Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Hej, de rég jártam már a Hortobágynak a környékén :)
Emlékszem, néhány éve volt. Akkor két német turista meg is beszélte mellettünk, hogy "ez egy szar hely, nincs itt semmi"...
Na, elsőre felszívtam magam rajta, de aztán elgondolkodtam és beismertem némileg, hogy tényleg nem sok minden van ott xD

Aztán mostanában, hogy bizonyos okokból kifolyólag egyre gyakrabban utazom át rajta, egyszer csak azon kaptam magam, hogy csak megdobbant a szívem mikor megláttam egy igazi gémeskutat :)
Szóval emberek azt hiszem ez is egy olyan dolog amiben nem kell a logikát keresni: a miénk, szeretjük, még akkor is ha nincs sok értelme xD

***
mire...?
Erkel Ferenc - Hazám, hazám (Cselóczky Tamás előadásában)
miért?
A Kárpátiás feldolgozást nem mertem beszúrni, mert tapasztaltam már egy párszor, hogy a Kárpátiának már csak az említése is hogy megosztja az embereket


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)