Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Sziasztok!
Sajnálom ezt a két hetes kimaradást, de sok minden történt. Olyan, mintha minden, de minden ellenem dolgozna.
Egy kis ízelítő (de koránt sem teljes a lista):
Először is: rohangálás szemészhez (kezdődő zöldhályogom van jeeee - mert ez nem csak a 40-eseknek lehet; akinek a bal szeme eredendően gyenge, annak nem csak a műtét jár tíz évesen hanem ez is. Most szemcseppkúra van fél évig.)
Aztán sikerült összeszednem - fogalmam sincs hogyan - egy jó kis hányós-hasmenéses vírust :D gondoltam hülyének néz majd a doki hogy nyáron, a 40 fok közepén odaállítok hogy beteg vagyok (ilyenkor nem is szoktak betegek lenni az emberek), de azt mondta ez most hódít Debrecenben, nem csak nekem van.
Aztán hazajöttem - kb. egy hónapja nem is voltam itthon. Most sulikezdésig itthon leszek, ami csak azért nem annyira szerencsés, mert ha az embernek két fiatalabb testvére van, akkor bizony osztozkodni kell a neten.
Még ha már úgyis itthon vagyok, napközis programokat csinálunk öcsivel :D Micimackó rulz!!!
Azért igyekszem jelentkezni :)


Share/Bookmark

1 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Welcome-welcome:)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)