Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

kösz a linket anyu :)
http://www.nlcafe.hu/sztarok/20100626/drakula_leszarmazottja_robert_pattinson/



"Mulatságos felfedezésre jutottak származáskutatók. Az Alkonyat szexi vámpírja, Robert Pattinson a valóságban Drakula gróf leszármazottja.
Robert Pattinson családfáját brit tudósok kutatták. A szakemberek szerint a huszonnégy esztendős világsztár vérségi kapcsolatban áll Vlad Ţepeşsel, a 15. századi erdélyi Drakulával. A leszármazáskutatók szerint Pattinson azért tudta ilyen hitelesen eljátszani a vámpír Edward Cullen szerepét, mert maga is vérszívó felmenőkkel büszkélkedhet. Vlad Ţepeş legendásan kegyetlen erdélyi uralkodó volt, az ő alakja és rémtettei ihlették Bram Stroker Drakula-történetét"

LOL. A bevételért ma már bármit kitalálnak.

ui.: tanuljuk már meg megkülönböztetni a filmeket a valóságtól -.-"


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Heh...ez odab**z.

Bloggerina Creepie írta...

mondom én...

Linsy írta...

Ez jobb, mint a neon. XD Lehet átigazolok a nők lapjához. :D XD

Bloggerina Creepie írta...

amíg engem interjúvolsz, mindegy honnan teszed xD

.dóri. írta...

Ezt én is olvastam. Nemkicsit lepődtem meg! :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)