Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Na drágáim, fogadjátok szeretettel az új dizájnt :)
Megint eltelt egy fél éve (kb olyan gyakran cserélek témát).
Hetek óta nézegetem - de úgy éreztem valami hiányzik belőle; valamivel személyessé akartam tenni, hogy ne csak egy sablon legyen, hanem engem tükrözzön. Szerencsére véletlenül bele is futottam egy jópofa kis rajzba, ami az én karikatúrám gyakorlatilag, így be is szúrtam, hogy személyessé tegyem a skin-t... hát lehet kacagni, lehet negatív véleményeket írni (tényleg! azok is érdekelnek) - de nekem nagyon tetszik és jó érzéssel lépek be a bloggerre az új dizájn láttán.
Remélem nektek is tetszik és feldobja az olvasgatást :)
puszi: B.C.


Share/Bookmark

6 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Jófféle:D

Bloggerina Creepie írta...

köszi :)

.dóri. írta...

jaj hát ez nagggyooon tetszik! :D Szééép! Külön tetszik a lányka rajz :)

*kinney írta...

Jó lett :) Alkonyatot akarok nézni tőle,de nem tudom miért xD

Szóval,jöttem a címmel,és egyáltalán nem gond,inkább köszönöm az érdeklődésedet :) Kommentelni lehet,beállítottam,hogy innen is lehessen,szóval minden pazar:)
http://fellegajto.blogger.hu/


u.i. én is Debrecenbe adtam be a jelentkezésemet :)

Linsy írta...

A leányzó a sarokban nagyon jó. :D Ez az eddigi legjobb dizájnod (én már csak tudom, mivel szinte a kezdetektől olvaslak:) ).
Még mindig nem küldtél válasz mailt. :(

Bloggerina Creepie írta...

kinney: köszi :)
linsy: tudoooom bocsi, próbálom ma vagy holnap küldeni :S

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)