Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

 
Meg fogtok kövezni.  Megnéztem valamelyik nap az Újholdat, másnap ezt, de hangosabban sikoltottam fel mikor ennek vége lett :$ Jól van na, én is nagyon meglepődtem rajta hogy ez ennyire jó volt!
Vicces, kalandos, izgalmas. Helyenként van belecsempészve egy kis humor és pörgősek az események.

És akkor Bloggerina Creepie megint istennőt játszik - mert a saját oldalán megteheti.
És meg mert vannak emberek, akik  filmes rovatot írnak úgy, (fizetésért!) hogy közben nem is látták a filmet (de még csak a plakátját sem)

"A 14 éves - 16, még a moziplakáton is rajta van, hogy 1993-2009 - Darren olyan, mint a legtöbb környékbéli srác a kertvárosban. A legjobb barátjával lóg, tűrhető jegyeket hoz a suliból, és általában kerüli a bajt. Ám amikor ráakadnak egy utazó cirkuszra, Darrenben megváltozik valami. Pontosan ez az a pillanat - nem, nem pontosan ez az a pillanat, mikor át változtatják, hisz még a lopott pókkal visszamegy a suliba, aztán a barátja kórházba kerül a marás miatt, és csak aztán ajánlja fel az életét a méregért; ez azért elég sok idő -, amikor egy Lartan Crepsley nevű vámpír,- vérszomjassá  nem vérszomjassá, hisz alig akar vért inni - változtatja. (És ebben a mondatban a vámpír után nem kell vessző, de az már mindegy is...)
Az újdonsült élőholt -
félvámpír még csak - beáll a Rémségek Cirkuszába, az utazó vurstliba, amelyet olyan szörnyű lények töltenek meg, mint a kígyófiú, a farkasember, a szakállas nő vagy a gigantikus kikiáltó. Amint Darren újonnan kapott erejét próbálgatja ebben a sötét világban, értékes közkatonává válik a vámpírok és halálos ellenfeleik között folyó harcban. És miközben megpróbál életben maradni, azért küzd, hogy a készülődő háború ne eméssze fel maradék emberségét."

Újra köszönjük a közreműködést a port.hu-nak, akinek a szövegeit gyakorlatilag mindig javítanom kell (annak ellenére hogy nem én vagyok a szakképzett filmes újságíró. Bár lehet az én öt évem médiafakton dob valamit a helyzeten xD) Persze nem baj, hogy hülyeséget írnak, csak akkor legalább ne kapjanak már az ott dolgozók pénzt a semmiért. (Mondjuk adják nekem xD)

Na, hát a történetet kiveséztük -  már amennyire csak lehetett nagyobb spoilerezés nélkül -, a könyvhöz meg még sajnos nem volt szerencsém, de igyekszem lecsapni rá. Akinek megvan küldheti :)
Én >innen< próbálom tölteni, de már egy napja mondja hogy várjak mert nem vagyok prémium felhasználó... - anyád.

Szóval: itt nézhető :)
http://filebase.to/files/1360153/remsegek.1.avi
http://filebase.to/files/1360159/remsegek.2.avi

utóirat: észrevettétek a hasonlóságot a témaválasztás és még a két plakát között is?
Nos, ez nem véletlen: az Újhold rendezője, Chris Weitz és a Rémségek Cirkuszának rendezője, Paul Weitz bizony testvérek xD

utó-utóirat: összeszerkesztés közben vettem észre, hogy még a kabátjuk is majdnem ugyanaz! xD

***

mire...?
The Fratellis - Chelsea Dagger
miért?
mert rock&roll. mert eszeveszett vidám. mert Fratellis. És mert benne van a filmben! :D


Share/Bookmark

22 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Szia!
Eddigi életem folyamán, na jó nem leszek nagyon dramatikus, csak mióta olvaslak most mondok neked először ellent. Ugye jól emlékszem? :) De ígérem megpróbálom nyomdafestéket tűtő, illedelmes modorban tenni. Ha ez esetleg nem sikerül úgy sem engeded kitenni a megjegyzést.:)
szóval a film szerintem csapnivaló. És nen, nem azért mondom mert mind a 12 könyvet olvastam, kétszer is. Hanem...Igen ha nem de, akkor hanem van.:) Szóval ez a film, ami tegyük hozzá hogy úgy indult majd az első 3 könyvet veszik alapul ( 3 könyv= egy film és így 4 filmmel a sorozat végére jutnak, motívunokat vesz az első, 2., 3., na jó nem sorolom fel, mert mindegyikből elő vesz valamit kivéve a 10., de ha majd elolvasod rájössz miért. Szóval szed egy kicsit innen is és onnan is, de ahoz, hogy egy kerek egészet alkothasson már Weitz úrnak annyi esze nem volt, hogy akkor bemutassa mi miért van. Perzse ez csak az én szerény véleményem.
Na meg a másik. előszed egy majomlányt, csak azért, hogy azokat a tiniket is megnyerje magának, akik csak a csöpögésre buknak: " Ittál a véremből, persze, hogy magcsókolhatsz." Na meg a Larten.Truska párosról már semmit sem mondok.Tudod, hogy én imádom a romantkiát, de ez nekem már sok volt, vagy inkább SOKK.
És a végén a harc. Na erre már nem mondok semmit. Látszik, hogy lesz még egy film, csak arra lennék kíváncsi, hogy ezek után melyik könyvből fog lopni. Cöhh..
És most senki ne hidje azt, hogy egy teljesen könyvhű filmet vártam, mert nem. Tudom milyen az adaptáció, de ezt már annak sem nevezném. Inmkább csak adap-nak. A szereplők kinézetén kívül, és hogy ki vámpír, és ki ember mást nem igazán sikerült átvenni. A könyv és a film hangulati eltéréseiről már nem is beszélek.
A port pedig jobban tenné, ha a pénzt neked vagy nekem adná.:)
Hú de szép hosszú kommentet írtam.:)Bocs a kifakadásért.
Jó éjt!
Niki/ Linsy

Linsy írta...

