Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A játékhoz még nem volt szerencsém, de azt hallottam, a történetnek nem sok köze van hozzá. 
Nem érdekes, nekem akkor is tetszett.
színes, magyarul beszélő, amerikai fantasztikus kalandfilm, 116 perc, 2009

rendező: Mike Newell

szereplő(k):
Jake Gyllenhaal (Dastan herceg)
Gemma Arterton (Tamina)
Ben Kingsley (Nizam)
Alfred Molina (Sheik Amar)
Reece Ritchie (Bis)
Toby Kebbell (Garsiv)
Richard Coyle (Tus)
Steve Toussaint (Seso)



Csak nagy vonalakban:
"A híres Perzsia területén egy hercegnek és egy hercegnőnek közösen kell meggátolniuk egy gonosz uralkodó tervét. Feltett szándéka, hogy egy legendás tőr homokjának segítségével megváltoztatja az idő menetét."
A főhősünk, Dastan herceg (aki nem is igazi herceg ha úgy vesszük, mert csak nevelt fia a királynak) az igazság és az emberiség védelmezője... pont mint a Disney-hősök. 
Azt hiszik ő ölte meg a királyt, ezért menekülnie kell. Tamina hercegnő, aki sokat titokzatoskodik akörül az ártatlannak tűnő tör körül vele tart. Menekülnek, harcolnak a sivatagon át, próbálják megmenteni a világot és folyton civakodnak (ki lehet találni, mibe csap át ez a feszültség kettejük közt a végén xD)


Olvastam ilyet is-olyat is, volt aki nagyon lehúzta a látványt vagy volt akiknek nem tetszett, hogy miért Jake Gyllenhaal játssza a főszerepet mikor nincs is arabos feje... hát szerintem azért akkora baj nem volt a filmmel.
Mire is lehet akkor számítani?
1. Ez tulajdonképp egy mesefilm. Fantasy a jóról és a rosszról, az árulókról és a hűségesekről, valamint az idő homokjáról és annak legendájáról. Amolyan popcorn mellé-pihenős napra valós-Disney kalandfilm :)
2. Nem sok Jake Gyllenhaal filmet láttam (Túl a barátságon, Holnapután), de azokban meglehetősen amerikai feje volt, ez igaz. De egy jó jelmeztervező és fodrász azért szerintem ki tudott annyit hozni belőle, hogy másfél óráig lehessen nézni különösebb anélkül a szőrszálhasogatás nélkül, hogy "nem illik ide".


Akinek felkeltettem az érdeklődését, megnézheti vagy letöltheti :)
Perzsia hercege (szinkronos) online


Share/Bookmark

12 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Azt hiszem le fogom tölteni. :)

.dóri. írta...

Én játszottam a játékkal (az egyik kedvencem) és Jake- el sincs baj, mert eléggé hasonlít az 1. játék Hercegére. Nekem bejött a film, a látvány, és a történet is. :)

Yvanna írta...

Egyetértek dórival, Jake-el nincs semmi baj, mert a játékban sincs arab feje a főhősnek....szóval nem gáz, hogy neki sincs.

Linsy írta...

Láttam a filmet...kétszer is. :D Még mielőtt megkérdezed: Igen, tetszett. :D

Bloggerina Creepie írta...

tudom én hogy van ízlésed :D

Adry írta...

Nem láttam, de jónak tűnik. Majd megnézem, ha lesz kedvem/időm/energiám hozzá. :) Nekem viszont megvan a játék, bár csak mobilos változatban, de akkor is egyik kedvenc. (A Pop Superstar és a Grey's Anatomy mellett) Szal lényeg, hogy tuti megnézem. Viszont nekem semmi bajom a színésszel. Tény ami tény, hogy igazad van, és tényleg elég amerikai feje van, de attól még, ha jó színész, hát legyen. Szóval, most elmondtam, amit mindenki írt, csak azért, hogy ne unatkozzak, meg hogy írjak kritikát. :) Hát, mindegy.

Bloggerina Creepie írta...

én meg pont fordítva vagyok: a filmet láttam de a játék nincs meg xD
amúgy máskor is várom hogy csivitelj itt kommentezőként, köszi :)

mesi28 írta...

Hello!
Én a filmet még moziban láttam, a játékról meg még nem is hallottam XD
De a filmet imádtam! Nekem a kedvencem a struccfuttató verseny :D izgalmas volt, romantikus volt, és nekem a látvánnyal sem volt bajom. Én egyébként bírtam benne Jaket, sztem illett rá a karakter. Egyébként én abszolút nem azt néztem, mennyire van arab feje, magával ragadott a film :)

Fullah írta...

Hihi, ez az arab fej dolog vicces, /főleg, hogy én apu lévén félvér iraki vagyok/, pláne, hogy a perzsák nem arabok, a mai irániak ősei. szóval a perzsa+irán nem egyenlő az arabokkal.

A filmet nem láttam még, de ha ütős/sokkoló/hűba*dmeg filmet szeretnél látni, érdemes rákeresni angol felirattal Kareem Abd Al Aziz filmjeire, főleg Wahed mn el nas.

Bloggerina Creepie írta...

elismerem hogy nem vagyok tájékozott a keleti dolgokban - mentségemre szóljon, én csak azt tudom, amit olvasok, szóval máskor majd megbízhatóbb helyen nézek utána a filmeknek xD
Amúgy igen, szeretem a ütős filmeket, mindenképp utánanézek, köszi a tippet! :)

Fullah írta...

Szia!

Itt van egy rovid ismerteto,talan bejon :)

http://www.cinemamontreal.com/movies/9717/Wahed_Men_El_Nas.html

Amugy tetszik a blogod, ezt muszaj hozzatennem!

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm szépen, meg fogom nézni a hétvégén :) majd megírom hogy tetszett :)))

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)