Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

...először kacagtam, de most már tudom, hogy az emberiség hamarosan kipusztul...
szerintem jobb is.



 Engedjétek meg, hogy bemutassam a bloggerek egy új csillagát, Bajbikah Édest.
Azt mondja magáról:
"...csak bajiknak ijjom (luwwww), te meg baszódj+! | Minden bajith luwolok! És köszöncsetek végre egy egyedi csajeeet bloggeren. Amúgy nagyon éjdih és egyedih vok, szal ne merj másolni köcsög, mert kinyirlak! :@ PuxX:* Am. midnenki szerint tökéletes a külcsínyem Ammm, imádom ♥♥Bélla and Edvárd ♥♥"
Érdeklődési kör: Tvájlájt, divat, smink, sopping, ja és a magaizon, és mondtam már a szépség ápolást?
Hát gondolkoztam beírjak-e a chatbox-ára hogy baszódjál meg te... vagy hogy csak te gondolod hogy nagyon édi vagy... vagy hogy nem mindenki szerint tökéletes a külcsínyed... vagy hogy olyan szó hogy bajik, íjjom és éjdih nem létezik...
aztán oda jutottam hogy egy egész könyv lenne, mire elmagyarázok neki mindent.
De minek is strapálnám magam azzal, hogy leírok mindent neki, mikor már rég kiadták azt a könyvet, amire szüksége van?
(kérdés, hogy ha létezik ez a könyv, miért nem forgatja?)

Blogján egy mély érzéseket felkavaró szerelmi történetet tár elénk a szerző, melynek szereplői Eddikeh, Jék a rüheskutyikahh és Béla. Engedjétek meg, hogy idézzek is belőle:


"-Nem megyyekh, amígh Béla nem kissel meg enghem még1x.
 - Nem fogsz kisselni az én Bélámmal - Edi
...
Jék lenyomta a nyelvecskéjéth a tokrhoman.
Asszem menőbben smárolt mint Eddike de nem vholt ojan fincsííjh íze"

Az első benyomásom az oldalról az volt, hogy ez valami alternatív Twilight-befejezés, ahol Bella férfivá operáltatja magát és Béla lesz, majd mindhárman boldogan élnek együtt... Úgy együtt.
Aztán a képet elnézve és kicsiny agyamat megerőltetve rájöttem, hogy semmi ilyesmiről nincs szó, csak arról, hogy Bajbikahh a bemutatkozása óta sem tanult meg írni.

Amúgy meg nézzétek meg a saját szemetekkel,
szegény Bella folyton le van Bélázva:

***
Na... hát még ha azon ki sem akadok, hogy a csaj agyilag bokazokni, a chatboxos megnyilvánulásai más oldalakon már kiütötték volna a biztosítékot így is, úgy is.
Van az ő lapja, meg vannak a normális lapok. Ő a gyökér, erre ő megy más - normális - oldalak chatbox-t szétcseszni.  Ha nekem be meri írni, hogy "Jujj :S de xxxxarhhh bloghh! h vágnádh leh a kicsih kezöd! hah trendihh blira vágyszss kath: http://szupcsitvajlajt.blogspot.com/", hát itt kő kövön nem marad az is biztos.

-és ilyenekkel élünk egy bolygón. hej de pipa, úgyhogy szavazást is indít:
a, tömeges erőkkel offoljuk az üzifalát
b, küldjünk neki egy helyesírási szótárat ajándék nyelvtankönyvvel
c, küldjünk neki vírust (biológiai vagy informatikai, lényegtelen)
d, meneküljünk!
a megfelelő válasz betűjelét kéretik kommentben meghagyni. köszönöm -
***

először azért írtam meg ezt a bejegyzést, hogy ti is kacagjatok egy jót -
de én most már ott tartok, hogy inkább sírok.
A végső kérdést feltegyem vagy sejtitek már magatoktól?
Mi jöhet még könyörgöm? 
Én már nem is a magyar nyelv fennmaradása miatt aggódok,
hanem egyáltalán az emberiségért...


Share/Bookmark

20 hozzászólás (írj véleményt!):

*kiscsillag* írta...

Szia!
A saját blogomról keveredtem ide, Hozzád.
Hát ez a bejegyzés... Könnyezve nevetek. De azt kell hogy mondjam... Inkább sírjunk. Nézegélek a múltkor egy ismeretlen blogot, hátha találok valami kedvemre valót, írnék a chatbe, hogy szép a design... erre olvasom ezt az idiótaságot. Na mondom ez kész... nézzük meg akkor ezt a szerény nagyszerűséget, és mikor megláttam! o.O Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ez egy vicc, biztos valamelyik besokallt blogger csinálta, de nem.
És a legszörnyűbb, hogy nagyobb a látogatottsága és több a hsz-a, mint nekem, mert mindenki odajár, hogy szapiulja.
A szavazást illetően: a, b, c és d. :)
És annyira király itt baloldalt Jake farkas, és Edward denevér. :) Nagyon édesek!
Ééés, azt hiszem, ennyi voltam. :)
(Majd még visszanézek. )
Puszóóó
*kiscsillag*

Bloggerina Creepie írta...

szia!
örülök hogy erre tévedtél :)
amúgy köszi :) igen, nálam Jake farkas van, nem Jék rüheskuytikahh xD

.dóri. írta...

hát. én a d,re szavazok. :D
teljesen megrémültem ettől a posttól, ha ez a komoly akkor megyek sírni, de felmerült bennem az is, hogy talán egy pihent agyú fiú/srác csinálta az egészet ...
mindenesetre borzalmas, minden jó érzésű ember fejvesztve menekül, ha ilyet olvas.

huhh.

