Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Miért is csinálnék valamit úgy, ahogy a nagy könyvben meg van írva? xD

Nem tudom, mennyire konyhatündérkedtetek mostanában - hát én kezdek belejönni azt hiszem :) de mivel az egyetemisták gyakran szenvednek időhiányban (sokat alszanak xD), nem tudtam kibékülni a neten talált somlói receptekkel. 
Kissé idegesített, hogy mind úgy kezdődött, süsd meg a piskótát magadnak -.-"
Emiatt jutott eszembe az anyutól látott expressz-somlói-galuska-recept- amit persze néha azért kissé megvariálok (-még mindig tart a kísérletezős kedve-)

Tehát piskótasütés helyett szépen megfogunk egy csomag babapiskótát. Hát nem sokkal egyszerűbb!?
Szépen belefektetjük őket egy tálba (én üvegtálba szeretem, hogy lássam, milyen szép réteges lesz :) Ami nem fér el keresztben, eltörjük - de a többit is megfelezhetjük. Lényegtelen, az íze ugyanaz, akárhány darabban van :)
Jól meglocsoljuk rumaromával, majd megfőzzük a vaníliapudingot (higgyétek el, tökéletesen működik a mindenféle bonyolult vaníliakrém-helyett; fél liter tej, cukor, pudingpor). Amíg még folyik, ráöntjük :)
Hűtőbe tesszük, mint a klasszikus somlóit, aztán ha meghűlt, tejszínhabbal tálaljuk :)

Na most a kísérletezős kedvem ott kezdődött, mikor beleszerettem a mandula aromába.  A recept ugyanaz, csak rum helyett ezt, vaníliapuding helyett pedig csokit használtam. Aki szereti a marcipánt vagy csak úgy általában a mandulát, az imádni fogja :)

A másik a Bloggerina-féle puncstorta-nosztalgia-somlói (de szép hosszú neve van :D), ami szintén rummal készül (mint a torta), de puncspudinggal. 

Hát akinek kedve támadt egy kis főzőcskéhez, sok sikert :)


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

hmmm ez nagyon jól hangzik! Egyszer ki fogom próbálni! ;)

Linsy írta...

Tudtam én, hogy jön a folytatás.:D

Bloggerina Creepie írta...

dóri, tényleg egyszerű, nem időigényes szóval sok sikert :)

Linsy: hajajjj, olyan folytatás jön még :D nagyon belevégtam a sütés-főzésbe :D
(jövő héten rózsaszín cukorbogyós muffint akarok sütni xD jöjjön? :)

Linsy írta...

Ez még kérdés? Na ná. XD *már az anyukáját fűzi, hogy süsse meg neki, mivel ő túl lusta*

Bloggerina Creepie írta...

ugyan már, tuti neked is menne :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)