Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Te csak olyan filmeket nézel, amikben gazdag new york-iak isznak meg dugnak?" 
Bár a fenti megállapítás nem 100%-ig igaz, most van benne valami...
...a Pletykafészek ugyanis a Szex és New York - csak 20 évvel fiatalabb szereplőkkel. 
 
Már nálunk is nagy sikere van - sőt, ha azt vesszük, mikor folyt a tévéből, már mondhatni le is csengett.
Akkor mégis mire fel írom most ezt a bejegyzést? Mert azért még sokan szeretik, és leginkább mert most találtam meg, hol lehet megnézni az első évadot online és megörültem neki.

A történetet bizonyára elég sokan ismeritek, ha máshonnan nem is, hallomásból: "nagy az izgalom az elegáns magániskola diákjai között: az osztály egyik legnépszerűbb tagja, Serena van der Woodsen visszatért az internátusból, ahova tavaly év végén hirtelen eltávozott. Megindulnak a találgatások: vajon mi az oka Serena visszatérésének? Blair, Serena legjobb barátnője mindaddig örül barátnője felbukkanásának, amíg szerelme, Nate be nem vallja neki: megcsalta Serenával a lány elutazása előtt. Közben Serena megismerkedik új osztálytársukkal, Dannel és családjával."
Divatfotózások és elit klubok világát mutatja be a film, melyben mindenki-mindenkivel kavar vagy kitol. De az is lehet, hogy mindkettő. Van rendes kislány, sz*rkavaró ribanc, elkényeztetett ficsúr és szegény fiú-gazdag lány szerelem. Mint minden rendes sorozatban xD

Már a könyvnek is nekiláttam: eljutottam egészen a 6. oldalig... - ám akkor eszembe jutott az a... minek is mondják? Vizsga... vizsga... vizsgaidőszak, ez az! Így visszatértem a Pallas Debrecina 12. kötetéhez, A gyermekvédelem pedagógiájához.
Ha végeztem a vizsgákkal, folytatom és jön az ajánló :)
Addig is:
xoxo
Gossip Girl... izé, szevasztok :D
akit érdekel:
Pletykafészek 1. évad online (szinkronos) - yv.hu
Pletykafészek 1. évad online (szinkronos) - megavideo:
1. rész
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
9. rész
10. rész
11. rész
12. rész
13. rész
14. rész
15. rész
16. rész
17. rész
18. rész

2. évad (feliratos) - novamov:
1. rész
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
9. rész
10. rész
11.rész
12.rész
13. rész
14. rész
15. rész
16. rész
17. rész
18. rész
19. rész
20. rész
21. rész
22. rész
23. rész
24. rész
25. rész

3. évad (feliratos):
1. rész
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
9. rész
10. rész
11. rész
12. rész
13. rész
14. rész
15. rész
16. rész
17. rész
18. rész
19. rész
20. rész
21. rész
22. rész

1. évad letöltése
2. évad letöltése (feliratos)
3. évad letöltése (feliratos) - folyamatosan frissül


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia!
A 3. könyvet szeretném ha elküldenéd amennyiben megvan.
Köszi előre is

Bloggerina Creepie írta...

mint láthatod oldalt, sajnos nekem is pont az hiányzik :( de keresem :)

Linsy írta...

Danke, danke, danke. :) Imádlak. :) Most már tudom folytatni. :)

Bloggerina Creepie írta...

fúúú nekem a yv.hu már annyira nem működött hogy muszáj volt máshol megkeresnem :/ hol tartasz? :D én a 2. évad közepénél. amúgy mindig azt hiszem hogy ennél durvábbak már nem is történhetnének, erre mégis! most már teljesen függő lettem xD

ginna írta...

A harmadik évadnál nem működnek a linkek. Ha esetleg tudnál valamit tenni, hogy jó linkek legyenek fenn, nagyon megköszönném :)

Bloggerina Creepie írta...

szia!
lehet hogy csak karbantartás vagy nem tudom mi miatt ideiglenesen nem volt jó az oldal, de nekem már működik :) elindítottam elég sok részt, bele is tekertem hogy ne mondjak hülyeséget és jó, még a felirattal se volt baja :) próbáld újra, biztos csak ideiglenes zűr volt :)

Névtelen írta...

Sziasztok,mizu a 4.évaddal? :)

Bloggerina Creepie írta...

fel fogom tölteni amint lesz időm és meglesz mind :) nézz vissza hamarosan :)

Névtelen írta...

szia! a 4. évad mikor lesz fent? (:

Bloggerina Creepie írta...

tudom, tudom hogy ígértem de a vizsgaidőszak miatt semmire se volt időm bocsi nagyon!
de azt hiszem ma írok, szóval megpróbálom feltenni a linkeket ígérem! :):)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)