Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Íme a sorozat harmadik darabja :)



Tehát...
Darren és Evra Mr. Crepsley-t kísérik egy útra. A cél titkos, Mr. Crepsley mint tudjuk nem az az alak, aki beszámolna az inasának, főleg egy gyereknek a teendőiről, szóval a srácok nem tudják mire vélni, hogy minden éjszaka eltűnik. Ezalatt titokzatos gyilkosságokról számolnak be a városban. Az áldozatok mindegyikének kiszívták a vérét... vajon mi köze mindehhez Crepsley-nek?
A fiúk éjszakánként nyomába szegődnek, hogy kiderítsék...
Ezalatt nappal Darren igyekszik normális életet élni. Megismerkedik Debbie-vel, egy lánnyal. Kapcsolatuk kezd egyre szorosabbá válni, nagy nehezen még egy puszit is - ahh, minő fertő! - váltanak.
De a lényeg a lényeg: Darren tudtán kívül veszélybe sodorja a lányt. Egy őrült vérszipoly meg akarja ölni...
talán a kissé skizofrén Murlough-nak köze van Evra elrablásához is?
Hát majd kiderül :)
Kommentben el lehet kérni :)

Ennyit a tartalomról, jöjjenek a személyes észrevételek, amiket nem bírok magamban tartani.
1. Eleinte -nekem legalább is - nehéz volt megszokni Darren bamba viselkedését Debbie-vel szemben. Meg aztán nekem Debbie elég nyomulósnak tűnt, ami engem szintén zavart kissé. De lehet csak azért éreztem így, mert Darren mellett még egy apáca is annak tűnne. Az a tétovázás amit levágott, mikor Debbie jóéjtpuszit kért! És hogy annyira ledöbbent, hogy nem adott! Hát ez LOL. Szegény kölyökre ráférne egy önbizalomtréning xD
Nah, de attól függetlenül, hogy én a hősszerelmes vámpírszereplőkhöz vagyok szokva, nem volt ezzel a könyvel semmi baj.

2. Már vagy nemtom hány hónapja, vagy másfél éve hogy Darren, aki imádta a családját, akinek a húga volt az egyik legjobb barátja, elszakadt tőlük - és most volt  csak az első rész óta egy olyan kinyögése, hogy hiányzik a családja. Ez is csak azért, mert közeledett a karácsony.
Nem értem.
Ha Darren még olyan kisfiú, hogy fél megfogni egy lány kezét, akkor miért nem hiányolja a családját gyakorlatilag soha?
Ha meg már olyan tökös legény, hogy nem kell az anyukája, miért nem mer puszit adni Debbie-nek?
Ez nekem kicsit olyan furi, de biztos csak az én hülyeségem.

3. Meg aztán - emlékeztek még, mit sérelmeztem a második könyveben?
"Mr. Crepsley elérzékenyülős másodperceit nem értettem... - mi az hogy belátja hogy hiba volt átváltoztatni Darrent mert még túl fiatal?
Nem, Mr. Crepsley legyen egy önfejű, makacs, érzéketlen alak, mint a filmben. Legalább is én a kezdetektől így képzeltem el. Aztán kicsit megrendült a róla alkotott képem ezzel a csöpögős résszel:
"Mr. Crepsley hallgatott. Nem tudtam, haragszik-e, vagy sajnál. Már kezdtem azt hinni, hogy túl sokat mondtam. Mi lesz, ha azt mondja: "Ha így érzel irántam, akkor sorsodra hagylak"? Mihez kezdek akkor?
Arra gondoltam, bocsánatot kérek tőle, de akkor halkan beszélni kezdett. Meglepő dolgokat mondott.
– Ne haragudj. Nem kellett volna vért adnom neked. Rossz döntés volt. Túl fiatal vagy. Elfelejtettem, milyen volt kisfiúnak lenni. Nem gondoltam a barátaidra, és hogy mennyire fognak hiányozni neked. Rosszul tettem, hogy vért adtam neked. Rettenetes hibát követtem el. Én...
Elhalkult a hangja, és teljesen elhallgatott. Olyan szerencsétlen képet vágott, hogy majdnem megsajnáltam. Aztán eszembe jutott, hogy mit tett velem, és akkor megint gyűlöltem. Aztán nedvességet láttam a szeme sarkában, ami akár könny is lehetett, és akkor megint megsajnáltam"

