Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A két jó barát, JB és KG arról álmodozik, hogy karriert csinál a rock világában. Minden vágyuk, hogy a zenekarjukkal - a világ legőrültebb rockbandájával - mindenkit lemossanak a zenei palettáról, és rocktörténelmet írjanak. Ahhoz azonban, hogy sikerrel járjanak, először is meg kell találniuk a "végzet pengetőjét" - a varázserejű gitárpengetőt, amely a kutyaütő zenészből is képes megasztárt csinálni. Megszerzéséért képesek tűzön-vízen átgázolni, rendőrökkel szembeszállni, csajokkal flangálni. A film epizódszerepeiben zenészlegendák sora tűnik fel.
 
Na megéltük hogy nincsenek förtelmes tárgyi tévedések a port.hu ajánlójában, de azért ez a "képesek csajokkal flangálni" rész még mindig elég röhejes. Tényleg mekkora áldozat nekik xD Képesek tűzön-vízen átgázolni és még csajozni is! Szegények...

 

A történet talán nem túl bonyolult, de nagyon jó poénok vannak a filmben.

Jack már kis korában rocker volt - egy mélyen vallásos családban. A kis JB már tíz évesen igen ütős dalszöveget írt, ami miatt ki is kapott. Ezután imádkozni kezd a Ronnie James Dio poszteréhez, és "istene" azt tanácsolja neki: szökjön Hollywood-ba. Ha marad, sosem lesz rocksztár.

Narrátor
Kibaszott régen már, Kickapoo városában,
Élt egy szerény kis család, akik nagyon vallásosak voltak,
De volt köztük egy fekete bárány,
Ki tudta mit kell tennie,
Fiatal JB volt, aki nem állt be közéjük,
Látomása az volt, hogy zúzzon állandóan;

JB
Ó, a sárkány heréi lángolnak,
Amint odújába léptem,
Aztán felszeltem a kibaszott farkát,
A hosszú csillogó pengémmel,
Én basztam szét a sárkányt,
Szétbasztam és énekeltem:
Ha velem akartok baszakodni, akkor titeket is szét baszlak!
Keményen nyomni kell a partyban, kiüritek egy tárat a partyban,
kinyalok egy varangyot a partyban, Leszopok egy vastag faszt a partyban.



JB apja
Nem fogadsz szót, fiam. Minek születtél?
A bátyád tízszer jobb nálad,
Őt Jézus jobban akarja,
A zene mit nekünk játszol,
A pokol mélyéről való,
A Rock & roll a Sátán zenéje,
Azt akarja, hogy lázadj,
És lélektelen bábja legyél,
Beelzebub a háttérből irányít,
És a szíved rossz irányba megy,
És káoszt hoz majd,
Jobb ha befogod a szád,
Jobb ha vigyázol a szádra,
Egy hét szoba fogság telefon nélkül,
Ne halljam, hogy sírsz, Ne halljam, hogy morogsz,
Imádkoznod kell az úrhoz amíg az én házamban laksz

JB
Hallasz engem Dio? Elveszett és magányos vagyok,
Útmutatásod kérem,
Lejönnél a trónodról?
Kell egy kemény mester, ki megtanít zúzni,
Apám szerint gonosz vagy, de ő csúnyán leszophat,
A rock nem a sátán műve, hanem mágikus és állat,
Addig nem zúzhatom, míg apámmal élek,

Dio
Hallak, bátor fiatal Jables,
Rockra éhezel, de, hogy megtanuld az ősi módszereket,
Titkos ajtókat kell kinyitnod,
Menekülj apád karmaiból,
Erről az elnyomó környékről,
Utad célja az lesz, hogy megtaláld Hollywood-ot,
A bukott angyalok városában,
Hol az óceána homokkal találkozik,
Erős szövetségesre lelsz majd,
Akivel a legállatabb bandát alapítjátok,
Híres leszel és gazdag,
A völgyben hova menned kell,
Szembe nézhetsz a belső démonaiddal,
Most manj, fiam, és zúzz!

Narrátor
Tehát elhúzott kibaszott Kickapooból,
Éhséggel a szívében,
És elutazott, messze messze, hogy titkos művészetét meglelje,
De a végén rájött, hogy megtalálta a tökéletes társát,
A Rock-ot!

Így történt, hogy JB - sok vándorlás után xD - Hollywood-ba szökött, ahol barátságot kötött KG-vel és megalapították a Tenacious D (egyes fordításokban: Makacs duó) nevű bandát. 
Persze akármilyen jól is zúznak, a lakbért valamiből ki kell fizetni, így beneveznek egy tehetségkutató versenyre. A bonyodalmak itt kezdődnek: mikor JB rájön, hogy a rock legnagyobb alakjai ugyanazt a pengetőt használtál, nekiindulnak, hogy megszerezzék maguknak a Végzet pengetőjét. Az út elejeén azonban nem tudják hogy nemsokára az ördögöt magét fogják rockpárbajra kihívni...
Hát a történet persze nem túl bonyolult, de a zene és a poénok nagyon ütősek :D

letölteni itt:

***
mire...?
Tenacious D - Kickapoo
miért?
szerintem a dalszöveg már fent magáért beszélt :D


Share/Bookmark

8 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Én meg pont most szidom a bejegyzésemben a port.hu-t....ejnye:D

Rofl Mellrefos írta...

Szia!:) Visszatértünk:)

Bloggerina Creepie írta...

jó hát én se azt is írtam hogy port.hu rajongói oldalt készítek xD csak még ez a legkevésbé elb*szott dolog amit ott láttam. a többi még ennél is gázabb (tudod, rémségek cirkusza pl... xD)


Rolf: há' már épp itt volt az ideje pff :D

Yvanna írta...

Hát igen, itt legalább nem akartak nagyon fennkölten fogalmazni, mint pl a Daybreakers-nél, hogy aztán valami tök hülyeség jöjjön ki belőle:S

Linsy írta...

Még egy film, amit felvettem a megnézendők listájára. :)

Bloggerina Creepie írta...

helyes, helyes :D

Névtelen írta...

Pár éve láttam, de nagy hülyeségnek tartottam, most azonban megnézném, kedvet kaptam hozzá.

Bloggerina Creepie írta...

persze hogy hülyeség, de lehet rajta röhögni :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)