Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)



Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2) a logót kirakom a blogomba.
3) a szabályzatot kirakom a blogomba.
4) megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5) kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6) megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7) betartom a szabályokat
Ezt a díjat Lizzie-től kaptam (kukk a blogjába)! Köszönöm hogy gondolt rám!(L)
Akik tőlem kapják:
mert még mindig a kedvenc "könyvmolyom" vagy
Dorottya  - http://jakodoro.blogspot.com/
mert nagyon tudunk együtt mérgelődni xD 
(de vigyázz, az amcsi nagytesó mindent lát :)
Beautiful Lie - http://beautiful-lieee.blogspot.com/
jó receptek, jó idézetekkel
Katarrah - http://twi-fan-farkastanya.blogspot.com/
fantasy <3
Vivian Holloway / Katie - http://vivianholloway.blogspot.com/ 
 ez is kis folytatásos :)



Név: Eszter
Becenév: Bloggerina xD
Lakhely: Debrecen
Magasság: 163 cm
Névnap: május 24.
Foglalkozása: diák
Testvérek: egy húg, egy öcs
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: angol (francia...? :S)
Gyűjtemény: e-könyvek, szalvéta, porcelánfejű bohócok (L)
Cipőméret: 37/38
Iskola: Egyetem
Évfolyam: elsős
Kedvenc tantárgyak: magyar, pszichológia
Hobbi: "sex, drugs and rock&roll"... vicceltem :) 
könyvek olvasása, blogolás, sörözés :)
Zsebpénz: ösztöndíjból élek nagyrészt... már ha küldi időben az a nyomorult egyetem xD
Kívánság: valaki hozzám vághatna egy nyelvvizsgát :D
Álom: legyen meg a diploma... xD
Szerencseszám: 4, 26
Szeretne találkozni: Axl Rose :D
Háziállatok: csiiiicsus
Ezennel vége is a díj ecsetelésének!
Mégegyszer, köszönöm Lizzie-nek!


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

Nagyon szépen köszönöööm! :D :D Sok puszi!

Bloggerina Creepie írta...

nagyon szívesen :)

Yvanna írta...

Köszi én is:)
Egyébként meg:
ÁÁÁÁÁ nem hiszem el, hogy Te is porcelánfejű bohócos vagy:) Nekem is helyre kis gyűjteményem van belőle:

beautiful.lie írta...

Én is nagyon köszönöm!!! :)

Bloggerina Creepie írta...

én is azt hittem csak én vagyok bohócfan :D:D:D
amúgy szívesen mindenkinek :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)