Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A Creepie Blog tudósítójának, Bloggerina Creepie-nek sikerült bebocsájtást nyernie a Disney Underwears legutóbbi fotózására. Riporterünknek néhány perc erejére sikerült a modelleket elcsípnie, és megválaszoltatni velük néhány kérdést.

Creepie Blog: A Disney Underwears-nél bevett szokás, hogy hollywood-i hírességekkel dolgoznak együtt, de eddig főként nőket láthattunk a kampányokban mint Csipke Rózsika vagy Hó Fehérke. Hogy fogadtátok, amikor felkértek titeket az együttműködésre?
Hercules: Nagyon örültem, elvégre is nem azért edzettem ilyenre a testem hogy utána semmi hasznát ne vegyem (nevet).
Milo: Meglepődtem, mikor felkértek erre a feladatra, hiszen tudományos konferenciákon való részvételen kívül nem sok mindenre szoktak felkérni...
 
Milo Thatcher (Atlantisz)

Creepie Blog: Ez volt az első alkalom, hogy felkértek ilyen jellegű feladatra?
Hercules: Nem, én már álltam modellt például vázák festéséhez, valamint márványszobrok faragásához is.
Troy: Igen, és még mindig zavarban vagyok kissé. Azt is még csak most kezdem el megszokni, hogy a színpadra kiálljak, pedig olyankor még Gabriella is mellettem áll.
Hercules

Creepie Blog: Ahogy elnézlek, nem áll távol tőled a divat. Hogyan jellemeznéd a stílusod?
Troy: A lezser, sportos darabokat kedvelem.

 Troy Bolton (HSM)

Creepie Blog: Művészi hajlamaitokat más terülten is érvényesítitek?
Tarzan: Én gyakran készítek barlangrajzokat, főleg különböző állatokat festek legszívesebben.
Sitka: Osztom Tarzan véleményét; a barlangfestés nagyon jó kikapcsolódás - bár én újabban az amulettek és talizmánok faragásával próbálkozom.
Kocoum: Bizonyos szempontból a harc is művészet.

Tarzan

 
Sitka (Mackótestvér)

Kocoum (Pocahontas)
Creepie Blog: Mennyire élitek az életetek előírások szerint?
Kuzco: Hé, az előírásokat én diktálom...
Prince Eric: Én sokáig nem tudtam, hogy a választottam is fejedelmi sarj, mégis kiálltam mellette. Azt hiszem ez a legjobb példa arra, hogy bebizonyítsam, mennyire nem hagyom, hogy beleszóljanak az életembe; a szívemre hallgatok.
Prince Phillip: Velem és Csipkerózsikával ugyanez volt a helyzet.
Jim: Régen minden ellen lázadtam, de mára megnyugodtam. Az utazás jót tett nekem és megtanultam értékelni mindazt, amim van. Tudom, hogy a mamám jót akar nekem és hogy ezért állít fel szabályokat.
 
Prince Eric (Arielle)
  
Prince Phillip (Csipkerózsika)
 
Creepie Blog: Hogyan jellemeznétek az ideális nőt?
Prince Adam: Szeretem ha egy nő a belső értékekre ad. Legyen ápolt, csinos, de ne csak a külső számítson neki. Azért szeressen, aki vagyok és ne azért, ahogy kinézek.
Prince Naveen: Egyetértek. A mai lányok nagyon felszínesek tudnak lenni.
John Smith: Az egzotikus lányokat részesítem előnyben. Egy sötét szempár, a kreol bőr és a hosszú fekete haj teljesen meg tud babonázni.
Aladdin: Egyetértek John-nal; hasonló az ízlésünk - bár én inkább a keleti lányokat szeretem mint a nyugati őslakosokat.
Li Shang: A talpraesett nőket szeretem. Ne legyen félénk, találja fel magát a különböző helyzetekben.
Will Turner: Így van. Egy nő legyen kreatív és kalandvágyó.
Gaston: Szerintem dúskeblű és hallgatag...

  
Prince Adam (A szépség és a szörnyeteg)

  
Prince Naveen (A hercegnő és a béka)

 
John Smith (Pocahontas)
  
Li Shang Kapitány (Mulan)

 
Will Turner (PotC)
Gaston (A szépség és a szörnyeteg)
Creepie Blog: És mit gondoltok, mitől működnek a kapcsolataitok?
Prince Edward: Az enyém nem működött, az én bűbájos Giselle-emet elcsábította az a nagyképű new york-i...
Phoebus: Az enyém sem - bár ami Esmeralda-val történt, nem is nevezhető kapcsolatnak, inkább reménytelen szerelmek.
Prince Edward (Bűbáj) 


 
 Phoebus (A notre dame-i toronyőr)

