Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Napi találós kérdés:
mit kapunk Edward Cullen és Jacob Black keresztezéséből?

egy Caleb Danvers-t :D



Nem értem, miért nem tört ki ekörül is a hisztériás roham A testvériség körül is, pedig minden megvan benne, amire a tinilányok sikongatni kezdenek.
Álljon alább egy kis összehasonlítás, mik is a közös dolgok a legutóbbi hisztériát kiváltó dolgok közt.
Hangsúlyoznám, hogy ezek közül mind megtalálható ebben a filmben is.

1. Pasik, akikbe első látásra beleszeretnek a hősnők - Twilight, Evermore, Evernight, Gossip Girl
    lehetőleg félmeztelenül - New Moon
 
ilyenek itt is vannak:

2. Iskolai egyenruha - Evernight, Gossip Girl, Neveletlen hercegnő, Harry Potter

Voilá:

3. Drága kocsi/motor/limuzin  - Twilight, Gossip girl
Ésésés...:

4. Bál/buli (=magyarul zenés mulatság xD) - Twilight, Evernight, Gossip Girl, a Harry Potter

 --->


3. Harc/csata/akció - Harry Potter, Twilight, Rémségek cirkusza, Gyűrűk Ura

4. Min. 1 db csaj, akit megment a szerelme a haláltól - Twilight, Evermore, Rémségek cirkusza

5. Mágia/varázslat/ősi titok/természetfeletti erő - Harry Potter, Evermore, Gyűrűk ura, Rémségek cirkusza

6. Szuper erő/valamilyen szuper képesség - Twilight, Harry Potter, Evermore, Rémségek cirkusza

+1: Twilight fanok örülhetnek: itt is mindig esik és villámlik, valamint egy hatalmas téglaépület az iskola xD

"A Spenser Akadémia tanulói mind egyetértenek abban, hogy az "ispwitchi fiúk" az egyetemi negyed legkeményebb srácai. Azonban ez csak a felszín -felszín? ha nem lenne varászerejük, akkor is kemények lennének, nemhogy szuper hatalommal rendelkezve!-, a négy jó barát ugyanis 300 éves titkot őriz: varázslók ők, akik egy XVII. századbeli boszorkányközösség leszármazottaiként mágikus erővel bírnak. Mikor felbukkan Ipswitch ötödik ivadéka, akit évszázadokkal ezelőtt száműztek, és a legkegyetlenebb eszközöktől sem riad vissza, hogy visszanyerje a hatalmát, a fiúknak fel kell venniük vele a harcot, mielőtt a Testvériség megsemmisül."
köszönjük a port.hu-nak, akik 3 mondatából kapásból egy hülyeség volt
Ha a varázserő nem elég, akkor szerintük mégis mi kéne még hogy ne csak a felszín tűnjön keménynek, hanem tényleg azok legyenek!?

Azt hiszem fentebb elmondtam sok pozitívumot/negatívumot - attól függ ki mit szeret. Nekem pl.  nagyon bejött, akik meg szerették a fent példának felhozott filmeket, csak ajánlani tudom, tuti bírni fogják :)
Annyit fűznék még hozzá, hogy a zene nagyon jó; Rob Zombie, Killing Joke és társai, tehát elég kemény számok :) Az I love rock&roll-t pedig tuti mindenki ismeri a Joan Jett&The Blackhearts-tól :D 

Akit érdekel:
http://www.fileserve.com/file/9qquPgQ/A.testveriseg.2006.BRRip.XviD.HuN.avi
vagy
http://hotfile.com/dl/36644985/f2e13e9/A.t....part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/36645379/a90bb1a/A.t....part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/36645412/a80a572/A.t....part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/36645413/7ad6545/A.t....part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/36647639/fe701f4/A.t....part4.rar.html
http://hotfile.com/dl/36646154/da26650/A.t....part5.rar.html
http://hotfile.com/dl/36646688/2d36b54/A.t....part6.rar.html
ui.: a Winrar elég bénán tagolta, szóval az első kettő két 768 mb-s, a harmadik pedig egy 120 mb-s darab -.-" de lényeg hogy megvan :) és magyar :)


Share/Bookmark

12 hozzászólás (írj véleményt!):

Valerin Lanz írta...

Hát csak azért nem rajongok még érte, mert nem is hallottam róla!!:) De amint le tudom szedni, és meg is tudom nézni, jövök valami értelmesebb hozzászólással!:)

.dóri. írta...

Kíváncsivá tettél :) Megnézem.
Am az első ponthoz még hozzávehetjük a Vámpírnaplókat (épp most olvasom - de a sorozat sokkal jobb - te láttad már?)

Bloggerina Creepie írta...

hallottam már róla, de nem láttam még, viszont kösz a tippet, le is töltöttem az első két könyvet :)
de mi az hogy a sorozat jobb? a film általában rosszabb mindenből mint a könyv xD

.dóri. írta...

a sorozatbeli szereplők, és a történet eléggé különbözik a könyvbelitől.
1-2 pl.: a könyvben Elena egy üresfejű libuska, szőke haj, kék szem - a sorozatban pont az ellentéte: komoly, de szerethető lány, barna haj és szem.
Vagy maga a Salvatore család - a könyvben Olaszországból származnak - a sorozatban viszont amerikaiak ...
majd ha elolvastam (ami nemsokára meglesz) írok róla :)

Bloggerina Creepie írta...

akkor várom az ajánlód :) én meg elkezdem a könyvet ha lement a vizsgaidőszak... :S

Linsy írta...

Én pont tavaly télen a nagy "tvájlájt" imádatom közepén néztem meg, nekem már akkor is nagyon bejött. Persze a sztori gyenge, néha pedig a színészi játék is silány, de valahogy nem érdekel minket ilyen apróság, mikor "iszonyat jó pasik mentik meg a gyenge lányokat". XD

Jövőhét péntektől lesz a Vámpírnaplók sorozat az RTL-en.

Bloggerina Creepie írta...

azok a félmeztelen felsőtestek szerintem a női nézők figyelmét úgyis elterelte a színészi teljesítményről xD
mondjuk azt nem értettem a végén hogy ha azt a könyvet is csak úgy magához hívta meg lapozgatta a levegőben (tudod mikor ott összegyűltek), az ellenséget is csak úgy dobálta mikor volt a végső harc - a csajért miért ment be az égő pajtába? :D miért nem "hívta magához" az erejével? :) egy kocsit meg tudtak emelni a film elején, egy csaj akkora gond lett volna? :D
ez talán tényleg nem volt annyira kidolgozott xD de hát így volt izgalmas és romantikus, az a lényeg :)

Linsy írta...

Bloggerina az ilyen futószalagon gyártott filmekben nem sok logika van, szóval ilyeneket nem lehet kérdezni. Amúgy meg igen, akkor hol a romantika? XD

Bloggerina Creepie írta...

:D

.dóri. írta...

Én most tartok a film első fél órájánál, de végig azon gondolkozom, hogy melyik könyvre emlékeztet. Talán vmelyikőtöknek beugrik: vmi titkos akadémia, nem hétköznapi srácoknak. Nem olvastam a könyvet, de ahogy nézem vhogy ez a könyv ugrott be - de se a címét, se semmi mást nem tudok róla. Vmi ötlet? :)

Bloggerina Creepie írta...

passzolom, de remélem valaki tudni fogja; engem is érdekelne :) (jól van na, tudjátok szeretem az ilyesmit :$)

Evangelin írta...

Nekem van ötletem evernight!

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)