Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Linsy: Hosszú idő telt el, mióta a magyar sztárvilág gyöngyszeme, Bloggerina Creepie leült velem beszélgetni.*jó csak emailt váltottunk, de az már majdnem ugyanaz* . Mindannyian tudjuk, főleg rajongói, akikből bőven van, hogy nemsokára megérkeznek a kilences ikrek, valamint szakácskönyvének receptjeit finomítgatja. De mi történt vele az utolsó beszélgetésünk óta?

- Kedves Bloggerina, nagyon szépen köszönöm a neon.hu főszerkesztőjeként a megtiszteltetést, hogy ismét mikrofonvégre kaphattalak.
-Számomra megtiszteltetés hogy újra megkértek :)

-Kicsiny madarak csiripelték, hogy sikerült pszichó vizsgád. De mi a helyzet a többivel? Ismét sikeresen zártad rengeteg más teendőd mellett a szemesztert.*persze mindannyian tudjuk, hogy valami felpörgeti. Persze a Liptonra fogja, na hiszem ha látom.cöhh*
- Milyen jól informált madárkák repülnek a szerkesztőség felé :D *hmmm talán paparazzigalambokat állított rám a neon!? tőlük még ezen se lepődnék meg*
Köszönöm a kérdést; sikeresen zártam bizony, sőt, sikeresebben mint az előzőt. Ebben a félévben semmi nem fogott ki úgy rajtam mint az előzőben a filótöri... :S (jövő félévben újra összebarátkozok vele...) 50 kreditet teljesítettem összesen idén *jó sok teát vedelt be ebben a vizsgaidőszakban is*

- Mélyen hallgatsz a szakácskönyvedről, pedig már türelmetlenül várjuk. Engem például az Alexandrából már kitiltottak, mivel napi 5-ször zaklattam az eladókat, valamint a boltvezető lakást is megtaláltam. *munka kipipálva*
-Ha szólsz hogy ennyire érdekel a téma, üzentem volna hogy úgyis kapsz egy tiszteletpéldányt belőle, így nem kellett volna kitiltatnod magad :) de örülök hogy vannak érdeklődők; már gyűlik az anyag :D Pontos dátumot azonban még mindig nem tudok mondani; egyrészt függ a társírótól is (S. Meyer - ő felel a véres hurkáért is többek közt), másrészt a kiadó egy vaskos kötetet képzelt el - és szerintük még gyűjteni kéne anyagot. Jelenleg tárgyalások folynak, miszerint próbálom meggyőzni őket, hogy hamarabb érjük el a kívánt vastagságot, hogyha a fedőlap és a tartalomjegyzék közé beszúrunk egy konyhakész piskótalapot. Három centit alsó hangon dobna a kötet vastagságán. (Azért a boltvezető címét megadhatnád, érdekelne miért nem lehet náluk kapni Tim Burton verseskötetét -.-")

- Kicsiny városunk legnagyobb partijain futhatunk veled csak össze vagy az átlagos szórakozóhelyeket is előnyben részesíted? Ezt azért kérdezem, mivel több levél is érkezett a szerkesztőségbe, melyben arra kérnek minket, hogy szervezzünk veled egy közönségtalálkozót. Te még nem gondoltál erre, hogy blogod olvasóival és rajongóiddal személyesen is találkozz? *jó lenne, ha összehozná. Én tuti ott lennék az első sorban*
-Sajnos nem jut minden napra VIP party, így természetesen átlagos szórakozóhelyeken is meg szoktam jelenni xD Mindig is azt vallottam, hogy átlagos helyen is lehet átlagon felüli banzájt csapni, csak társaság és hozzáállás kérdése :D A közönségtalálkozó ötlete nagyon érdekes felvetés, én is gondoltam már rá hogy van pár ember, akikkel olyan jól megértem magam a blogon, hogy személyesen is szívesen beszélgetnék velük - de nem hittem volna, hogy valós igény is lenne rá... ez esetben hálás lennék, ha a szerkesztőség egyik kollégája továbbítaná hozzám az ilyen jellegű üzeneteket, hogy lépéseket tudjak tenni a szervezésben. Továbbá dedikálást is vállalok - laptoposok előnyben, de ha valaki elhozza a hagyományos képcsöves monitorját, arra is fog az alkoholos filc... ;)

-Nagyon szépen köszönöm, hogy ismételten vállaltad ezt a villáminterjút. Olvasóid nevében is örök hála.
-Én pedig ismételten köszönöm a jó hangulatú beszélgetést és örök hála, amiért olvastok :*


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)