Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

...amúgy ti nem féltek a pszichológiatanároktól? xD
De most komolyan: ott egy ember, aki arra van szakosodva, hogy minden reakciódat figyelje és abból mondjon meg dolgokat. Ez félelmes: engem ne elemezzen ki senki.


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Én nem féltem az enyémtől, mert nagy arc volt, több félév alatt az ő óráit szerettem a legjobban. Iszonyat sztorijai voltak, élt Ghánában, Dél-Afrikában, Németországban és bejárta az egész világot. Osztályozás terén annyira már nem volt jó fej,mert nagyon kötekedő volt, de a tudást azt értékelte. Amúgy mi csak szerelemdokinak hívtuk, mert a szerelem pszichológiája a szakterülete, sok érdekességet mesélt. Ő volt az első aki a nemek közti vonzódást vizsgálta a pszichológiában, kint Németországban, szóval elég nagy szaktekintély nemzetközileg is:D

Linsy írta...

Na ezért nem akarok pszichót tanulni, pedig érdekelne. Na meg kevés hozzá az én pontom. XD

Bloggerina Creepie írta...

Yvanna: jó fej lehetett :)
amúgy ránézésre az enyéim se félelmetesek, csak tudod... nem szeretem ha figyelnek xD
Linsy: hát próba-cseresznye tudod xD

.dóri. írta...

Engem nem zavart, igaz nekem csak egy félévig volt pszicho órám, és azon is főleg csak a biológiai alapjait vettük. De mióta elolvastam Allan Pease Testbeszéd könyvét jobban figyelek mások gesztusaira, szerintem ez jó dolog :) Persze az nem annyira, ha téged elemeznek ki :D

Bloggerina Creepie írta...

persze, ha te elemzel másokat az jó :)
de ha a tanár téged, hogy épp kamuzol mert nem készültél mondjuk, kicsit gázabb xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)