Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Igaz sütireceptet ígértem legközelebbre, de így alakult :)

Hozzávalók:
fél kiló sovány marhahús (a lényeg, hogy darált legyen...)
egy csomag spagettitészta
két kis paradicsompüré (vagy egy nagy xD na jó, kb. 15 dkg)
kb. 4 evőkanál olaj (...lepje el véknyan a lábos alját)
1-2 fej vöröshagyma (kettőt írnak, de én eggyel csináltam és ehető volt :D)
2 gerezd fokhagyma (ha egy vöröshagymával csinálod mint én, lehet az nyugodtan 3 is)
(10 dkg) sajt
1 evőkanál cukor
bazsalikom
oregánó
őrölt bors
só 


Szépen megfogjuk a csini kis vöröshagymánkat, amit megpucoltunk. Felvágjuk kis kockára és egy kis olajon megpirítjuk. Eztán fogjuk a kis husinkat és hozzáöntjük. Kicsit főzzük őket össze (hadd fehéredjen ki a húst), aztán izibe' mehet rá a paradicsompüré is. Ízesítsük sóval, borssal, bazsalikommal - és a legfontosabbal: nyomjuk bele a fokhagymát. Ezután hagyjuk, hadd rotyogjon ott magának, míg a hús meg ne fő rendesen.
A tészta szintén nem egy bonyolult dolog: beletesszük a vízbe aztán majdcsak megfő :D A szálak összetapadása ellen egy pár csepp olajjal védekezhetünk.


Share/Bookmark

1 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Mondtam én, hogy jöhet az a szakácskönyv. XD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)