Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

...és akkor a húgom, akivel gyakorlatilag nem is kommunikálunk a köszönésen kívül, hozzám szólt:
-És ezen most mi ezen olyan nagy szám, hogy megszűnt egy rádió és egy másik van helyette?




"Éjjel fél 12-kor nagyon sokan voltak még bent...
Ültünk, beszélgettünk, ironizáltunk, nevettünk, játszottunk, időzítővel fényképezkedtünk, cigiztünk (igen, az utolsó pár hétben bevallom visszaszoktam, de kivételesen ezért sem a család, sem a barátok nem macerálnak - szerintük úgyis leteszem újra, ha eljön az ideje), kajáltunk, és képtelenek voltunk elindulni haza.
Mert akkor fel kell állnunk, és akkor az egyik otthonunkat elhagyjuk, és akkor végleges az egész. Persze, a jövő héten még bemegyünk, rendezni a papír, meg az anyagi dolgokat, de amíg tart az éjszaka, az még az előző naphoz tartozik, amikor még volt rádiónk... 
Bementem, leültem a 'székembe' a keverőpult mögé, a sötétben csak a monitorok világítottak... felhangosítottam a zenét... lehunytam a szemem... és bár könnyes lett a szemem, elmosolyodtam...
Mikor leültem írni, meggyújtottam egy mécsest..."
http://www.slager.hu/index.php?lapid=22081&kezdi=74



A győri Audi üzemben is folynak a leépítések. Sok embert érint? Igen, családok mehetnek tönkre a családfő munkanélkülisége miatt. Sírdogálnak a volt dolgozók nyilvánosan, készítenek az utolsó hónapról dokumentumfilmet, írnak tyüppögős blogot róla? Nem. Próbálnak elhelyezkedni, hisz nagy pofánvágás volt, de az élet megy tovább. És most csak a hasamra ütöttem az Audis példával. Számtalan más gyárat is mondhattam volna itt a válság táján, azt hiszem.

Én erre csak annyit mondanék, hogy elfogadom, hogy sokan szerették (bár megérteni nem tudom, hisz sosem hallgatok rádiót - a valódi változatosságot mind csak ígéri, mégis mindenhol ugyanazok slágerek folynak) - de lépjünk már túl rajta, na. Elmúlt? Igen. Akkor emlékezzünk rá magunkban (ha valaki nem tud nélküle meglenni), de már kezd kicsit uncsi lenni hogy még ennyi idővel a bezárta után is ezzel vannak tele oldalak meg fórumok.

A Danubius meg no comment. Csődbe ment, felszámolták. Sajnálom... - de elég sok céggel történt ez mostanában; mégse sirathatjuk meg mindet.

És ezeket most nem azért mondtam mert olyan nagy Class vagy Neo Fm rajongó lennék. Egy kaptafára megy az összes kereskedelmi rádió: vannak elvétve tényleg poénos műsorvezetők, akik műsorain elautókázik az ember ha nincs más, de a zenei "változatosság" szlogen még viccnek is gyenge szerintem. Mikor bekapcsolom ezt a csudiclass-szuperváltozatos rádiót és befigyel egy tíz éves Las Ketcup meg Shakira nóta... no comment.
Majd ha adnak igazi klasszikusokat (megszavaznám az ACDC-t vagy a Metallica-t pl. de kiegyezek akárki mással is, aki bizonyította a tudását a zeneiparban, nemcsak egy egynyári slágere van), akkor talán elfogadom, hogy benyomnak egy-két ilyen tingitanglit is. (Elméletben. Gyakorlatban sose fogok kibékülni az egynyári slágerekkel.)

Ennyit az időbeli változatosságról. A stílusokról már ne is beszéljek.
Igazi "változatosság"? Már a könyökömön jön ki  a szó is. Van tinglitangli pop, nyálpop, egynyárislágerespop és hetvenesévek-nemisemlékszünkrá-pop. Szóval most itt elméletben-virtuálisan elkezdem a seggem a földhöz verni, hogy ha olyan nagyon szeretnék a hallgatói igényeket kielégíteni, miért nem adnak be - nem sokszor- csak naponta egyszer mondjuk Parkway Drive-ot? :D Szerintem sokan örülnének neki - hát ha az albumjaikat el tudják adni, akkor bizonyára vannak rajongóik.
De mivel barmi jó fej vagyok és nem akarok elfogultnak tűnni a hörgős zenékkel kapcsolatban - na meg hogy megnyerjem magamnak az esetleg erre tévedő rappereket ;) - megkérdem már azt is, miért nem lehet rappet hallani? Vagy akármit csak ne az I need a hero-t ötvenezermilliomodjára...

Kész, törődjetek bele: Bloggerina szerint egyszerűen unalmas a mai hazai kereskedelmi rádiók hallgatása.

***
mire...?
Parkway Drive - Boneyards
miért?
na ezt adjátok le egyszer :P


Share/Bookmark

1 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Hasonló véleményen vagyunk....lépjünk túl rajta. Az igazi változatosságot az jelentette a Danubisunál, ha egy számot nem négyszer adtak le egy órában, hanem csak háromszor. A mostani Class fm, amibe bele szoktam hallgatni már más számokból nyújt "igazi változatosságot" lásd: a koncepció ugyan az, csak megváltoztatták azt a 10 számot, amit változatos mennyiségben játszanak le.....

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)