Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)




"Tudom, hogy nincs bennem semmi különös. Az átlagemberek átlagéletét élem. Nem alkottam semmi emlékezetest, nevem hamarosan homályba vész, de tiszta szívből, igaz szerelemmel szerettem valakit, és ez nekem teljesen elég..." A mű a végtelen szerelem szívszorítóan gyengéd története. 1946-ban, Észak-Karolinában kezdődik, amikor Noah Calhoun visszatér a második világháborúból. A harmincegy éves férfi, miközben megpróbálja birtokát felvirágoztatni, folyton egy gyönyörű lányra gondol, akivel tizennégy évvel korábban találkozott, és akit eddig mindenkinél jobban szeretett. Az emlékeinek él, egészen addig, amíg a lány meg nem érkezik a városba. Mi történt velük az elmúlt években, és hogyan alakul további életük? Mindezt megtudhatjuk e páratlanul szép, mesterien szőtt, megrendítő és igaz szerelmi regény lapjairól.

Ez volt a hivatalos ajánló, amit megtoldanék még annyival, hogy ez tipikusan az a szerelmi történet, amiben a társadalmi státusz okozza a bonyodalmakat. Tudjátok: a gazdag lányt nem akarják a szegény fiúhoz engedni... Dirty Dancing forever :D

 A vége spoilerveszélyes kissé - bár aki figyel az elején, rájön, hogy keretes szerkezetről van szó és még az agyacskáját is megjáratja, annak nem lesz akkora a meglepetés :) (úgy értem annyira nagyon nagy, attól még szerintem meglepő a vége)
Tehát: a történetet azért meséli az idős úr az elején az otthonban a néninek, mert ő a felesége! :o
Aki az Alzheimer-kór miatt nem emlékszik gyakorlatilag semmire (O.o) !!!

ui.: Dóritól megkaptam mail-ben, szóval most már ezt is lehet kérni kommentben :)
Még egyszer nagyon köszi Dóri!!!
***
mire...?
Alter Bride - In loving memory
miért?
*tyüpp*


Share/Bookmark

70 hozzászólás (írj véleményt!):

Bloggerina Creepie írta...

nagyon köszönöm!!!
persze hogy olvastam :) nagyon sokan ajánlottátok, ezért is csaptam le rá mikor megláttam a polcon :)
még egyszer nagyon köszi!

Bloggerina Creepie írta...

ui.: még azt is láttam, molyon mit kommenteltél hozzá :D
figyelek én, figyelek xD

.dóri. írta...

oh, akkor tényleg figyelsz! :D
örülök, hogy most egyből megkaptad, és a freemail nem rendetlenkedett! :))

Bloggerina Creepie írta...

mondtam én ;)
igen, én is örülök és nagyon köszi :)

Linsy írta...

Bloggerina ha neked ez a könyv megvan eltudnád nekem küldeni? Előre is köszi. :)
Puszka

Bloggerina Creepie írta...

dóritól megkaptam azóta, szóval küldöm :)

Csenge írta...

Szia:)
El tudnád nekem küldeni ezt a könyvet, kérlek?:)
pusztaicsenge@freemail.hu
köszi!!!:)
puszi

mesi28 írta...

Szia!
El tudnád küldeni nekem ezt a könyvet?
Sok jót hallottam róla, és egy idézetes oldalon ebből a könyvből találtam pár részletet, és nagyon tetszett, úgyhogy kíváncsi lettem :)
itt az e-mail címem: cs.mesi28@citromail.hu
Előre is köszönöm :)
puszi
mesi28

Melinda írta...

helló:) meli vagyok,egy nagy vigyorral és egy óriási köszönettel eltudod nekem is küldeni?
szép estét
meli

melibaba008freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! küld el légyszi a könyvet nekem is. köszi

tekivana@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Küldd el légyszi nekem is könyvet :)
köszi
andrea_berci@hotmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni ezt a könyvet, és a Burkot?
Köszi!
balogh.v.ada@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

Szia! El tudnád nekem is küldeni a könyvet? nagyon megköszönném mivel sehol sem találom:( cím: ginna13@citromail.hu

Bloggerina Creepie írta...

küldöm :)

Névtelen írta...

szia!
én elöször a filmet láttam, de szeretném elolvasni a könyvet is hozzá :)
el tudnádküldeni nekem? dinike92@freemail.hu
köszönöm szépen

Sz.I. írta...

