Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

...és agyalgatni kezdtem :s
Szólni fog valaki ha végleg felnövök? -szemöldökráncolás-
csak mert én hajlamos vagyok mindig azt hinni, hogy már elkezdődött, aztán mindig kiderül hogy mégse xD

Május - szeptember
Ballagás, érettségi, nagy bulik, nagy élmények, nagy ivások, Hegyalja, gólyatábor. Érettségi van a kezemben, hahhó! Hát nehogy már megmondd, mit csináljak -cöhh-
Azt hittem ettől már azért kicsit elkezdtem felnőni... de nem.
hogy jön ez most ide? 
hát egész nyáron erre rohangáltam a fűben mezítláb tralllala... xD

Szeptember - október közepe
Tökéletesen emlékszem még a napomra - arra a napra, amelyik minden napom volt akkoriban.
"You gotta help me out
It's all a blur last night
We need a taxi 'cause you're hung-over and I'm broke..."
A hajammal vagy egy fél órát eltoltam - de természetesnek néznek ki az enyhe hullámok. A sminkem még újabb 10 perc a zuhany után (amit az ébredés után és a plázázás előtt vettem úgy... dél körül) - de ez is tökéletesre sikerült. Semmi extra, de szájfény és szempillaspirál nélkül nem megyek a városba.
Magamra kapok egy rövid farmerszoknyát és egy egyszerű fekete topot fekete topánkával.
Nagyon meleg van, napszemüveg nélkül ki sem teszem a lábam a koliból. Még akkor sem, ha nincs akkor a napsütés; az imidzs része xD
Szóval így indulok az egyetemre kettő körül. Annál hamarabb ugyan minek? A fülembe Katy Perry énekli a Waking up in Vegas-t, én pedig nem csak úgy érzem hogy az enyém a világ, hanem az is.
Fellibbenek a buszra, két megállóval később le. Nem késtem, de az utolsó percben érkeztem. Mondjuk így legalább mindenki észrevette mikor megérkeztem.
Végigjegyzetelem és bólogatom az órákat, fél 6/fél 8 fele visszarohanás a koliba, ahol a Világ Legjobb Szobatársa vár. Ruhapróbálgatás, sminkelés, alapozás... a fene se emlékszik mindenre... fekete csillám... bor... fekete flitteres top... vodka... indulunk a Fácánba, a világ legaranyosabb kis igénytelen rock-kocsmájába.
Minket akkor is beengednek, mikor elvileg már csak kifelé van forgalom. Még hogy tízkor zárás? Mindig jókat kacagunk rajta mikor kettő-három körül megyünk visszafele a koliba.
"Why are these lights so bright
Oh, did we get hitched last night, dressed up like Elvis,
And why, why am I wearing your class ring?"
Aztán világos van és fáj a fejem... kell egy zuhany. Meg némi smink. Bolt, egyetem, kocsma... és ne mondd, hogy túlzásba viszem. Az egyetemisták azt csinálnak amit akarnak... - legalább is azt hittem akkoriban.
"Get up and shake the glitter off your clothes, now
That's what you get for waking up..."

    
és ez minek ide? 
hogy vissza tudjam idézni azt a bizonyos enyém-a-világ(-de-másnap-jól-pofára-esek-és-rohadt-másnapos-vagyok)-hangulatot



Október vége - December
Kezdődik. Már nem bulizok minden este. Már néha azon kapom magam, hogy elszenderedtem az albérletben film közben a karjaiban. Még néha egy-egy kocsma, de nélküle már kedvem sincs, nem csak időm.
Megszelídítettek. Illetve nem új ez nekem hogy nem bulizom szét minden nap magam; csak visszanyertem régi önmagam. Hihetetlen jó érzés, hogy nem vagyok mindig másnapos xD 
...?
<3 !!!

December - Január
Ő viszont tényleg meg lett szelídítve.
Az első lány lettem, akit hazavitt bemutatni. Akit ápolt, akinek levest főzött és orvoshoz vitte, mikor nagyon beteg volt és gondoskodásra volt szorulva. Akinek gyűrűt vett.
Akinek hagyta, hogy embernek lássa. Mert attól hogy kravmaga meg rendőrfater meg hányféleképp tudok harcképtelenné tenni valakit, még van szíve. Csak titkolja mindenki előtt - de nekem egy este megsúgta, miközben nézte hogy alszok és simogatta a hajam.
Pedig ő volt az, akit tényleg nem érdekelt, mi van a nőivel. Telefont minek felvenni ? És különben sincs köze senkinek hozzá, hogy merre van és mit csinál. Azért örülök hogy nekem elsőre felveszi (nem mintha ellenőrizgetném; nem akarok hisztis libának tűnni xD), mert ezek szerint mégis jelentek neki valamit. És különben is, le vagyok tolva: vedd fel a papucsom ha kimész a konyhába mert megfázol drágám! (sőt, tudod mit? inkább megyek én is, segítek főzni) xD
Szóval szépen, csendben, békében, nyugalomban telt a vizsgaidőszak. Ágyban döglődés napokig, közös főzés, film, póker, néha egy kis sör, és tervezgetés... nem kérdezem meg, hogy "ugye nem vagyok normális"? mert félek a válaszoktól...
...?
Me and you, setting in a honeymoon
(If I woke up next to you, if I woke up next to you) 
<3 FOB <3
 
Február - ...
Vissza a koliba. Itt az albi 15 percre, de nem lóghatok mindig ott. A vizsgaidőszak jó volt, de mennek most már vissza a lakótársak is lassan. Hát igen, fűzi az agyam, hogy költözzünk össze, de anyu letépné a fejünket ha itt hagynám év közben a kolit - bármennyire is jóban vannak xD Szóval hiányolás, szomorúság és mindez megfejelve azzal, hogy kezdődik a szorgalmi időszak. -boááá-
Lassan tanulni is fog kelleni. Hát ennyit a "mézeshetekről".
...?
mert alapmű és kötelező mindenkinek; emberek, új évezredben vagyunk, az Aerosmith  I don't wanna miss a thing-je elbújhat mögötte, pedig az is meg tudott siratni a kilencvenes években xD


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)