Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

forrás: a hivatalos Stepheine Meyer oldal :)



"Meglepetés!
Új könyvem fog megjelenni. A címe: The Short Second Life of Bree Tanner. Nos, ez inkább egy novella, mint egy igazi könyv - az én verzióm egy rövid történetre.
Egyébként, ez számomra is egy meglepetés. Az oka annak, hogy miért is meglepetés, hogy soha nem szándékoztam kiadni ezt a történetet, mint önálló könyv. Nagyon régen kezdtem el ezt a történetet - mielőtt még a Twilight megjelent volna. Akkoriban csak szerkesztettem az Eclipse-t, és benne voltam a vámpírvilágomban. Sokat gondolkodtam az újszülöttekről, elképzeltem az ő oldalukat a történetben, és egyik dolog vitt a másik után. Elkezdtem Bree szemszögéből írni, azokról az utolsó napokról, hogy milyen is lehet "újszülöttnek" lenni.
Ez a történet valami olyan, amin folyamatosan dolgozom egy ideje, csak szórakozásból, miközben írtam vagy szerkesztettem a többi Twilight regényt. Később, amikor jött a The Twilight Saga: The Official Guide, azt gondoltam, hogy az egy jó hely lenne Bree-nek. Az ő története egy szép kiegészítése az Eclipse-nek; egy csomó dolgot elmagyaráz, amit Bella sosem tudott. Szóval leporoltam és befejeztem és elhelyeztem az Útmutatóban.
Ugyanakkor, ez jól jött az Eclipse film kapcsán. Melissa-nak (Rosenberg, a forgatókönyvíró) rengeteg kérdése volt, hogy mi is történik valójában Seattle-ben, hogyan intézi Victoria a dolgait, milyen volt Riley, satöbbi. Hagytam, hogy elolvassa akkor azt amim volt, és később az egészet odaadtam a rendezőnek, David Slade-nek. David megkérdezte, hogy Xavier, Bryce, és Jodelle (Riley, Victoria, és Bree) is elolvashatná-e, szóval így mindenki belekerült és úgy végezte, hogy egy nagyon erős alapot kapott a karaktereihez, mielőtt a kamerák elkezdtek volna forogni. Örültem, hogy a történetnek ezen oldala is bekerülhet a filmbe és alig várom, hogy az Útmutató része legyen.
(Itt van Jodelle a vizes vödör mellett, ahol egyszer a Bree kézirat lapjai is voltak.)

Aztán megkaptam a híreket: az én “rövid történetem” majdnem 200 oldal lett begépelve. Ez túl hosszú lett, hogy benne legyen az Útmutatóban - anélkül hogy úgy végezte volna, mint az Oxford angol szótár. A kiadóm jött azzal az ötlettel, hogy adjuk ki Bree történetét magában. Ennek a tervnek a legnagyobb előnye az, hogy megjelenhet a film előtt, szóval az emberek megismerhetik Bree-t mielőtt látnák a filmben. Ez adott számomra értelmet, és eldöntöttük, hogy előre vele.
Volt egy dolog amit kértem: mivel ez a történet nagyon plusz számomra, és úgy volt, hogy az Útmutatóval jelenik meg, a rajongóimnak szerettem volna ingyen ajánlani. Ti mindnyájan rengeteg könyvemet megvettétek, és én ezt a történetet úgy akartam nektek adni, mint egy ajándék. A kiadóm nagyszerű volt és felkarolta az ötletet. Továbbra is ki akarjuk adni a könyvet egy állati borítóval amihez hozzájuthatsz ha tetszik, de június 7. délutántól július 5-ig online elolvashatod a www.breetanner.com-on is.
Az egyéb oka ennek a megjelenésnek, az a terv, hogy fontosabb ajándékot adunk vele azoknak az embereknek akiknek tényleg szüksége van rá. Az USA-ban, minden egyes dollár az első nyomtatástól számítva az amerikai Vöröskeresztet támogatja és az ő Haiti és Chile alapját, és a többi rész olyan helyekre megy ahol tényleg szükség van rá. Ez a lehetőség ugyanúgy online is megvan, szóval adományt adhatsz amikor online elolvasod a könyvet. Remélem megteszed. Szerintem, tényleg sok embernek segíthetünk ezzel.
Tényleg remélem, hogy élvezni fogjátok a történetet. Egy robbanás volt amikor megírtam. Boldog vagyok, hogy ez alkalommal a hűvös sarkak ott vannak a írásomban, Bree végre megkapja a lehetőséget a csillogásra.

Köszönet az összes támogatásért,

Steph"

Hát akkor most várunk... xD


Share/Bookmark

3 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Van egy csajszi, aki folyamatosan fordítja magyarral, mivel egy hónapig olvasható ingyen SM honlapján. :)
itt a linkje: http://breetannerhun.blogspot.com/

Bloggerina Creepie írta...

és tényleg :D nagyon köszi hogy megosztottad velünk :)

Meliii írta...

hello. en is forditom ezt, es mar majdnem befejeztem. latogassatok ide is: breetanner-sm.blogspot.com ...kellene par latogato. koszi:)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)