Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"A Dean DeBlois – Chris Sanders rendezőpáros már a hawaii kislány és az Elvis-dalokat éneklő földönkívüli kutya barátságáról mesélő Lilo és Stitch - A csillagkutya című animációs filmmel bizonyította a szokatlan témákhoz való vonzódását. Ami a rendhagyó tematikát illeti, ezúttal sem okoznak csalódást, sőt az Így neveld a sárkányodat nem kevés kalandot, fordulatot és humort is tartogat nézője számára"

Azt olvastam valami filmes lapon, hogy a Dreamworks részéről merész húzás volt ennek az animációs filmnek az elkészítése, mert az embereket már nem érdeklik a vikingek és nem fogja a várt bevételt hozni. 
Hát ugyan már, ki nem szereti a vikingeket? :D

A filmben a klasszikus viking figurák tűnnek fel: mind nagyok, bátrak és harcra készek. Kivéve a főnök fia, Hablaty, aki nem kifejezetten ez az alkat... sőt, elég kis nyeszlett szegény és mindig bajba kerül. Ennek ellenére ő is sárkányvadász szeretne lenni - hiszen a sárkányok időről időre fosztogatják a falut
Ám mikor felkínálkozik egy remek alkalom, képtelen megölni az éjfúriát. Ehelyett összebarátkozik a sérült sárkánnyal és rájön: az emberek teljesen félreismerték ezeket a lényeket...
A bonyodalmak itt kezdődnek; akit érdekel megnézheti online itt vagy itt


Végre egy rendes mese. Nincsenek folyton popkulturális utalások, nem parodizálnak benne semmilyen filmet, hírességet: saját maga is képes szórakoztató és vicces lenni. Jó volt a Shrek, de szerintem már ideje volt egy ilyet ismét kiadni a Dreamworks-nek.


A film egyébként Cressida Cowell azonos című könyvéből készült, amihez sajnos még nem volt szerencsém, de amint lesz, mesélek róla :)
 ***
mire...?
Finntroll - Rivfader

miért?
mert igenis szeretjük a vikingeket! :D


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

ÓÓóóóó..nagyon is szeretjük a vikingeket...imádjuk a vikingeket:)A termetes, hosszú,vörös/szőke/szőkésvörös hajú vadembereket ;) Pont két hete álmodtam eggyel XD Upsz, hogy ez rajzfilm?:D

.dóri. írta...

Jónak tűnik! :) Szerintem ha lesz egy kis időm meg is nézem!
Én a vikingekkel a Cultures 2 nevű játékban találkoztam legutóbb (az is jó 3-4 éve volt :D).

Névtelen írta...

Én 14x láttam a filmet!
1x 3D-ben!
Hogy nem unom-e még??
NEm!!!!
ezt nem lehet megunni!
:D:D:D

Bloggerina Creepie írta...

az nem piskóta! :D jól nyomod xD

Wee írta...

Én is nagyjából most nézem tizedjére, de még mindig ugyanúgy odaszögez a gép elé, mint első alkalommal :D
Tényleg megunhatatlan :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)