Na most itt megint volt egy ilyen nagy egymásra találás.
"Mr. Crepsley előbb meghökkent, majd elgondolkozó képet vágott. Végül csüggedten bólintott.
– Igazad van – sóhajtotta. – Az ember tanúsítson bizalmat, ha azt akarja, hogy bízzanak benne. Meg szerettelek volna kímélni a véres részletektől. Hibáztam.
– Minden rendben – mondtam gyorsan; zavarba ejtett, hogy olyan szelíddé vált. – Az az érzésem, hogy nem kellett volna így a nyomába erednem
...
Meglepetésemre fanyarul elnevette magát.
– Vakmerő és meggondolatlan fiatalember vagy, Shan úrfi. De hiszen tudtam rólad, amikor az inasommá fogadtalak
...
– Jól van – mondtam, majd kis szünet után megkérdeztem: – Amiről korábban beszéltünk – hogy a jövőben nem titkolunk el semmi fontosat –, az továbbra is érvényben van? Ezentúl megbízik bennem, és elmondja a dolgokat?
A vámpír elmosolyodott.
– Meg fogunk bízni egymásban.
Én visszamosolyogtam rá, és követtem a csövekkel teli helyiségbe."


Szelíddé vált? Hát Mr. Crepsley, maga nagyon elkezdett öregedni, remélem a továbbiakban levedli magáról ezt a jóságos öregapó imidzset és megint egy kibírhatatlanul zsémbes alak lesz.

Bár Darren nem értene egyet ezzel, de az szerintem sokkal szórakoztatóbb.


***

mire...?
The Fratellis - Henrietta

miért?
-csak szépen hallgassátok és ti is beleszerettek (L)(L)(L)
-mert a filmben fedeztem fel sok év után újra magamnak a Fratellist és azóta nekem összekapcsolódik a Rémségek cirkuszával :)


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Nem bírom megállni, szóval mondom, hogy Crepsley karakterét nem lesz egyszerű megérteni, végig fog meglepetésekkel szolgálni, és a jellemét is csak később fogod megismerni, hogy mit mért tesz, azt pedig csak a legvégén:) Nem egy egyszerű ember na. Bocs, ezt nem hagyhattam ki:S

Yvanna írta...

Jaj azt majd elfelejtettem:) Darren most írja a 3. sorozatot, ami Crepsley-ről fog szólni,hogyan lett vámpír, mit csinált, mielőtt Darrennel találkozott volna. Írországban és Angliában azt hiszem most áprilisban fog megjelenni. Szóval ott még több adalék, kedvenc mogorva vámpíromról:)

Bloggerina Creepie írta...

akkor olyan mint Piton?
vele is végig ment a dilemma hogy akkor milyen is ő igazából :)
az nem baj végül is, legalább nem olyan kiszámítható az egész :)

Yvanna írta...

Nem teljesen mint Piton, mert róla nem lehetett eldönteni melyik oldalon áll, a jón vagy a rosszon, Crepsley ebből a szempontból egyértelmű. Inkább a lelki világa az, ami rejtély marad. Tehát, hogy szőrősszívű mogorva alak, vagy esendő lélek, aki nem mindig tudja, mit mért tesz és hogy van egy másik oldala is, amikor a vámpírok között van...hú ezt nehéz magyarázni spoiler nélkül...olvasd:D

Bloggerina Creepie írta...

értem :) ez érdekes :)
rajta vagyok az olvasáson :)

Linsy írta...

Szia Bloggerina!
Már úgy vártam, hogy írj nekünk valami jót. :)
Örülök, hogy tetszenek a könyvek. Én megmondtam. :D
Crepsleyt én az első betűtől kezdve az utolsóig imádtam. Szerintem ezt a család témát a 10.-ben fogod megérteni. Darren nagyon tud szenvedni, ha valaki olyat veszít el aki igazán fontos.
Már régen olvastam, de ha jól emlékszem 15 volt, amikor inas lett. Ez abban az időben amikor DS írta a fiúk életében pont az időszak volt, amikor már kezdenek elszakadni a családtól, de még elég bátortalanok a lányok terén. Na ez a mai fiúknál lecsökkent 12-re. :D Debbie pedig jobban nyomul, mint a 4-esen álló lányok. :)
Yvanna nem is tudtam, hogy ezt is írja. Én lemaradtam a démonkönyvek 8. részénél.:)
Állítólag már forgatják a következő filmet. Ezek után ki nézi meg? Cöhh....Moziban biztos nem. Talán majd letöltve.:D

Bloggerina Creepie írta...

okés, hát a 12 résznél még nem tartok xD de már jó úton haladok :)
nemsokára befejezem a negyediket :)

hát a filmet én se hiszem hogy moziban nézném xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)