Valerin Lanz írta...

Jézus, ilyen tényleg létezik?? Mert jó, nekem is vannak helyesísári hibáim, de akkor is......és még van olyan ember, aki bíztatja?? Juj...ez gáz...természetesen az összes betűt támogatom, egy az egyben!!:) De komolyan. Megyek, és megnézem a saját szememmel, mert addig nem hiszem el.....

von Birken írta...

Sziasztok!

Nem veszitek észre, hogy ez csak tréfa?! Vagyis inkább gúny (a "tvájlájtnak és rajongóinak, ill. ellene). Amit száz százalékig meg is értek... Ilyen helyesírási hibákat senki nem vét, ezek direkt vannak így írva. De most komolyan, ez evidens.

Linsy írta...

Az összes betű támogatása mellett állok teljes vállszélességgel, csak az a baj, hogy ehhez elég kis darabnak számítok. :)
Amúgy szerintem ez egy szivató blog egy kattant agyú sráctól, aki unja, hogy a netet elárasztották a fan alkotások. Ilyet épeszű lány nem csinálna.
Puszi: L.

beautiful.lie írta...

Ilyenkor örülök, h az "öregebb" korosztályba tartozom...
e., választási lehetőség nincs? :)

Bloggerina Creepie írta...

von Birken: nem is úgy gondoltam hogy ilyen hibákat vét, hanem hogy direkt csinálja mert azt hiszi menő így írni... láttam már ilyet is csak azért mondom - persze lehet hogy most nincs igazam

Linsy: minden kis darab számít :) és lehet hogy igazatok van de akkor is gáz xD

Csicsó írta...

szia!
igen, már én is láttam "Bajbikaht". nagyon szörnyű.
és támogatom az összes betűt, ahogy sorban leírtad :)

nana írta...

Én a Battle Royale összes ölési formájának a megvalósítására szavazok, tessék később odarakni. Méreggel, baltával, szekercével, pisztollyal, puskával, de ha szeretnétek, a csajt egy borotvával darabolom fel - mondja mindezt egy nem twilightos élőlény, akiben egyedül a magyar emeltes vére fortyant fel...

Bloggerina Creepie írta...

:D

Linsy írta...

Nana most nagyon eltaláltad.:D

De most komolyan, nekem fizikai fájdalmat okozna így írni. Tuti, hogy valami elmeháborodott lehet.

Névtelen írta...

Helóka!
Csak most olvastam ezt a bejegyzést.Először nevettem.Utána kíváncsiságból megnéztem a blogot.Utána már inkább sírni tudtam volna.Ez...durva.Azt hiszem,nincs is rá jobb szó.Nem elég,hogy a helyesírása egy nagy nulla,a szöveg még az ő sajátos kis nyelvéről magyarra fordítva is pocsék.Nem szokásom leszólni mások blogját,most viszont kivételt teszek.Ez a Bajbikah vagy ennyire utálja a Twilightot,vagy ennyire buta, de az is lehet,mindkettő.Én az ÖSSZES betűre szavazok, plussz még pár órányi kínzásra.A története nem érdemli meg,hogy fanficnek nevezzük.

Zakuro írta...

uhhh -.- csak most találtam ezt a bejegyzést de áhh én az ilyen kis éjdih és egyedih csajeeektól frászt kapok de komolyan -.- ez fáj és a szavazást illetően az összesre szavazok...

Bexika írta...

Hát ez kész....
Nézem a régebbi bejegyzéseidet, és megtalálom ezt... Hát először én is nevettem, és megnéztem magát az oldalt is, egyszerűen iszonyatos, azt hiszem ez a jó szó rá. Én sem vagyok valami jó helyes író, mert szinte mindig mindenhová vesszőket rakok, de ez... WTF?! Elküldtem egy barátnőmnek, még nem olvasta a blogodban ezt a bejegyzést, de rögtön írta: Az emberiség vége... Azért jó példa a szülőknek, hogy nem is olyan rossz a gyerekük :) amúgy szerintem az a és a b megoldás is tökéletes :)

Bloggerina Creepie írta...

LOL ez a "jó példa a szülőknek..." nagyon tetszett xD jogos

darkcica írta...

XDa második fejezetben az anyja segítet neki
állítólag ő jó helyesiró!!!!!XD
amugy mind a 4 lehetőség...
de szerintem (barbikahh szavaival élve)
az lenne a legkönnyeb ha megkillezzük a csajt!!!!

Army írta...

Te jó ég!
Most találtam rá erre a bejegyzésre, és totál kész vagyok tőle. Bár, emlékeztet engem egy szintén színvonalas (vagy legalábbis annak induló) blogra.

http://lily-kriszty.blogspot.com/

A történet lényege:Twilight.Mindenki megcsal mindenkit mindenkivel. Értelmes egy írás.

Bloggerina Creepie írta...

fúúúúú köszi a linket :D lehet még ez is kikerül ide xD nagggyon durva :S

Bri írta...

Hellóka!!

Bakker, mikor olvastam a cikket azt hittem agyvérzést kapok -_-" Hogy lehet valaki ilyen? Ez nem egyéniség hanem maga a szánalom :S Szörnyű...:S Az ilyeneknek nem is szabadna engedni, hogy blogjuk legyen, vagy hogy egyáltalán fenn legyenek a neten :S

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)