Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Darren Shan:
Rémségek cirkusza

1. könyv végéig / a 48. percig

Nos, be kell ismernem hogy nagyon sok dologban igazatok volt.

Emlékeztek még? Nemrég írtam egy bejegyzést a Rémsége Cirkusza filmről - és agyondicsértem, ha rémlik.
Aztán jöttek a kommentek, melyekben tanácsoltátok, hogy olvassam el a könyve(ke)t, mielőtt csupa szépet és jót mondok a filmről.
És voilá: igazatok volt abban, hogy köze nincs jóformán a könyvhöz xD

Rendes, részletes sztori van ahhoz, hogyan jutottak a jegyekhez a srácok, milyen kreatív kis módot találtak, hogy eldöntsék, kié lesz a jegy, hogyan lett Darren-é, hogyan marta meg Steve-et Madam Octa (mert egyáltalán nem úgy mint a filmben)... és számtalan eltérést sorolhatnék még - de inkább győződjetek meg róluk magatok ---> a könyvet persze most is kérhetitek kommentben, ha érdekel titeket.

Ettől függetlenül még második nézésre is tetszett a film. Na az is igaz, hogy nem úgy, hogy a Rémségek cirkusza könyvből készült filmként találom nagyon jónak (tehát összehasonlítást mellőzöm, mert abból talán tényleg nem sok jó sülne ki), de mint önálló darab, önálló film, szerintem szórakoztató :)

Nos, az első könyvben addig jutunk, hogy Crepsley kiássa Darren-t.

Ebből én már sejtettem (mármint hogy itt van vége a könyvnek), hogy elég sok mindent kihagyhattak a filmből. Ha 3 könyvet belesűrítettek másfél órába, gondolhatjátok...
Szóval itt tartok most. A második részt is befejeztem már, de arról inkább majd holnap mesélek, késő van :)

***
mire...?
Nick Cave - Red right hand
miért?
mert ez a másik sláger ami elhangzik a filmben a Fratellis - Chelsea Dagger mellett, az meg már volt xD


Share/Bookmark

11 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

No,tök jó, hogy nekiálltál a sorozatnak:) Nálam toplistás a cucc, anno végigizgultam az összes könyv megjelenését. Ha végeztél a vámpírossal, ajánlom, hogy állj neki a démonosnak(Demonata), az egy fokkal brutálabb:D

Bloggerina Creepie írta...

köszi, majd észben tartom :)

Valerin Lanz írta...

Jaj, nagyon megörültem, mikor hallottam, hogy film készül belőle! Csak az volt a probléma, hogy az első két könyvet olvastam, és nem értettem, hogy milyen háborúról van szó! De az a csaj, akinek farka van, aranyos volt! Darren nem merte megcsókolni, erre bevágja, hogy dehát már a véremet adtam neked!! Hehe.....várom a kövi filmet:) Ugye lesz???:)

Bloggerina Creepie írta...

mivel a szálak azért nem lettek rendesen elvarrva, kéne hogy legyen második rész... de én sajnos csak azt olvasom mindenhol, hogy bukás volt bevétel szempontjából a rémségek cirkusza, szóval a másodikról még nincs hír (vagy csak engem került el, aki tud róla valamit, írjon)

Névtelen írta...

Szia. Nagyon szeretném elolvasni először persze a Rémségek Cirkuszát, mert elég sokat hallottam róla, meg is akartam nézni filmben, de általában a film nem adja vissza a könyv változatot....
Légyszi küld el nekem őket...a címem: polhammer_kitty@citromail.hu

köszike: Kitti

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon szeretnem elolvasni ezt a konyvet, es a tobbi Darren Shan-t is. El tudnad nekem kuldeni ami megvan neked kerlek?
Az email cimem: nikci1@gmail.com
Koszi, Niki

Névtelen írta...

hello...legyszives kuld el nekem a konyveket....
a cimem edina_erika@yahoo.com
elore is nagyon koszonom

Diana99 írta...

Szia! Én is el szeretném kérni. Az e-mail címem klaudia.onica@gmail.com. Előre is köszönöm!

Névtelen írta...

Szia eltudnád küldeni!?
maomio@freemail.hu
előre is köszi =D

hollósi Szilárd írta...

Szia! El tudnád küldeni Nekem a könyveket? Előre is köszönöm!
holle36@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia. El tudnád küldeni nekem is. :)
bubii.ja@gmail.com

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)