Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Eggyel rövidebb lett a Rendszeresen olvasott blogok listája.
A képen még látszik, mely bejegyzés volt az ami miatt megszűnt a blog, de rákattintva "a blogger már nem találja az oldalt"
 
"Drágáim! Nagyon félek!!! A minap kaptam egy levelet. Valamilyen Luana-tól. Nem ismerem! Ez állt a levélben
Szia kedves Kurva! Először is azt akarom mondani, hogy kurva szar a blogod és ha nem törlöd le k..."

a képen nem látszik, de "kinyírlak" a vége.

A blog szerzője, Tami azt írta, látott egy kiscsajt néha suliba menet valahol többször is... és fél. A szüleit is megkérdezte mit tegyen, de tanácstalanok voltak (ahhoz is gratulálok). Én írtam neki, hogy nem valószínű,  hogy egy tizenegynéhányéves kiscsaj egy blog miatt (ami Twilight fanfic, tehát azt se lehet mondani, hogy róla írtak és megsértették valamivel) vállalja a szándékosan elkövetett emberölés vádjának kockázatát... Továbbá, hogy menjen oda (na jó, ha nem is olyan tökös mint én képzelem, akkor ne egyedül) és tegye helyre a csajt (ha egyáltalán ő az).

De nem, ő törölte. 
Egy "tizenhárom éves vagyok-apuék nem engedtek el bulizni/nem nő a mellem/utálom a matektanárt-és mérgemben kicikizem a szomszéd csaj alkonyatos oldalát" kiscsaj irányítson másokat? Hülye világot élünk.


Share/Bookmark

6 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Beteg egy világ van....

Linsy írta...

Az utolsó mondatod annyira igaz.
Én akkor sem törölném a blogom, ha fegyvert szorítanának a fejemhez. Ott volt nekem a nehéz időkben, segített, ez egy viszonzott szeretet. a blgom az én gyerekem, az ott összegyűltek pedig a második családom. Ez most lehet hülyén hangzott, olyan mintha egy 13 éves kiscsaj írná, de én így érzem. Padlón voltam, amikor regisztráltam, mert "Ha nem mondhatod el senkinek, mond el mindenkinek!". :D
Na jó, már megint túl sokat dumálok.:)

Bloggerina Creepie írta...

nemnem, a blogodban tényleg sok a munka, pontosan tudom hogy gondolod hogy olyan mint a gyereked :) nagyon találó hasonlat: sokat kell foglalkozni vele :)

Linsy írta...

tudtam, hogy te érteni fogod. :)

mesi28 írta...

szerintem ezt mindenki érti, aki szívvel lélekkel csinálja a blogját :)
a részemmé vált ez az egész, és a világért se mondanék le róla :)
én tuti olyan jobb horgot küldenék le a csajnak, ha megfenyegetne, hogy egy hétig egy irányba szaladna. szólás szabadság van, vagy mi a szösz!

Bloggerina Creepie írta...

na örülök hogy nem csak én látom így :) én is tuti beszólok neki (minimum), annyira kár hogy így hagyja magát szegény lány

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)