Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A legroadmoviebb road movie :D

Három dolog miatt jött létre ez a bejegyzés.

1. Hat évesen láttam moziban, aztán az első videokazettánk volt, amit beszereztünk. Most hogy a 3 éves öcsém is másfél óráig osztatlan figyelemmel képes nézni dvd-n, meg kacarászni rajta, azt kell mondanom, ez egy tényleg egy örök klasszikus, ami megér egy említést (most hogy ezredjére láttam xD)

Van egy (talán nem is olyan) rejtett Disney-hercegnő mániám - mégis azt kell mondanom, ez a Disney legjobb rajzfilmje.
Ez nem olyan mint az a béna sorozat, amit Goofy-ból csináltak, ahol a kis Maxie és dagadt kis barátja, Pajti gördeszkáznak és különböző ("feltűnően fantasztikus") kalandokba keverednek részről részre  - itt Maxie már komolyan érdeklődik egy  diáklánytársa iránt, képes az igazgatóval is ujjat húzni miatta, valamint a fél országon át hazudni az apjának, csak mert koncertre akar menni.

2. Yvanna egy gondolata a Disney-féle Szépség és a Szörnyetegről:
"A minap megnéztem újra a rajzfilmet. Furi, hogy amit gyermekkorodban tudtál értékelni, azt most is tudod, csak éppen másképp."

Nos, nekem a Goofy-val is hasonló a helyzet. Sok évig át csak néztem és jókat nevettem rajta, de most, hogy túléltem ezt a pubertáskor nevezetű katasztrófát, már látom a mögöttes tartalmat is (asszem :)
Nem kezdenék el arról papolni, hogy a szülők talán csak azért szigorúak néha mert jót akarnak nekünk. Aki már abban a korban van, úgyis belátja - aki meg még nem, majd rájön magától. Lázadd ki magad, ez a természet rendje; de egyszer, majd ha benő a fejed lágya, érezni fogod, hogy azért szadiztak mert szeretnek. Persze, lehet túlzásba vitték és rohadt idegesítő volt, de te is féltenéd egy ilyen világban valószínűleg a gyerkőcöd ha lenne :)
Na de ennyi a komolykodásról, ápr. 23-ig még tizenévesnek minősülök (csak akkor töltöm a húszat) szóval nem próbálok meg "felnőttködni" nyugi :D:D

3. After Today Live
Nem is tudom, hol láttam már... izé.hu vagy sg fórum... már nem is tudom, de nem is fontos.
Kegyetlen jól meg lett csinálva és meg akartam osztani veletek - de gondoltam, ha arról az egy számról írok, leírom már azt is, ami az On the open road című dallal kapcsolatban keringett a fejemben egy ideje... és ekkor tovább gondolkodtam és rájöttem hogy ennyi erővel írhatnék már az egész filmről is :)

Szóval a project hivatalos oldala ez, ahol végigkövethejük, hogy is jött létre ez a kisfilm; továbbá facebook-rajongónak is jelentkezhetünk itt.
Nos, akkor először is fogadjátok szeretettel az After Today-t élőben :)

Na ugye hogy jó volt :D
Ezek után szeretnélek titeket meglepni megint: bár lehet sokan tudjátok és nem lesz akkora poén, de én nem tudtam, szóval jól meglepődtem: a film zenéjét az a Carter Burwell szerezte, aki a Twilight zenéjét is írta :)
Aki nem hiszi, nézze meg nyugodtan a zeneszerző hivatalos lapját :)

Másodszor is, nézzük az On the open road-ot. Na nekem ez olyan, hogy régen fel se tűnt, csak most, idősebb fejjel.
Tehát ovis koromban csak jópofa éneklő kutyák voltak, de most látom csak, hogy ez mondhatni az amerikai társadalmat mutatja be kicsiben (Yvanna, számítok a kommentedre :D)
Akiben pl. eddig csak egy kövér kutyát láttam, már tudom, hogy a klasszikus kamionos réteget képviseli - de feltűnik mindenki más is: a cowboy és a csini cowgirl-ök a zongorával, az apácák, a tipikus macskás néni ,a sittes a bajszos seriffel, az elrabolt tag a csomagtartóban megkötözve, sőt még egy halott is kiénekel a koporsójából egy sort.
Szerintem ezt végignézve tényleg az egész társadalmat látjuk kicsiben a sztrádán, de szóljatok ha nagyot tévedek.
Letölteni itt lehet, de youtube-on fent van darabokban ha jól láttam :) 
ui.: abszolút fanokhoz vagy élesszemű olvasóimhoz szól a kérdés: 
valakinek feltűnt már a koncerten Mickey? :D
(katt a képre a nagyobb méretért :)


nézd meg online


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Nekem Goofy kimaradt. Én maradtam a hercegnőknél. XD

Bloggerina Creepie írta...

kár, de sosem késő pótolni :D

Yvanna írta...

Én igazából rosszul vagyok Goofy-tól...bár lehet,hogy csak szar részeket láttam:S

Bloggerina Creepie írta...

lehet :D nemtom xD
hát ahány ember annyi, annyi ízlés, nincs ezzel baj :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)