Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Annyira jó, hogy végre valami mást is ki tudtak hozni ebből az időutazós témából mint egy elcsépelt sci-fi! Audrey Niffenegger ötletét nagyon eredetinek tartom - bár magához a könyvhöz még nem volt szerencsém, de a filmből azért vágom az alapsztorit :)


"A férfi harminc éves volt, amikor találkoztak, a lány csak hat. A férfi harminc éves volt, amikor összeházasodtak, a lány huszonkettő. A férfi különleges genetikai hibával született: előre megjósolhatatlan pillanatokban, irányíthatatlanul kizuhan a saját korából, és egy más korban, más helyen jelenik meg, hogy azután előbb-utóbb visszasodródjon félbeszakított életébe. Egyetlen biztos pontja a lány, akihez mindig visszatér. Minden meg is történik köztük, ami hétköznapi szerelmesekkel megtörténhet: csak nem a szokásos sorrendben. De öregen és fiatalon, váratlan helyzetekben és vágyott pillanatokban is nagyon szeretik egymást. Csak két dologtól félnek: nem tudják, közös gyerekük örökli-e a betegséget, és nem tudják, mikor jön a halál. Mert azt tudják, hogyan jön: mindketten látták már a férfit lőtt sebbel meghalni. Igaz, akit bármerre sodorhat az idő, az nem hal meg teljesen."
Őszintén szólva Eric Bana-tól még egy filmet sem láttam, így nulláról indult nálam - Rachel McAdams viszont szinte lenyűgözött a Sherlock Holmes-ban, szóval ő már kicsit magasabbról :) jó hír viszont, hogy mindketten megütötték azt a mércét, hogy újra meg akarjam nézni a filmet... illetve jó hír lenne a készítőknek, ha megvenném a DVD-t, anyagi okokból kifolyólag viszont sajnos ez a közeljövőben nem fog megtörténni (sőt, alább közzéteszem, hol lehet megnézni :)
A bevezető után kezdtem kissé kétségbe esni hogy őszintén megmondjam... - ennyi lenne a sztori; a pasi másfél óráig bújócskázni a képernyőn? De aztán beindulnak az események: mikor pl. az esküvő előtt  eltűnik, elég rendesen rágtam a körmöm; a gyerek-téma meg (terhes? nem terhes? örökli-e a gyerek is a betegséget?) kifejezetten homályos maradt sokáig és ez fenntartja a néző figyelmét.
Aztán bejött ugye az a haldoklósan-meglátós rész... na onnantól kezdve nem hogy unalom a film: kész para! Amennyire nem vártam az elején, olyan izgalmas lett a végére.
 megnézni az alábbi helyeken lehet:
letölteni pedig itt:

 


Share/Bookmark

8 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Imádom ez az egyik kedvenc sztorim. Először a könyvet olvastam, aztán a filmet láttam. Szerencsére ez a film azok közé tartozik, ahol hiába vesznek el vagy változtatnak a könyvhöz képest mégis jó. Persze a könyv jobb, szóval ha találkozol vele olvasd el. Nekem megvan, de sajnos ebookban nincs. :( Ha megtalálom tudod, hogy úgyis elküldöm. :D

Bloggerina Creepie írta...

kösziii :)

Yvanna írta...

Nem láttad a Tróját? Abban is Eric Bana van:) A nővérem olvasta a könyvet, azt mondta az kicsit átláthatatlanabb és vontatottabb, mint a film, de hát az ő véleményére nem lehet mindig adni. Nagyon tetszett a film, egyébként is imádom Rachel McAdamset, szerintem nagyon gyönyörű nő, pedig én nem gyakran mondok ilyet:)

Bloggerina Creepie írta...

nem láttam még, de a nyaramba most már beel fog férni az is - már túl vagyok az uccsó vizsgámon is :D
szóval a könyvet is betámadom majd ha megtalálom :D -jaj de tervez, nagyon be van zsongva a sok szabadidő gondolatától xDxDxD-

Linsy írta...

Fél éjszaka kerestem a könyvet, de nem tudtam letölteni. :( Egyszer már közel jártam(regsiztráltam a kanadai magyarok honlapjára, mivel ott ki volt rakva, de csak 20 hozzászólás vagy feltöltés és 48 óra múlva tölthetném le. Szóval besz*ptam.) XD
De még keresem, nem adom fel. Ezt a könyvet tényleg el kell olvasnod. :D

Bloggerina Creepie írta...

tudom, tudom, én is sok könyvvel jártam így, hogy azt hittem csak ott lesz meg... azért ez a lekorlátozás nem tudom miért jó nekik. így szerintem elég sokan továbbállnak az oldalukról (mint mi pl...) nah mindegy, majd megtaláljuk egyszer :)

.dóri. írta...

Megjött a segítség! :D Én már rég regiztem a kanadain magyarok honlapjára és meg is szereztem a könyvet. Küldjem emailben? :D

Bloggerina Creepie írta...

igeeeen! kérem szépen *_*
az elveszett jelképből már csak pár oldal, szeretném :) előre is köszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)