Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem már az agyamra ment az a teljesen nemnormális címkerendszer amit mondanám hogy kidolgoztam, de nem dolgoztam ki, csak  egy hatalmas rakás olyan szót aggattam a bejegyzésekre, amik kapcsolódtak hozzájuk :S 
Az ezredik után már nem bírtam átlátni, így - bár az estém ráment - töröltem a feleslegeseket, és kidolgoztam a szép új rendszert :)


film - azt hiszem összeraktátok már ti is fejben, hogy ebben a kategóriában filmek lesznek
zene - na vajon...
könyv - ...


fantasy - a vérfarkasos, vámpíros, halhatatlanos, szuperhősös, varázslós cuccok gyűjtőneve
töltsd le/kérd el - vagy ott a link, honnan tudod leszedni, vagy kommentben írsz nekem és megkérsz hogy e-mail-ben küldjem el a cuccot
nézd meg/hallgasd meg - letölteni/elkérni nem tudod, mert nincs meg, de be van linkelve hol lehet megnézni a filmet online/be van ágyazva a video/zene

helyzetjelentés - avagy mit csináltam, míg nem írtam
kicsit másképp - sok dolog jó eredetiben is, de néha mókásabbak elferdítve (főleg a horror-Disney-hercegnő sorozat darabjai :D)
filozofikus/agyalós/(találós) kérdés - "ezen törtem a fejem egész nap, de leírom már és megosztom veletek is"-kategória
blogügyek - bejelentések, dizájnváltások, esetleg reklámok helye
suli/koli/pedagógia - mert sok okosságot szívok ám magamba ezeken a helyeken is, így néha megihletnek
kocka - netes dolgok, kockulás...

konyhatündér - Bloggerina-féle szupertitkos receptek xD


tim burton - tudjátok hogy a szívem csücske
stephenie meyer/twilight saga - minden ami twilight, burok, pokoli báléjszakás
darren shan - a Vámpírkönyvek sorozat. 12 rész plusz a film, szóval ráfér egy saját címke :)

Na, hát kellemes keresgélést :)


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Samu írta...

Samus nincs is :S ? :D

.dóri. írta...

ez ötletes, amúgy már én is egyszerűsítettem a cimkéimen, hogy ha valaki arra vetemedne, hogy keresgél a blogomban, akkor könnyebben megtehesse :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)