Szeretném ha nekem is elküldené valaki, a feleségem szeretné nagyon elolvasni. - cím: pg.szimi@gmail.com -

Névtelen írta...

Elkuldened nekem is kerlek a konyvet a
baranyka_95@yahoo.com - ra
elore is koszi

Névtelen írta...

Szia!
Eltudnád nekem küldeni a meli.96@freemail.hu e-mail címre? :)
Előre is köszönöm :))

Névtelen írta...

Szia!

Elképesztően örülnék ha én is megkaphatnám! :)

shine01@freemail.hu

Előre is köszi :))

Névtelen írta...

De szeretném én is megkapni!
fabianan@citromail.hu
Nagyon köszönöm!
Boldog karácsonyt!

Névtelen írta...

Szia! Eltudnád nekem is küldeni e-mailben?
Nagyon szépen köszönöm előre is!
Az e-mail címem:
kulcsar.t kukac vipmail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Szeretnélek megkérni, hogy küld el nekem is e-mailben.
A cimem:
eiler71@gmail.com
Előre is köszönöm.

Jadrienne írta...

Szia, elküldenéd e-mailben?
kolie.adri@gmail.com

Nagyon köszi!

Adaaa írta...

Szia!
Én is szívesen elolvasnám, ha esetleg elküldenéd nekem is.
papp.adrienn8@gmail.com
Előre is köszönöm!:)

Anita írta...

szia, nekem is eltudnád küldeni?:)
anita-1D@hotmai.com

Névtelen írta...

szija eltudnád nekem is küldeni: tsa16@freemail.huezer köszzönet pussz

Névtelen írta...

Szia! Én is szeretném elolvasni ezt a könyvet. Elküldenéd nekem: rita880917@gmail.com címre. Köszi előre is.

Névtelen írta...

Szervusz, Én is szeretném megkapni és elolvasni ezt a könyvet. Elküldenéd nekem: hzs2011zs@gmail.com címre. Köszi előre.

Nita Müller írta...

Szia!
Én is szeretném elolvasni ezt a könyvet. Nekem is elküldenéd?

nitamuller@citromail.hu

Nikolett Bus írta...

SZia!
Én is el szeretném olvasni, örülnék ha el tudnád küldeni! :)

bus.nikolett8@gmail.com

Névtelen írta...

Szija!

Megnéztem a filmet és magával ragadt :) Szeretném elolvasni a könyvet is :) Ha megtennéd, hogy elküldöd nagyon hálás lennék.
Köszönöm előre is :)

buci13@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia.nekem eltudnad kuldeni?:)
zsombori_paula@freemail.hu

Krisztina Jakab írta...

Szia!
Többször láttam már a filmet és most szeretném el is olvasni a könyvet. Kérlek küldd el nekem, ha időd engedi. Nagyon köszönöm!
kriszcica74@gmail.com

Krisztina Jakab írta...

Szia!
Többször láttam már a filmet és most szeretném a könyvet is elolvasni.
Hálás lennék ha átküldenéd! Köszönöm!
kriszcica74@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Én is szeretném elolvasni, légyszi küldd el és ha van még töle más könyved is akkor azokat is!
Köszönöm!
amerika31@citromail.hu

Medei írta...

Szia, megszeretnélek kérni, hogy az agota.medei@kabelnet.hu cimre átküldenéd a könyvet. Köszönöm előre is üdv

Bloggerina Creepie írta...

sajnos egyelőre csak ez az egy van meg, de ha lesz más is, kint lesz úgyis a blogon :)

Névtelen írta...

szia nekem is átküldenéd? az e-mail címem alizregina@freemail.hu előre is köszönöm :)

Névtelen írta...

Szia!
El tudnád nekem küldeni az emesefischer@gmail.com címre?
Előre is köszönöm!

Mariann Fekete írta...

Szija, átküldenéd nekem a mariann119812@freemail.hu cimre? Előre is köszi :)

Névtelen írta...

