Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Egy kedves blogosnak köszönhetően a Creepie Blog már egy novellában is szerepel :)
Valerin Lanz kedves rendszeres olvasóm az állandó kommentjeimért (és mert szereti az oldalt :) beleszőtt szépen a kis történetébe, ahol a Twilight egy alternatív befejezésével ismerkedhetünk meg.
Sok Twilight-fanficet láttam már; persze tudjuk hogy a színvonal félelmetesen ingadozó, de ezt merem ajánlani. Itt új értelemet nyer a happy end fogalma. Nem azt kapja az ember, amire számít egy ilyen történet esetében. Edward és Bella vagy boldogan élnek míg... (höhhöhö...) vagy Edward elmegy és Bella Jake-kel él boldogan míg meg nem... de mi van, ha nem ők a főszereplők? És ha a történet végén sem él mindenki boldogan... illetve minimum él valahogy?
Jasper és Alice szakítanak. Jasper új utakat keres az életében, de talán minden tragédiába torkollik. És nagyobbakba, mint hogy Bella megvágta az ujjacskáját.


"Lehet, hogy majd felteszem, had lássák a többiek, akik nem írnak kommentet, mi lenne, ha megerőltetnék magukat! :)"
 Tehát a fent említett novellát a minap kaptam e-mail-ben a szerzőtől; ez ugyanis egy eddig nem publikált rész csak bennfenteseknek :D
(nem spoileres; nem közvetlenül a történethez kapcsolódik, egy kis darab az előzményből :)
"- Óó, igen, máris mutatom. – látszólag izgatottá tette az érdeklődésem. – Íme. – Na, ez az oldal sokkal jobban tetszett. Sötét volt a háttér, ami illett pesszimista hangulatomhoz.
- Érdekes a címe – jegyeztem meg.
- Szerintem is! Ez egy olyan mindenes oldal. A szerkesztő ír a legújabb filmekről, könyvekről, amiket le is tölthetünk. Szeretem, mert ezzel el tudom tölteni az estéket, és tényleg tartalmas és igényes. – mosolyogva nézett rám. – Érdekesnek találtad a leckét?
-    Igen – feleltem, bár ez csak félig volt igaz. Mert már most tudtam, hogy én bizony soha nem fogok a gép elé ülni, és blogozni, vagy töltögetni. Inkább kimegyek a szabadba, és bámulom a csillagokat. Lehet, hogy Alice már akkor tudta a reakciómat, mikor felhozott ide, de nem szólt semmit.
-    Te mit szoktál csinálni esténként? Úgy értem, régebben mit csináltál? – Hűha, most mondjam el neki? Vállat vontam.
-    Naplót vezettem. – és akkor érdekes dolog történt, mert a lányból kirobbant a nevetés.
-    Komolyan? – kérdezte hahotázva..."

Még egyszer köszönöm :)


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Valerin Lanz írta...

Jaj, amikor kérdezted, nem gondoltam, hogy ilyen hamar cselekszel is. De azért jó volt látni, hogy örülsz, és én is köszönöm!:)

Linsy írta...

Bloggerina látod, te mindenkit megihletsz. Belőlem a neon.hu-s ént hoztad ki. XD
Am majd megint letámadlak egy maillel. XD *látja, hogy új interjú van születőben*

Bloggerina Creepie írta...

hehe, tényleg lehet benne valami xD
mail, mail, mail! komolyan? :D várom!!! :D

Bloggerina Creepie írta...

Valerin: amit mondtam, megmondtam :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)