Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


1.:Megköszönöm Linsy-nek, aki gondolt rám, és elküldte.
2.:Kiteszem a logót az oldalra.
3.:Belinkelem, akitől kaptam.
4.:Írnom kell 7 dolgot magamról.
5.:Tovább adom ezt 7 blogtársamnak.
6.:Belinkelem ide az oldijukat.
7.:Megjegyzést hagyok náluk, hogy tudjanak a díjról.




Nos, a drága Linsy, köszönöm :)
("Bloggerina Creepie, mert mindíg megnevettet. Imádom minden sorát, és még készségesen el is küld bárkinek bármit.:)"
Ezúton szeretném akkor értesíteni, hogy köszönöm és hogy továbbra is nagyon szívesen elküldök neki (és persze nektek is) bármilyen könyvet, ami csak módomban áll ;)


Magamról:
(avagy hét dolog, amit sosem akartál tudni rólam xD)
1. A királylány a legmagasabb torony legfelső szobájában... - izé, a debreceni Tisza Koli legfelső szintjének legutolsó szobájában lakom xD
2. Már másodéves lennék, ha nem toltam volna el egy évet azzal, hogy nyelvi előkészítős vagyok... :S
3. Hiszek a Loch Ness-i szörnyben (jó, talán már nem él, de régen tuti volt xD) és szeretem - a Molyembert viszont nem hiszem el, mégis halálosan félek tőle xD
4. Összesen hat lyuk van a fülemben - kettőt kaptam bébiként, eggyel még elmentem kozmetikushoz - de a többit én csináltam xD Steril tű és gyógyszertári alkohol nélkül senki ne vágjon bele ;)
5. Lány létemre a kedvenc játékom a Need for Speed (bármelyik jöhet :D)
6.  A hároméves öcsémmel jobban kijövök mint a 15 éves húgommal
7. Goofy-t tartom messze a legjobb Disney karakternek (persze csak a hercegnők mellett <3) Azt a három rendetlen kiskacsát meg már rég nyakon hajítottam volna xD



Akiknek szeretném továbbadni
(megjegyzés: a döntés így is nehéz volt, szóval nem rangsorolok, ABC sorban jösztök :D)
1. .dóri. - http://ittvalahol.blogspot.com
mert a blogja kicsitmindenes-néhafilmes-gyakrankönyves: pont mint az enyém 
kösz a meghívást molyra :)
2. Dorottya  - http://jakodoro.blogspot.com/
"dob. gitár. ének. zongora. könyvek. irodalom. színek. vintage. hippik. pop-art. művészetek. divat. földrajz. hair. írás. gondolatok" :)
 3. Rofl Mellrefos, Pocak Mester és Big Buddha  - http://kokvagy.blogspot.com
mert most technikai problémák miatt ideiglenesen ugyan ritkább a frissítés - de eddig napi többszöri frissítéssel várták a kacagni vágyókat
4. Samu - http://s-samu.blogspot.com/
mert kommentel. Mindig és sokat!
és mert közös erőkkel rajongunk a fantasztikus Carrie Bradshaw-ért :)
5. Spacce - http://spacce-blogja.blogspot.com/
egy friss élménybeszámolós-mindenes blogocska :)
gratula a kishúgodhoz és örülök hogy tudtam segíteni a kütyüs-html-es dolgokkal mikor indult a blog :)
6. Vivian Holloway / Katie - http://vivianholloway.blogspot.com/
mert nagyon jó fantasy-történeteket ír :)
7. Yvanna - http://yvanna-svit-kona.blogspot.com/
mert nemcsak élménybeszámolós, hanem elmélkedős-gondolkodós-helyzetelemzős is
(még Strasbourg-nál szerettem a blogodba :D)


***
mire...?
The Fratellis - Lupe Brown

miért?
mert jó. skót alternatív rock&roll.

azon kívül fogalmam sincs. Évek óta nem hallottam felőlük, most meg órák óta csak őket hallgatom.


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Yvanna írta...

Kösz,szerintem Strasbourg óta nem is sikerült olyan jót írnom:)

Bloggerina Creepie írta...

ugyan már :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)