Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


"Ez az elso Haul (A legmegfelelobb magyar szo erre a Zsakmany kifejezes) videom. Kulfoldon az ilysemi videok elegge kozkedveltek, sajnalom hogy Magyarorszagon ez meg nem elterjedt..."

A lényeg az, hogy Plastic Tinkerbell (már ez a név is... na mindegy),  elment Hollandiába és onnan küldi haza a "zsákmányolós" videókat. Bemutatja, miket sikerült vennie egy óra alatt, mint pl. Lancome szempillaspirál a Douglas-ből, virágos cicanadrág és társai. (Ne kérdezzétek miből: fiatal, csinos, szőke csaj Hollandiában és nem tudni mit dolgozik... szerintem tagja Manfred Kayser csapatának* -.-")

 *M. Kayser: elismert holland genetikus
nemrég sikerült felfedezniük a szemszínért felelős géneket, így egy bűnügy felderítése során a helyszínen maradt génekből is megállapítható az elkövető szemszíne

"Apeldoorn az egyik kedvenc shopping varosom..." WTF? Shopping város?

Az emberek tök felesleges dolgokkal képesek telerakni a youtube-ot,
DE
még csak nem is ez a legnagyobb baj - hanem hogy még ő nem érti mi van. Mármint hogy miért húzzák le az emberek a kommentekben.
Akkor üzenem neki, hogy
a, nem érdekel senkit mit vett, hisz ő számunkra csak egy vadidegen (aki ismeri, beszélje meg vele személyesen, köszönöm)
b, attól hogy ő ott megvett valamit, mi itthon valószínűleg úgyse kapunk ugyanolyat
c, ha nem csak a Douglas-katalógusokat bújná, hanem néha elővenne egy értelmesebb lapot is, rájönne hogy itt bezony' még válság van. Tudná, hogy az emberek lassan kenyeret nem vesznek, nemhogy rágógumi illatú tusfürdőt.
d, tudom, miből fogytam ki itthon, nem kell megnéznem a videóját ahhoz, hogy tudjam mit kell vennem
e, Idézném Narmiaren kommentjét: Angyalka az ilyen videók azért nem terjedtek el nálunk, mert itt a kuttttya se kíváncsi arra, hogy egy elkényeztetett idióta picsa mit tud összevásárolni az apuci vagy egy "jótevő" pénzén.

Azért remélem olyan messzire nem fogunk jutni, mint a külföldiek:

Várom az anyázó kommenteket, hogy miért húztam le én is... -.-"

aki még akar morgolódni/röhögni/akármi, itt a link a Reménytelen 1-hez


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

A rózsaszín hajúnak valami baja lehet az agyi idegpályáival....megszakadhatott neki pár asszem.
A virágos cicanadrág meg a legszörnyűbb ruhadarab amit életemben láttam.....a nagyanyám is sírva dobná el.

Linsy írta...

Én nem épp a genetikus pasira gondoltam, mint pénzelőre, sokkal inkább egy idős, kopaszodó, dagadt férfira, aki szexuális ellenszolgáltatások ellenében egy igen vaskos bankkártyát ad cserébe. XD

Ja és ez egy hülye kurva. XD

Bloggerina Creepie írta...

drága linsy, én is inkább egy ilyet képzelnék el, csak nem akartam túl direkt módon leírni hogy egy kurva :D

Linsy írta...

Na igen, helyetted én elég direkt vagyok. XD

Bloggerina Creepie írta...

bezony', ezért vagy az egyik kedvenc kommentelőm :D

Linsy írta...

Egyik kedvenc vagyok? *most örül magának, mint vak Laci a fél szemének* XD

Bloggerina Creepie írta...

már az interjú előtt is az voltál, de azóta meg főleg :D bírom a szöveged nagyon :D

Linsy írta...

*na most már pirul a sok dicsérettől* XD

wanda. írta...

hát én mindenféleképpen beszeretnék szerezni egy rágógumi illatú hello kitty-s tusfürdőt. ja meg egy oan szexii cicagatyát ^^
fúú és Pinky.. idegörlő egy csaj. Látok valamit a szememmel ami rózsaszín és narancssárga. óóó ez én vagyok haha
áhh xD -.-"

Zakuro írta...

öcsém hülyeség 4ever? mert úgy nézz ki igen am sztem szinte mindenkienek az jutt az eszébe a jótevőről... és uhhh h valaki ilyet feltegyen youtube-ra -.- inkább nem mondok semmit ...

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)