Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

 
-ehh-
Na végre sikerült megnéznem az Újholdat emberek :D El sem hiszem, hogy ekkora csúszással, de mindegy, összejött xD


Na, hát mit is mondjak? 
Szögezzük le, hogy ha nem imádnám olyan nagyon a könyvet, és csak úgy, minden előzmény tudása nélkül néztem volna meg a filmet, hát nem lennék elragadtatva.
Ez most nem egy nagy lehúzás akart lenni - csak egyszerűen ezen nincs mit szépíteni: a könyvben oldalakon át olvasni egy szívszaggató leírást arról hogy mit is érez a főhősünk jó, és együtt érzünk és sajnáljuk - de nekem az a filmen nem jött át. Most nem kifejezettem csak KStew-t hibáztatom; ez egyszerűen a filmesítés átka. 

Szóval Edward elhagyja Bellát, hogy ne tegye ki több veszélynek (miután Jasper nekiugrott a szülinapján).
Bella naaaaaagyon szenved, depressziós, és az első részben már megismert Jacob Black ugrik is rögtön a vigasztalására.
Edward azt hiszi egy nagyon csúnya féletlen folytán hogy Bella meghal - miközben csak sziklaugrik egyet La Push-ban (Alice nem látja a farkasokat, így azt sem látta, mikor Jacob kihúzta a vízből) - és úgy érzi, Bella nélkül nem akar élni. Elmegy hát a Volturihoz, hogy a halálát kérje - de Alice és Bella még az utolsó perceben kapcsolnak és rohannak megmentésére...
A történetet nem firtatnám különösebben, azt már megtettem >itt<, akit érdekel miket zagyváltam róla össze, olvassa el ott :D

A filmzene.
-nem annyira-
Az első rész zenéje gyakorlatilag nem volt még letörölve a telómról mióta rátettem vagy egy éve. Alap. Mindig van olyan szám közte, ami illik a hangulatomhoz - és különben is: egyszerűen remek! Ott van a Muse-tól a Supermassive Blackhole, ami azóta klasszikus lett. A Paramore azóta még jobban felfutott, mert rájöttek az emberek hogy ez jó! A Bella's Lullaby-ból azóta elkészült a remix is... értitek: sok különböző és érdekes szám volt rajta, amivel foglalkoztak az emberek. De ez?  Nem rossz ez annyira... csak egy szám sem ragadott meg igazán. Azért a Twilight-nál már első nézésnél felkaptam a fejem hogy: basszus, ez mondjuk Linkin Park, hát jaj de jó, rögtön le is töltöm az OST-t vagy ilyesmi. Itt sajnos nem. Túl sok szenvedős szám egyrakáson. A filmben még el is megy (bár csak erősíti a vontatott hatást....), zenei albumként külön hallgatásra: nem.
Azért ha valaki meg szeretne próbálkozni vele, ide tettem:

Amit még sokan lehúznak...
számítógépes technika. Mindenki kritizálta, ahol csak olvastam.
Hát nem egy Titanic az biztos; de most komolyan ez érdekel minket? Hogy egy picit látszik a farkason hogy talán nem igazi? xD Na bumm, eddig is tudtuk hogy nem az! xD Amúgy meg nem is annyira rossz, nekem nem volt bajom vele.



A Volturi.
Na. Azért ők odab*sztak! :D
Összefoglalásképp: azért a rajongóknak kötelező még ezek ellenére is; belinkeltem nektek :)
Videoplayer-en fent van; igaz 8 darabban, de legalább magyar felirattal, nem kell hozzá még azt is keresni.

utóirat: és csak úgy ok nélkül lecseréltek a kocsit! :o
Oké, megszoktam, hogy a könyvbeli S60R-es helyett C30-as van. Oké... de most hogy jön ide egy XC60-as? De várjatok, várjatok: fekete!? :o
Tüntetni fogok most már komolyan!
Jó, talán gonoszabbnak néz ki... de akkor is: ezt nem lehet csak így szó nélkül! 
***

mire...?
Dead Cab for Cutie's - Meet Me On The Equinox

miért?
mert még mindig próbálkozom megszeretni a filmzenét


Share/Bookmark

10 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Szia!
A kocsi lecseréléséről azt olvastam, hogy a Volvo be akarta mutatni az új modelljét. Van is erről egy reklám, majd keress rá. Kb egy 20 másoperces videó.
A filmről már semmit sem mondok. a weitz testvérek arra játszanak, hogy megutáljam a filmjeiket.:) Biztos nem vagyok nekik szimpatikus.XD
Nekem a filbő az jött le, hogy a lényeg minnél több meztelen férfifelsőtest, akkor a sikoltozó 13 éves tinik majd ömlenek a moziba. Amikor először néztem moziba, jónak találtam. Másodjára néztem itthon, mondom ez gáz. Azóta egyszer néztem meg félig, csak mert muszály volt.
Na ennyi. Úgy látszik ma este szómenésem van.:)
Jó éjt!
Niki/ Linsy

Bloggerina Creepie írta...