És azt majdnem elfelejtettem, hogy az első néhány perc után, ha nem űlök tuti elalszok.
Na szia

Bloggerina Creepie írta...

Wow! Imádom a hosszú kommenteket, köszi :*
Abszolúte elfogadom a véleményed - mint mondtam, a könyv még nem volt a kezemben (vagy monitoromon xD) Nagyon valószínűséggel utána átértékelem mindazt amit a filmről gondoltam. Töredelmesen bevallom hogy semmit nem tudok a regényről xD Szóval hiszek neked :)

Bloggerina Creepie írta...

ja, és ahhoz képest hogy hogy "kifakadtál" (amit meg sose sajnálj, hisz a komment véleménynyilvánításra való, nem csak dicséretre; van önkritikám :), igen, teljesen kulturáltan sikerült megfogalmaznod amit akartál xD
Íme egy szép példa az anyázás nélküli nézőpontcserére, tessék alapul venni és írni az ilyen szép hosszú kommenteket :D

Linsy írta...

Szia!
A lelkedbe láttam és tudtam, hogy egy hosszú megjegyzésre vágysz.XD
Hidd el nekem át fogod értékelni.
És igen, próbáltam kultúráltan tenni, mivel én is utálom, ha leordítják a fejem csak azért mert esetleg más véleményen vagyok.
Példa lettem *örül a pici lelke*

Yvanna írta...

Egyetértek Linsy-vel.Aki olvasta a 12 könyvet(én olvastam, talán láttad a listán a blogomban)annak egy rémálom a film.
A könyvekből azt vették ki, amit éppen jónak láttak, egyedül talán a nevek egyeznek a sztoriban, meg hogy Darren inas lett. Nyista tovább.
Szerintem nem szabad együtt kezelni a könyvet meg a filmet, mert ég és föld.
A Truska Larten párosítástól én is kiakadtam:agyrém. Mondjuk már a színész-választás is katasztrofális Larten szempontjából.
Na jó nem izélek tovább.

Bloggerina Creepie írta...

na most már komolyan nagyon érdekel a könyv. te jó ég, én nem tudtam hogy ekkora gázok vannak itt :S

Linsy írta...

Hajrá, szerintem tetszenének neked a könyvek. :)
Niki

Bloggerina Creepie írta...

szerintem is - de még mindig nem bírtam letölteni, wáááááááááá :@
valaki nem tudja elküldeni? :$

nana írta...

Nekem megvan mind a 12 könyv - amit ugye Linsy már látott. Darren Shan függő vagyok az írásstílusa miatt, és... komolyan mondom, barátnőmmel közösen, aki olvasta a könyvet, nagyon elgondolkodtunk, merjük-e megnézni a filmet. És le kell írnom: a könyv és a film közötti megegyezés olyan... 5%, maximum 10%. Az első öt perc után majdnem sírva fakadtam, hogy tehették ezt vele. Persze értsük meg az írót is, hogy miért nem állította le az egészet: pénzért bármit...

Bloggerina Creepie írta...

na, jó, ez most már nagyon idegel xD ide a könyvveeeeel! :D

neked hogy van meg? papíron vagy gépen?
Vagy akárki máshoz is szól a kérdés: vki el tudja küldeni nekem? :)
csicsus1990@citromail.hu

.dóri. írta...

Hát én nem olvastam a könyvet, a filmet se láttam, de Bloggerina küldtem neked egy emailt, remélem megkapod :) Egy kis ajándék! :D

Bloggerina Creepie írta...

megkaptam, válaszoltam is, köszi, drága egyik kedvenc bloggerem :)
(holnap rögvest neki is ül!) :D

Fanni/Spacce írta...

szia.
ha kell nekem megvan a 2, 3, 4 is :D

azdanc. írta...

Ez ugyan nem idevágó, de ismét megkapod eme remek dolgot, mert megérdemled:

http://thecloseddoors.blogspot.com/2010/02/kreativ-blogger.html

Bloggerina Creepie írta...

jöheeeeeet :D köszi :*

Yvanna írta...

Nekem sajnos csak rendes papírformában van meg, de van egy feles dedikált példányom:D

Bloggerina Creepie írta...

a könyvre írtam amúgy hogy jöhet xD
a díjra azt akarom mondani hogy ismét nagyon köszönöm :$ :*

Bloggerina Creepie írta...

Yvanna: ha nagy teher neked, szívesen megszabadítalak tőle -jajj de önfeláldozó - xD

Yvanna írta...

Először fel kell becsültetnem valami guruval, hogy mennyit ér Darren aláírása XD:)))

Annie írta...

A könyveket nem olvastam, de úgy veszem ki a véleményekből, hogy ezerszer jobbak, mint ez a...a.. a "film". Nekem nagyon nem tettszett ez a rémség, őszintén, a vége felé bealudtam rajta.

Bloggerina Creepie írta...

tudod hogy van ez... a könyvek általában jobbak mint a filmfeldolgozások :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)