Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A Debreceni Egyetem idén ismét hallgatói bált adott március 6-án. A Vámpírok bálja elnevezésű eseményen természetesen részt vett Bloggerina Creepie is. Az írónőt a díszvendégek közt köszönthettük, ami nem meglepő, hisz számos szellemes kritikát írt már olyan vámpírokról szóló kasszasikerekről, mint a Twilight, a Rémségek cirkusza vagy az Evernight.
Hosszas szervezések után még időpontot is tudtunk egyeztetni a mostanában amúgy nagyon elfoglalt bloggerrel.
A Debreceni Egyetem Drakula kastélyává változott egy éjszakára

Creepie Blog: Sokan már a visszavonulásodról pletykáltak. Mi történt veled mostanában?
Bloggerina Creepie: Nagyon elfoglalt voltam ugyan, de semmi alapja annak, hogy felhagynék az írással.

 A Borsodis doboz azért hogy befigyel már hátul :D vér volt benne természetesen xD

C. Blog: Mikor számíthatunk tőled valami újdonságra?
B. Creepie:  A hétvége folyamán mindenképp készen lesz a Vámpír inasa és ha minden jól alakul, a Vérszipoly ajánlója is.

***
mire...?
Tankcsapda - Új nap vár
miért? 
...hát viszlát Tisza István Koli (L) Holnap költözök, úgyhogy megyek is aludni.
"Rám egy új nap virrad, holnaptól minden más lesz
Vagy talán ugyanaz, mégis én valahogy azt érzem itt bent
Hogy rám egy új nap virrad és tudod, bárhogy döntesz
Én csak nézlek majd és tényleg köszönök mindent

Én köszönök mindent
Én tényleg köszönök mindent
Köszönök mindent

Aki bennem él, az nem egy tiszta elme
Az életéhez nincs elég türelme"


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

De jóóó nektek! Én is akarok vámpírbálozni:S:D

Bloggerina Creepie írta...

fílinges is volt :D
na ha lesz jövőre is, szólok :)

Samu írta...

Isten hozott újra a blogodon Blogerina! Már hiányoltalak (persze csak óvatosan ).
Az a bál tuti tényleg nagyon jó lehetett! Amolyan Pokoli báléjszakák feeling, nem? Én legalábbis arra asszociáltam rögtön :)

(Ha valaki reménykedett abban, higy felhagyok a kommentelésekkel, nos nem, nem fogok. Imádom ezt a blogod. A BEST! :D )

Yvanna írta...

Messze van az a Debrecen...:( Nem baj, addig megtanulok repülni...gyűjtögetem az XP-t,hogy a következő szintlépéskor az is menjen:)

Bloggerina Creepie írta...

Yvanna, sok sikert xD
amúgy ja, Pokoli báléjszakák fíling, csak engem nem próbáltak meggyilkolni xD

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)