Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Élt egyszer egy királyné, s volt annak három gyermeke. Egy napon a legidősebb lány így szólt:
-Édesanyám, én elmegyek világot látni.
Anyja megsütötte a hamuba sült pogácsát, s azzal útnak indította a lányt.
Fel is szált a legidősebb királykisasszony a legközelebbi Trans-Tour járatra, ami elvitte őt hetedhétország messzire.
A lány ott különböző próbákat állt ki; élesítette eszejárását és a legbölcsebb mesterektől tanult.
Két hét múlva azonban úgy döntött hogy hazalátogat. Felszállt a MÁV vasparipájára, királyságába hazaárve pedig átszállt a buszra, hogy kastélyába eljusson.
Ám út közben megdöbbentő dolgot tapasztalt.
-Hát mi az, hogy a Tölgyes és a Sóstói úti felüljáró közt így kiirtották az erdőt míg nem voltam itthon? 
A lány felháborodott, úgy döntöttöt hogy blogol is majd róla egy nagyot, de elfeledkezett a témáról, amint a hét végén úja Debrecenbe ért.
Jövő héten újra hazalátogatott. Ismét felszállt a MÁV vasparipájára, királyságába hazaérve pedig átszállt a buszra, hogy kastélyába eljusson.
Ám út közben újra megdöbbentő dolgot tapasztalt.
- A Kossuth utcai lámpa/hőmérséklet-kijelzőben kicserélték a ledeket! Amik legalább 20 éve pirosan világítottak, most zölden ékeskednek!
A lány ismét felháborodott, úgy döntött hogy blogol is majd róla egy nagyot, de megint elfeledkezett a témáról, amint hazaért.
Jövő héten újra hazalátogatott. Ismét felszállt a MÁV vasparipájára, királyságába hazaérve pedig átszállt a buszra, hogy kastélyába eljusson.
Ám út közben ismét megdöbbentő dolgot látott.
-Na elég legyen! A Rákóczi utca sarkán legalább 20 évig egy Opel kereskedés működött! Gyermekkorom egyik kedves emléke, hogy mikor megláttam hétvégén, tudtam, hogy a nagyihoz közeledünk! Erre most? VW!
Felháborodott hát a királylány, hazament, s leült kiírni magából...

a gugli a bal felső sarokbeli előnézetén még az Opelt jeleníti meg; a "teljes méretű kép megtekintése" link után meg már a VW-t dobja ki nagyban... - látjátok, ő sem bírja megszokni...
Én úgy szeretem Nyíregyet ahogy van, ne tessék hozzápiszkálni. Köszönöm.

***
mire...?
Alvin és a mókusok - Addig élj
miért?
mert mint már mondtam, most hétvégén nagyon elkapott a "hazaszeretet" xD
és hát ha meg zenéről van szó, főleg nem kérdéses, hogy Nyíregyháza + zene = Alvin :D
"Én már mindenütt nagyot estem,
Nyíregyházán és Budapesten..."


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Metállat írta...

Emlékszem mikor ezt nekem mesélted a buszon milyen kis édes voltál na de örülj annak hogy nemsokára körbejárjuk a várost és felidézhetsz jó pár emléket:) Imádlak!

Bloggerina Creepie írta...

alig várom, csak csinálj valamit a hóval :$
napocskát akarok nyűűűűű :$
<3

Névtelen írta...

Ez nagggyon jó! És olyan kis arik vagytok metállattal!

Bloggerina Creepie írta...

ööö köszi :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)