Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

 Linsy kommentje a Top Secret-hez, ápr. 7.:

"Drága Bloggerina Creepie, én mint a neon. hu munkatársa szeretnék egy rövid interjút készíteni Önnel. Remélem nem áll e nemes cél útjába, és válaszol kérdéseimre.
-Olvasóink nagyon szeretnék tudni, hogy mikorra várható a hamisítatlan Bloggerina szakács-és tortakönyv. Tudna erre felelni?
- Párja gondolom kitörő örömmel fogadta eme új és szeretettel teli vállalkozást. Nem félt tőle, hogy most a terhessége elején (biztos forrásból tudjuk, így kérem ne tagadja) szeretett felesége (láttuk a Vegasba tartó járatra felszállni) egy ekkora vállalkozásba kezd?
Válaszait érdeklődéssel várjuk.

Mélységes tisztelettel és szeretettel: a neon.hu szerkesztősége...

Puszka: Linsy "


-A szakácskönyvvel kapcsolatban egyelőre annyit tudok nyilatkozni, hogy még csak a kísérletezés fázisában vagyok - azonban minden tapasztalatom megosztom majd :)

-A párom nagy örömmel fogadta, hogy a gasztronómia iránt is érdeklődést mutatok - és mivel kilences ikreket várunk, gyűjtenem kell a tapasztalatot főzés terén -nevet-
Vegasba pedig csak egy cukrászkiállításra utaztam - nem holmi féktelen tivornyára és lagziba... -takargatja a csillogó gyűrűt az ujján- xD


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Drága Bloggerina!

A neon.hu szerkesztősége kitörő örömmel fogadta válaszait. Gratulálunk a 9-es ikrekhez, ezért szeretnénk 9 darab teljesen egyforma babacipőt ajándékozni a sztárvilág legújabb csemetinek.:)

Cukrászkiállítás?! Természetesen, ha így jobban tetszik. Bár közeli képek vannak az ujján villogó hatalmas gyémántgyűrűről. :D *nézegeti a képeket, és arra gondol ő is szeretne egy ilyet*

Hatalmas üdvözlettel: Linsy, a neon legújabb főmunkatársa


Hát csaj nem gondoltam volna, hogy valaha egy külön bejegyzést szentelsz nekem.:D Iszonyat sokat nevettem rajta. :) Köszönöm.:D
Puszka

Bloggerina Creepie írta...

én pedig a szellemes kommenteket fogadom kitörő örömmel (amin meg én nevettem nagyokat), szóval nagyon szíves, máskor is :)
puszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)