Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

 Gyorsan írom most, mert még friss az élmény - egy perce fejeződött be :)
Hát hol is kezdjem? A sorozatot imádtam, minden része megvan DVD-n, az elős film is zenével együtt - de ez valahogy nem volt az igazi. Jó film lett volna - ha nem ismerem az előzményeket. De ismerem és azt kell hogy mondjam, nem kapcsolódik hozzá.


Charlotte egy teljes meglepetés volt. Ő, aki a nyugalom és kifinomultság mintaképe volt most egy idegbeteg hisztérika. Legszívesebben felpofoztam volna, mikor ordibál a kislányával mert az összekente a Valentino szoknyáját - régen pedig sosem veszekedett egy kislánnyal... kiábrándító. Meg hogy milyen fárasztó a gyereknevelés - ezelőtt meg azzal volt meghúzatva hogy gyereket akar... nem értem na. Teljesen kifordult magából. Még ő megy be a szekrénybe sírni miután leordította szegény gyerekeket? Szánalmas!
Miranda is kifordult magából - na de ő legalább a jó irányba. Kevésbé munkamániás, lelassított. Ez mondjuk jó - de furcsa is, hisz nem ezt szokták meg a nézők 6 évadon át.
Carrie - gondoltam hogy ez a házasság-dolog nem fog neki menni elsőre. Felbukkan egy sivatag közepén Aidan, aztán hip-hop rohan is utána... 
Samantha: szavak nincsenek rá. Eddig egyszerűen nyersnek és túlfűtöttnek tartottam, de amit most csinál, arra Linsy találta meg a szót: "közönséges". Mint egy k*rva.
"-Járt már az Egyesült Arab Emírségekben? 
-Nem, de imádom a Káma szútrát"
"-Láttam hogy milyen jól mozogsz. Táncolunk?
-Inkább menjünk fel hozzám és meglátod hogy mozgok alattad"
"-Járt már a hölgyek közül valaki a Közel-keleten?
-Nem, mind szüzek vagyunk"
És nem elég, hogy tele van közönséges megjegyzésekkel, még azt sem képes felfogni, hogy Abu Dhabi nem New York, tehát keleten nem viselkedhetünk úgy mint egy amerikai nagyvárosban Olyan egyszerű szabályokkal gyűlt meg a baja, mint ne szexeljen nyilvános helyen -.-" szánalmas ismét. Mindig vele van a baj: letartóztatják, hazaküldik őket a szállodából miatta... úgy viselkedik mint egy idióta.

Anthony és Stanford: régen utálták egymást, erre most hirtelen összeházasodnak. Semmi sem maradt a rég Szex és New York-ból.



Na hát itt a trailer - nagyon figyeljetek mert amit itt láttok New Yorkból annyi - a film nagy része a sivatagban játszódik:
  
A szereplők kipipálva, lássuk a történetet: hát nem valami bonyolult, ami végül is nem nagy baj, hisz egy szórakoztató filmtől nem vár sokat az ember lánya. A csajok elmennek keletre nyaralni, ahol aztán különböző kalandokba keverednek. Eközben mindenki fújja a saját hülyeségét: 
Carrie: jajj, megcsaltam Biget!
Samantha: jajj, elkobozták a reptéren a hormontablettáim mert annyi volt belőlük hogy azt hitték drogot csempészek! 
Charlotte: jajj, mi van ha a férjem megcsal!
Miranda: jajj, de jó a kölyök nélkül! de hiányzik a munka!


Ruhák - mert nincs SATC divat nélkül 
Persze most is ráaggattak a szereplőkre mindent ami márkás. Nem baj ha nem néz ki jól, csak legyen drága. 
Ismét előszedték az újságlenyomatos Dior-t, ami a harmadik évadban is szerepelt.
Először kicsit gáznak tartottam, hisz ugyan már: mennyi új ruha lehet a SATC kelléktárában? - aztán visszagondolva rájöttem, hogy nosztalgia lehet. Carrie épp külön töltött Bigtől két napot a saját lakásában hogy írjon, Big pedig meglepte: az ablaka alatt várt a kocsiban hogy vacsorázni vigye... ahogy ő is mondta: "és egy pillanat alatt visszacsöppentünk 1998-ba" Kb az egyetlen jelenet aminek még köze van a régi Szex és NY-hoz; ennyi maradt meg belőle... :'(

A visszaemlékezések - hogy hogyan ismerkedtek meg a lányok - mesélése alatt vannak még tragikus dolgok. Könyörgöm, oké hogy retro - de ez akkor is túlzás :S
Összességében: ha még nem is lenne akkora baj a fentiekkel, akkor is durva az a 138 perc! Az több mint két óra! Mindent összevetve: maradok a sorozatnál, és esetleg az első filmnél. Azért ha valaki megpróbálná, itt a link:


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Na én megmondtam vagy megmondtam? :D
Szar film, szar zene, szar ruhák.
Nekem a retro jelenet bejött, bár Miranda cipő-kosztüm párosítása elég gáz, de arra jó ez a jelenet, hogy röhögjünk egy sort. :D Ennyi szórakozás van a 2 óra alatt. :S

Bloggerina Creepie írta...

persze, röhögni jó, de ha komolyan gondolták nagy bajok vannak New York-fele...

Valerin Lanz írta...

Nem nagyon tartottam sokra ezt a sorozatot, amíg meg nem néztem az első filmet, hát az valami csúcs volt!!!!!! Imádtam, és csaknem minden nap megnézem a kedvenc jeleneteimet! Ezen felbuzdulva nekiültem a másodiknak. Egyrészt mozis felvétel volt, ami rontott rajta, de nekem sem tetszett annyira, mint az első. Régen Charlotte volt a kedvencem, mert olyan aranyosan viselkedett, főleg a babaváró bulin, azzal a pocakkal:) Na meg aztán Samantha, rá nem találok szavakat. A barátja nagyon bejött, sajnáltam, hogy szétmentek, de megértettem, hogy neki nem való az ilyesmi. A második rész laposabb lett, Samantha viccei tetszettek, imádtam, amikor ordibálni kezdett a piacon a férfiak előtt, hogy "Igen, koton, koton, jó sok koton!!!"(így kell írni?) Szerintem kellett bele ez a kis felfordulás, e nélkül még laposabb lett volna:)

Bloggerina Creepie írta...

lehet hogy nélküle laposabb lenne, de én akkor sem tudnék sosem így viselkedni xD ő legalább eddig is ilyen volt, de Charlotte szerintem nagyon hisztis lett. Pedig még ő volt a legvisszafogottabb. na mindegy, szóval érdekesre sikerültek a mostani karakterek.

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)