Volvo: meg is kukkantom majd, ne félj xD
Jó, hát biztos meg fogom szokni, csak hát azért reklámot csinálni egy filmből, ne már...
A Weitz-testvérekkel meg majd akkor elbeszélgetek, miért nem csipáznak téged xD

Linsy írta...

Szia!
én is kaptam egy képet, hogy mi van? Reklám? És igen.
A tesókkal pedig beszélgess el, hátha akkor majd normális filmeket csinálnak.:)Előre is köszi.XD
Niki

Yvanna írta...

Kocsi-lecserélés: A pénz mozgat mindent, én már semmit nem csodálkozom.
Filmzene:Egyetértek. Két számot bírok róla meghallgatni, a többi alatt inkább az ereimet vágnám fel:S

Fanni/Spacce :D írta...

Szerintem az nagyon kemény, amikor Bella megy a suliba a szülinapján, és megjeneik Edwárd és ilyen szar zenére lassított felvételben szélfutta séróval meg ingel megy oda hozzá. XD
Kocsilecserélés: az a kocsi még csak nem is ezüst
Ráadásúl nekem kristen játékából semmi nem jött le. sztem az egyész filmet egy ilyen szorulásos pofával játszotta végig :S
^^

Bloggerina Creepie írta...

akkor azt hiszem kimondhatjuk hogy nem lett olyan jó mint az első rész. legalább is a vélemények alapján amiket írtatok (írtunk). Hát reméljük a harmadikat nem tolják el :S

Samu írta...

El sem hiszem, hogy Te ilyen későn nézted meg :S

Amúgy szerintem a szereplők sokkal szebbek benne, mint z elsőben. És nekem tetszett, attól az alice látomástól eltekintve (meg a farkasoktól) nem hiszem, hogy lett volna benne valami kivetnivaló (számomra).
Victoria meg egyszerűen gyönyörű.
Gáz, hogy a harmadikban már nem ő fogja játszani...

Bloggerina Creepie írta...

én se tudom hogy sikerült ilyen későn megnéznem :s csak teltek a napok, egyik a másik után és valaki mindig lemondta és így tovább... :$

Igen, Victoria-t tényleg vétek lecserélni. De mit hallgatnak azok ránk, rajongókra? Úgy látom már itt is a pénz mozgat mindent (éljen a Volvo reklám is... :@)

Valerin Lanz írta...

Köhm........bevallom, nagyobb durranásra számítottam. Már az kiverte nálam a biztosítákot, hogy kicserélték a Cullen-házat. Más a kocsi is? Az nem tűnt fel, Jacob mellkasa viszont igen:):) Teljesen elvesztettem a kedvemet a szülinapos jelenetnél. Mindenki olyan barna volt!! Az alkonyatban az tetszett, hogy a család tök fehér, meg Bella is jó sápadt volt, erre berobban a barnaság.....a farkasok ott voltak a szeren:) Meg az a jelenet is, amikor a Volturinál voltak, és Edwardot a földhöz csapták......juj.....nagyon szépen látszott, ahogy eltörtek a csontjai. Máskülönben Bella végig nyafogott, Jacob végig nyomult (de őt szeressük, nem báncsuk), Jasper majdnem harapott (édi volt), és ennyi, nekem felejthető. Nem volt benne olyan jelenet, amit ezerszer is megnéznék, mint például az elsőben a baseball-jelenet, ami már csak a zenéje miatt is oltári!!!!!!!:) Remélem az eclipse jobb lesz (de mikor nézhetem már meg végre??????)!!!

Bloggerina Creepie írta...

nekem mondod hogy baseball-jelenet zenéje, nekem? :D azóta is arra csörög a mobilom akár hiszed, akár nem :D:D:D

(ja, ecilpse: keresem, becsszó :) a feltöltők lassúak, nem én -.-")

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)