Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Sziasztok!
Nem tudom ki emlékszik arra, mikor egy egész trilógiát szentelem a blogger.com vs. Bloggerina küzdelemnek - de volt ilyen, ugyanis akármit csináltam, hiába küzdöttem és merültem el a html rejtelmeiben éjjeleken át, nem működött a jobb oldali hasáb; hiába húztam bele oldalelemeket, azt mutatta a blogon... hogy semmi. 
Na most itt nagy unalmamban gondoltam kipróbálom már, most mi van vele; hisz a fenti kis szösszenet lassan öt hónapja volt...
Úgy tűnik most jó - de szeretnélet titeket megkérni, hogy ha ti nem láttok semmit vagy ha csak úgy eltűnnek dolgok, dobjatok meg egy üzivel, hogy csináljak vele valamit.
A chatbox továbbra is bal oldalon van (már megszoktuk ott... és különben is, ha valami történne megint, az megmaradna, hisz jó oldalon van xD)
Köszi :)


ui.: persze mindennek ára van. Régen rögtön kitette a kommenteket, most meg öt percig kell frissítgetni -.-" na mindegy... xD


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)