Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Igaz, szerintem már hónapokkal ezelőtt kijött az első trailer, de én valamiért csak most láttam őket...

Bár a film még másfél hónapra van tőlünk, de a trailer alapján szeretnék pár dolgot lejegyzetelni róla - kíváncsi vagyok, mennyire fog bejönni amit előre gondolok :)




Juhhé meg minden, de van egy olyan előérzetem, hogy a film nem fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket - legalább is számomra.

a, a legnagyobb szívfájdalmam a filmmel kapcsolatban ugye, hogy lecserélték Victoria-t. Persze az esélyt adjuk meg neki, lehet hogy jót alakít - de akkor is: a másik nekem sokkal jobban tetszett és kész. Különben is: mikor már megszokunk egy szereplőt (akár rossz, akár jó) ne cseréljék már le! Előre is köszi -.-"
csak úgy viszonyításképp...

szerintem hiába göndörítették agyonra Bryce Dallas Howard haját, sose lesz olyan szép vámpír mint Rachelle Lafevre, de biztos jobban tudják a hollywood-i nagyokosok...


b, tulajdonképp a könyv szerintem jobb volt - és ezt most nem azért mondom, mert a legtöbb megfilmesített könyvvel kapcsolatban ez szokott bejönni.. Míg előttünk volt a könyv, nem kellett órákon át Bella szenvedő arcát nézni. Tudom, hogy Kristen egyre javul színjátszás terén (legalább is állítólag) és azt is tudom, hogy ha az egész történetben szenvednie kell, nem lehet más a feje - de az tuti, hogy ha az Eclipse-ben és a Breaking Dawn-ban is folyamatosan ugyanazt a riadt-vagyok-és-folyamatosan-tátom-a-szám fejet fogja hozni, nem lesz olyan a sorozat végén, mint amit most tervezek a Harry Potterrel: filmmaraton kifulladásig xD


c, már korábban is mondtam, hogy az Eclipse szerintem kb. majdnem ugyanaz mint a Twilight (jönnek a vörösszemű vámpírok és meg akarják enni Bellát) - csak ebben Jacob jobban nyomul és jobbak a poénok. A könyvet pl. végigröhögtem (de ezt meséltem is itt), de van egy olyan érzésem, hogy hiába ez a történet erőssége, a filmben semmit sem fogunk látni az aranyos/humoros részekből.


Hát remélem jobb lesz mint amit leírtam :) Higgyétek el, attól hogy most lehúztam, én is azt szeretném, hogy jó legyen :)


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Szerintem sz@r lesz. Én csak az első trailart néztem meg, de nem is fogom a többit, majd csak a filmet, aztán utánunk a vízözön.

azdanc. írta...

Helloka :)

Minden téren egyet kell értenem a "jóslataiddal". Victoria lecserélése óriási nagy hülyeség volt, hisz Rachelle Lafevre gyönyörű és tökéletes megformálója Victoriának, ő volt az egyik olyan karakter, akiben nem csalódtam a könyv-film párhuzamban.

Az Eclipse mint könyv, pedig nekem a kedvenc, így a filmtől nagyon félek. A Twilight nem volt annyira rossz, a New Moon se könyvként, se filmként nem fogott meg. Az Eclipse viszont nagyon, így eléggé rendesen aggódom amiatt, hogy a filmet nagyon elszúrják.

De mindig gondolkodjunk pozitívan, szóval: Csak nem...

Bocsi a sok hülyeségért amit összehordtam :$

puszi :)

Bloggerina Creepie írta...

linsy: ez is egy megoldás xD

danc: nem hülyeség, minden kommentnek örülök, köszi :)

katarahh írta...

hátt ez most tökre fájt!!
sokkal jobb lett , mint az elöző 2 része...:(
Nekem annyira tetszett h már 2x megnéztem moziban és hát nos blogomba élménybeszámolót is írtam...Oké persze NM után ki várt megváltást ,de ez télleg NAGYONJÓLETT!!!
az első irományod amit cáfolok!!:)De azért imádok a rendszeres olvasód lenni:)

pusziii (szerintem nézd meg szerintm tetszeni fog!!:D)

Bloggerina Creepie írta...

alap hogy meg fogom nézni :D nem tartom kizártnak hogy tetszeni fog (sőt, ha fog, el is fogom ismerni) - ez csak előre gondolkodás volt :)
és attól hogy olvasol (amúgy köszönöm :) lehet velem bármikor ellenkezni, elfogadom én a különböző nézőpontokat :) (ez mindenkinek szólt)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)