Én is szeretném elolvasni.Elküldenéd?:)
csizmadia89@freemail.hu
Köszi

cs.ery írta...

szia! :)
nekem is elküldenéd a könyvet? :)
csonka-erika@hotmail.com

köszönöm!

Lia írta...

Szia! :) El tudnád nekem is küldeni a könyvet? Nagyon szeretném elolvasni! E-mail: ubftr@hotmail.com Előre is köszönöm!!

Névtelen írta...

Szia :)
Eltudod küldeni nekem is?
Email:nikoletaostrogonac@gmail.com
Előre is köszönöm :)

Névtelen írta...

Szia,eltudnád küldeni nekem is?Nagyon tetszett a film és szeretném a könyvet is elolvasni :)
Előre is köszönöm.

bernadett.hermann@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia eltudnad kuldeni nekem is.
Elore is koszonom

csorike27@yahoo.com

Nóra Krainhoffer írta...

szia nekem is küldöd légyszi? a film nagyontetszett belőle :DD
címem: lovak.horses@gmail.com

Eszti :) írta...

Szia! A filmet már láttam párszor és nagyon tetszett, gondolom a könyv még talán ennél is jobb! :)
Ha időd engedi kérlek elküldenéd nekem is?
e-mail címem: esztiiilovely25@citromail.hu
Előre is nagyon köszönöm!
Üdv: Eszti :))

Névtelen írta...

Szia! Eltudnád küldeni? kisemiliamaria@hotmail.com

Bianka Puskás írta...

Szia!
Átküldenéd nekem is? (bicsi0208@gmail.com)
Előre is köszönöm!

bikali72 írta...

Szia! Szeretném én is elolvasni a könyvet, rendkívül hálás lennék, ha elküldnéd nekem.
Köszönöm: Éva

bikali72@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia eltudnád küldeni!?
maomio@freemail.hu
előre is köszi =D

Névtelen írta...

Légyszi, nekem is: kill-lady@freemail.hu Köszi szépen!

Névtelen írta...

Sziasztok! Én is nagyon szeretném elolvasni ezt a könyvet! Ezért remélem hogy nekem is elkülditek erre a címre, szacsika93@hotmail.com ! Előre is köszönöm! :)))

Alexandra Sándor írta...

Légyszi, nekem is: sandor.alexandra1993@gmail.com

Névtelen írta...

eltudnád nekem is küldeni ?:) eper.screamo@citromail.hu

Névtelen írta...

Sziasztok. Nekem is el tudnátok küldeni? :)
e-mail: nellerkitti@citromail.hu

Névtelen írta...

Sziasztok!
Én is elkérhetném,? welkin2@freemail.hu
Minden Nicholas Sparks könyv érdekel.
Köszönöm előre is.

Névtelen írta...

Nekem is eltudod? :) bakosgina@citromail.hu

Lujza Kricskovics írta...

Én is elszeretném olvasni, el tudnád nekem is küldeni ??? Nagyon köszi!!
lujza.kricskovics@gmail.com

яєgінн^^ írta...

Kuldd el legyszi nekem is
regibaba2007@citromail.hu

Veronika Eőri írta...

Légyszi nekem is küldd el, köszi - Vero
eoriveronika28@gmail.com

Névtelen írta...

Sziaa Eltudod nekem küldeni : szabinakocsis7@gmail.com
Köszönöm előre is !:)

Névtelen írta...

Kérlek titeket nekem is küldje el valaki:) nagyon szeretném!
renikebaba18@freemail.hu
köszönöm

betty betty írta...

szia eltudnad nekem küldeni? elöre is köszi ( bettybetty692@gmail.com )

Névtelen írta...

Elkuldod nekem is? Koszi, szerakhs@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Kérhetném a pasztoraniko@gmail.com e-mail címre? Előre is köszönöm! :)

Judit Dósa írta...

Szia! el tudnád ide küldeni: tetcujio@gmail.com

Nagyon szépen köszönöm!!! :)

Judit

Orsolya Fucskó írta...

Kérhetem én is???? mindenhol kerestem már!
fucskoorsi@gmail.com

köszönöm előre is! Orsi

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is?
anettgoz91@gmail.com
Előre is köszönöm!☺

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)