Creepie Blog: Mit keresel egy szerelemben? Nyugalmat vagy szenvedélyt?
Aladdin: Szenvedélyt. A titkos találkák és a tiltott szerelem nagyon vonzóak számomra.
David: Megnyugvást. Boldog családot. Az sem zavart, hogy Nani például már eleve gyerekkel jött a kapcsolatunkba. Számomra nagyon fontos a család.
 Aladdin

 
David (Lilo & Stitch)

Creepie Blog: Ha már a vonzó dolgoknál tartunk... nehéz a világ legszexisebb férfijai közé tartozni?
Hádész: Esetleg az alvilágé... (nevet)
Kuzco: Nehéz? Persze hogy az; a sok csinos hölgy folyton a nyomomban van. De nem tehetek róla: ha egyszer én vagyok a legszexisebb pasi a világon, el kell ezt viselnem.
Milo: Nem hinném hogy ezek közé a férfiak közé tartozom; már azon is csodálkoztam, hogy meghívtak erre a fotózásra.
Hercules: Már megszoktam hogy üldöznek a női rajongók - bár azt is hozzá kell tennem, hogy én már megtaláltam a párom, úgyhogy nem sokat foglalkozom velük.

 Kuzco császár (Eszeveszett Birodalom)

Hádész (Hercules)

Creepie Blog: Feltételezem azért nem fogadta mindenki kitörő lelkesedéssel, hogy levetkőztetek egy fotózás kedvéért...
Jim: Így van, édesanyámnak nem igazán tetszett az ötlet elsőre - de végül sikerült megnyugtatnom.
David: Nem mondom hogy Nani nagyon örült volna, de nem sokat vitatkozott velem. A tűznyelős műsoraim során már megszokta hogy félmeztelenül mutatkozom a nagyközönség előtt.
Pán Péter: Csingiling sokáig próbált lebeszélni erről a fotózásról, de nem értem mire fel volt ez a nagy féltékenykedés nála. Csupán barátok vagyunk...
Gaston: Dehogynem!  A falubéli kedves hölgyek alig várták hogy megpillanthassanak...
Jim Hawkins (A kincses bolygó)

Pán Péter

Creepie Blog: Tudjátok már hova tovább? Vannak új terveitek?
Li Shang: Én szeretném folytatni a katonai pályafutásom - bár ez egyre nehezebb mióta befutott a film. Egyelőre még nem nyilatkoznék erről konkrétabban. Ha mégis a filmezés mellett maradnék, azért szeretnék továbbra is foglalkozni a harcművészetekkel. Tervezem mindenképp a közeljövőben például egy karate-oktatótanfolyam indítását egy exkluzív edzőteremben.
Thomas: A tenger szerelmese vagyok és az is maradok. Szeretnék még több egzotikus tájra eljutni a közeljövőben.
Hook: Azt hiszem én is maradok a vízen. A hajózás nem csupán egy hobbi, hanem életstílus.
Troy: Főiskolára fogok menni ha minden jól megy, de a kosárlabda mellett szeretném az éneklést is folytatni hobbiszinten.
Jim: Én már főiskolára járok - bár régen nem hittem volna, hogy képes leszek rá. Sokáig igazi lázadó voltam, de rájöttem, hogy a makacsságom miatt nem tehetem kockára a jövőmet.
Peter: A Narnia feletti uralkodás továbbra is kitölti az életem.

 
Hook kapitány  (Pán Péter) 

  
Prince Caspian & Peter (Narnia krónikái)


Thomas (Pocahontas)

***
A kérdésekhez az ihletet a Joy korábbi számainak riportjai adták; köszönet nekik xD
képek forrása: http://davidkawena.deviantart.com/gallery/#Disney-Heroes
*** 

mire...?
Right Said Fred - I'm too sexy 
miért? 
Divatfotózást mi másra lehet csinálni?
...amúgy meg mert poén ez a szám :D


Share/Bookmark

6 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia!
Köszönjük ezt a felejthetetlen interjút.
Te csjszi hihetetlen vagy. Mond, hogy lesz még ilyen! Légyszi. *könyörgő tekintet*
Puszka: Niki

Yvanna írta...

Hát ez naagyyonn nagy:D:D

Bloggerina Creepie írta...

hátőőő ha van rá igény, akkor hogyne lenne :)
nagyon köszi mindkettőtöknek :*

Bogi írta...

Tényleg nagyon jó, köszi az interjút! :) Néhány képpel csak most találkoztam először.

Bloggerina Creepie írta...

köszi :) igyekeztem összegyűjteni mindet :D asszem sikerült ;)

.dóri. írta...

én is most láttam először ilyen változatban a Disney hősöket :D Az interjú nagyon jó, és igen, kérünk még ilyet! :*

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)