Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nyugalom, nem tervezek itt átmenni pc játék rovatba, csak nagyon tetszett a Sherlock Holmes film - ha emlékeztek még -, így tanúsítottam némi érdeklődést a játék iránt is :)
(látod, Linsy, a nagy háziasszonykodás mellett még ilyenekre is jut időm, nem aggódni :D)

A grafika szerintem szép, a játék nagyon ravasz, viszont stabil angol nyelvtudás (vagy egy szótár xD) nem árt - a játékhoz ugyanis még nem készült el a magyarosítás.


Passzolom hogy ezek mit jelentenek, de ha valakit érdekel, íme a gépigény:
* WINDOWS®: XP SP2/Vista™
* CPU: AMD Athlon® XP 1900+ / Intel Celeron® 2.0 or higher
* RAM: 512 MB or higher
* VIDEO CARD: 128 MB DirectX® 9 compatible
* SOUND CARD: DirectX® 9 compatible

A játék egyébként nagyon összetett; sokféle feladat van; van ahol nyomoznunk kell, a gyilkosság helyszínét megvizsgálni ugyebár, van hogy logikai feladatokat kell megoldani, rá kell jönnünk bizonyos összefüggésekre a továbblépéshez, tanukat kell megkeresnünk  stb. - tehát mozgalmas. Mindent összevetve nagyon jó.

Kár hogy ennek ellenére valószínűleg sosem fogom végigjátszani. Azt hiszem a logikai képességeimet meghaladja a játék.
Azért ti bátran próbálkozzatok vele :)
Ha elakadnátok, itt a végigjátszás leírása - de előre nem megkukkantani :p


isohunt-ról letorrentezhető ingyen :) (ezen kívül már csak egy daemon tools kell a telepítéshez. akinek bonyolult írjon, kap bővebb útmutatót :)
***
mire...?
Lordi - Blod red sandman
miért?
mert gyilkolászós a téma mint Hasfelmetsző Jack de rohadt jó zene :)


Share/Bookmark

5 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

A gépigényről le bírom szűrni, hogy nem kell hozzá csúcsteljesítmény...sőt:D Engem a grafika abból az egy képből erősen emlékeztet A Drakula-Feltámadásra:)Szerintem még a feladatok is hasonlók....az is a logikára épít:)(http://www.pcdome.hu/cikk/949/)

Bloggerina Creepie írta...

jó hát sajnos nem vagyok egy számtechzseni xD
A Drakulással még nem találkoztam, de majd egyszer belenézek ha sok időm lesz

Yvanna írta...

Én egy nap alatt megcsináltam a Drakulát:D Nem kell hozzá sok idő. Valamint előnye, hogy magyarul van.

Linsy írta...

Nekem csak a Legyen ön is milliomos játék van a gépemen, de már két éve meg sem nyitottam.XD
Látom, látom és örülök neki, hogy van még ránk egy kis időd.
És milyen a háziasszonyi élet? :)
Puszka: Niki/ Linsy

Bloggerina Creepie írta...

az régen nekem is megvolt... - de sose nyertem meg a főnyeretményt... milyen meglepő xD

amúgy nagyon jó; nemsokára meg is osztom veletek a titkos puncstorta receptem (már amennyiben van rá igény xD)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)