Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Mikor először hallottam róla, azt hittem valami vicc. De nem az xD


A játékban a kertünkben lévő növénykék igyekeznek megvédeni minket a zombiktól, akik be akarnak törni hogy megegyék az agyunk xD

A növényeket nekünk kell ültetgetni, de figyelni kell, milyen tulajdonsággal bírnak - hisz a zombik sem mind egyformák.  Csak a példa kedvéért: a lufival berepülni akaró zombit célszerű kaktusszal betámadni, a kacsás úszógumisat pedig a gyilkos vízi hínárral :)

Növényeink igen változatosak, de minden játszma elején a legcélszerűbb legalább 1-2 napraforgót ültetni, míg nem jönnek a zombik. A napraforgók adják ugyanis a napocskákat, melyekért újabb növényeket vehetünk. 
Ha már nagyon "nagy a baj", vehetünk egyszer használatos, de pusztító erejű növényeket is, mint a robbanó cseresznye. "Tűzoltásnak", ha hirtelen kell cselekedni, nagyon jók - de igyekezzünk inkább távlövőket (mint a borsó, duplalövő borsó vagy jégborsó) venni.

Mint láthatjátok, egy kis kézikönyvbe lesznek gyűjtve a növények és zombik, amikkel már találkoztatok. Így később is utánuk tudtok nézni, milyen tulajdonságaik és gyengeségeik vannak. (Vigyázat: előre nem lehet lesni, tehát csak a már látott zombikról tudtok visszakeresni, hisz mi már egyszer volt, később bármikor újra feltűnhet)

A nehézséget tekintve szép a fokozatosság a játékban; példának mutatnám az első és egy jóval későbbi pályát, láthatjuk hogy van idő beletanulni.

Igen, ez a kép éjszakai. Vannak nappali, éjszakai pályák - ezen belül esős, ködös (na az gyilkos, nem látni a fél pályát), a hátsó udvaron medence is lesz, az utolsó pályákon pedig a tetőn kell védekeznünk. (Előny: napsütötte. hátrány: neked kell még a pályát is venni úgymond, a cserepeket, amibe ültethetsz :S)
De meg lehet szokni, nekem is kb. egy hét alatt sikerült végigjátszani. Vigyázat, függőséget okozhat! :D
Vannak, akinél már odaáig fajult a dolog, hogy a cipőjükre is a zombikat teszik
vagy élőszereplős videót készítenek xD








Mint már említettem, én már végigjátszottam az Adventure részt - de számtalan minijáték van még. Ezek A Játék közben is feltűnnek néha, tehát van ahol a mogyikkal kell tekézni és kiütni a zombikat és van, ahol Wack-a-zombit-t kell játszani, tehát a kis kalapácsunkkal kell leütni a sírból épp kimászni készülő zombikat. Van félkarú rabló is, amikor azokkal a növényekkel kell boldogulnod, amiket a gép dob vagy mondjuk három növényt kell egymás mellé húznod a teli pályán, hogy kiessen egy sor. Tehát nagyon sok játék van még a játékon belül. A legelvetemültebb ötlet szerintem, mikor te vagy a zombikkal :D Fura megszokni xD de meglehet. Mondjuk a maguk módján ők is jó fejek... pl. a levelek, amikben üzennek, kifejezetten viccesek :)
Zombiszleng rulez xD

A játék során Crazy Dave segít minket - már amennyien van elég pénzünk. A zombikból néha hullik ki egy-két cent, ezeket gyűjteni kell, ha később fel akarjuk turbózni a már meglévő növényeinket (pl. kétfejű napraforgó vagy imitátor növény. Ő kb. joker; hagyja hogy kétszer válaszd be ugyanazt a növényt játszma előtt... - ugyanis egyszerre legfeljebb nyolc növény lehet nálunk, és ha ültetsz egyet, el kell telni bizonyos időnek, hogy újra ültess egy ugyanolyat.)

Pénzt tehát zombiktól lehet összeszedni elsősorban - de később elérhető lesz a zen kert is, ahol a növények pénzt adnak, ha megfelelően gondoskodást kapnak (locsolás, zeneterápia stb. xD)

A magyar PvZ oldalon további tippeket találhatunk, de amúgy a játék is jelzi pl. milyen az új növény, amit kaptunk, így nem lehet nem észrevenni a dolgokat :)

A PopCap hivatalos oldalán ki lehet próbálni a játékot- de jelzem, hogy ez koránt sem a teljes verzió, csak az első néhány pálya (tehát nincs zen kert, minijáték, kézikönyv stb.!)
Akinek viszont nagyon megtetszett, letöltheti a teljes változatot, hisz feltettem nektek :)
Csak ki kell csomagolni a fájlokat és Daemon Tools-szal (letoltokozpont.hu-ról vagy szoftverbazis.hu-ról is ingyen leszedhető) beolvastatni a cd-képet. Vagy tőlem akár ki is írhatod rendes cd-re és telepítheted onnan :)


jó szórakozást :D

ui.: a második részről sajnos csak annyi hír van, hogy a következő 10 évben kell rá számítanunk -.-"


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

huh micsoda eszement játék ... kipróbálom! :D :D
most látom h fészbűkon is van!
Am h telik a vizsgaidőszak? (Én lassan végzek :D)

Bloggerina Creepie írta...

fészbúkon még nem is láttam xD de akkor fan lettem, tuti felveszem :D
amúgy köszi a kérdést, nekem még csak zh-m volt, most jön még a java :S
na akkor ha te lassan végzel, lesz időd játszani :)

.dóri. írta...

igen igen, most töltögetem innen :) :) tnap este kipróbáltam fészbúkon, klassz volt :D
Na akkor kitartást a vizsgákhoz!

Dixyke írta...

köszi, h fölraktad! :)
tesómnál láttam, először hülyeségnek tűnt, de kipróbáltam, és nagyon király!
szóval köszi!:)

zsolti írta...

egész jó a játék már végik jácotam egy párszor

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)