Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Ma már semmi sem ússza meg hogy paródia készüljön belőle, így a Twilight sem maradhat ki.

Youtube-on elég sok anyázást láttam már mert valaki parodizálni merte az Alkonyat-szériát, szóval nagyon kíváncsi leszek a film fogadtatására. Szerintem nem kell megsértődni rajta - hát ha egyszer tényleg jók a poénok, nevethetünk csak mert szeretjük az eredetit is :)





Érdemes egyébként megfigyelni, hogy mennyire próbálták visszaadni az eredeti filmet a poénokon kívül. A ruhák, a kiegészítők, a helyszínek, de még a filmzene is sokszor ugyanaz. Itt arra gondolok, hogy a Twilight Score (beleértve a  Bella's lullaby-t is) gyakran felcsendül a filmben pont ott, ahol az eredetiben - de pl. a Supermassive Blackhole és a Possibility a New moon-ból is hallható. 
Ha figyeltetek, már a fentebbi képeken is láthattátok, hogy még Bella karkötői is ugyanazok mint a eredetiben... 
És az ilyen apróságok adják meg a dolog hangulatát, ettől jó szerintem az egész, hisz tudjuk, hogy a siker a részletekben rejtőzik. Egy rakás vámpírpoént össze lehetett volna hordani, de attól még nem lenne Twilight paródia. Így viszont teljes a film :)


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

A trailert már 20 ezerszer láttam, de most megnéztem megint. :D
az angoltudásom szó szerint kimerül a bemutatkozásnál, így nem hiszem, hogy megnézem felirat nélkül, hisz úgysem érteném a poénokat.:( Amint kijön hivatalosan úgyis csinál valaki hozzá feliratot. :D
"...a siker a részletekben rejtőzik." Pontosan. :)

Bloggerina Creepie írta...

aki youtube-ra csinálta a feliratos trailer lehet fog az egészhez. de majd meglátjuk, valaki biztos fog :)

Valerin Lanz írta...

Ez egy elmebeteg film, de komolyan!! Ugyan nem volt hozzá szinkron, de nekem nem is hiányzott, mert annyira primitív a szövege. Bella tényleg teljesen így viselkedik, folyton tátja a száját, lehet még jobban csinálta, mint az eredeti. Jacob átváltozása.......hehe......nem találok rá szavakat, ahogy a táncoló farkasokra sem. Állatok! Természetesen a vége tetszett a legjobban, aikor egy Jacob-fan kinyírta Edwardot:) Jobban tetszett, mint az Alkonyat-filmek eggyüttvéve:)

Bloggerina Creepie írta...

mondtam hogy jó lesz :D remélem lesz második rész xD

Linsy írta...

OMG. Megnéztem felirattal. :) K*rv@ jó film és akkor még finoman fogalmaztam, bár tegyük hozzá a trailer alapján MÉG jobbra számítottam. XD Az egyik barátnőmmel néztem meg, de neki nem tetszett (túl nagy fan a szentem xd).

A Csajozós film után ez az eddigi legjobb paródia film. :)

Névtelen írta...

melyik résznél hallható a supermassive black hole? köszi előre is :D

Bloggerina Creepie írta...

hát hallod majdnem egy éve hogy a filmet láttam úgyhogy kapásból nem tudom most :S de valahol volt. valaki nem tudja? írjatok már légyszí :D ha nem érkezik pár napon belül válasz letöltöm és megnézem, de hétvégéig asszem nem lesz rá időm :S de ha ráérsz te is megnézheted mert megéri megnézni az egész filmet, nagyon jó :D:D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)