Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


Tudjátok milyen egy félős nyuszi vagyok, de megnéztem xD 
 
Kiknek ajánlom (és miért)?

a, Kellan Lutz fanoknak
Egy igazi rajongó mindent megnéz a kedvenc színészétől - ha többször nem is, de egyszer biztosan xD De hogy ne legyen csalódás, előre szólok hogy az Alkonyathoz max annyi köze van, hogy vér van benne :D
b, Koca-horror-nézőknek (=ez kb. olyan mint a kocadohányos; tehát nem függő, csak alkalmanként poénból él a dologgal xD)
Mert van ennél sokkal durvább film is, így ezt még ők is kibírják, ha nagyon akarják
c, Horror-rajongóknak
Mert nekik alapdarab, hisz a '84-es Rémálom az Elm utcában felújítása

Nem azt mondom, hogy egyszer sem takartam el a szemem közben, de amúgy nem volt annyira vészes, mint számítottam rá a trailer alapján.
De hogy is történhetett ez meg, hogy képes voltam megnézni?
a, Még viszonylag van is története a daraboljunkfel-mindenkit-típusú horrorokhoz képest. Nem mondom, hogy azon volt a hangsúly a film készítésekor, hogy egy szuper szövevényes-sokszálas sztorit írjanak... xD de én pl. emiatt bírtam megnézni, mert érdekelt hogy... - na mindegy, nem spoilerezek xD
b, amúgy amolyan "muszáj volt" kategória (=nem én választottam...)

Azért mondom, egyszer ki lehet bírni ha a fenti három kategóriából bármelyik is vagy.

Rémálom az Elm utcában (2010) letöltés


Share/Bookmark

6 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Én kizárólag nappal fogom megnézni...mert tervbe van véve, annak ellenére, hogy egy gyáva nyúl vagyok:)

Bloggerina Creepie írta...

igen, én is nappali nézést ajánlok inkább akkor :)

Yvanna írta...

Kora reggeli..hogy estére elfelejtsem :D

Bloggerina Creepie írta...

ahogy mondod xD

Lady Aly írta...

szia :)
eltudnád e-mailben küldeni a filmet? :)
e-mail címünk: ladisara@citromail.hu
juno.vanda@citromail.hu
előre is köszi ! :)
Lady Aly & Jucci

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem a letöltő linkjüket amik itt vannak a bejegyzésben is. így is úgy is le kell töltenetek, így legalább a feltöltés citromailre nem veszi el az időt :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)