Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

avagy hol is vagyok, mikor nem itt


Samunak
mert igen, élek :)
és nem hanyagolom az oldalt :)

1. Nos kérem szépen otthon.
Mert én vagyok anyu jobb keze :D azt nem mondom hogy a család esze xD de a flúgos húgomtól mindenképp nagyobb segítség vagyok xD Muszáj. Amúgy is elég lenne szegény anyámnak így egymaga két ilyen gyerek, erre még itt a 3 éves kisöcsém is xD
Akárhogy is: legnagyobb tesónak lenni kötelességekkel jár, a kötelességek meg időhiánnyal.

2. Hátőőőizé, pont ott.
A Világ Legjobb Szobatársával sajnos gyakran kerüljük el egymást mostanában, mert nagyon változó időpontokban vannak a vizsgáink, de ha véletlenül mindketten Debiben vagyunk, akkor a koliban vagyok vele kicsit (L)

-és ebben a pillanatban pattant ki az isteni szikra: megvan az újévi fogadalmam!-
2010-ben nem leszek lusta és nem halogatok
(valószínű... xD de egy próbát megér :D)
De még ha nem is sikerül sokáig betartanom, élek és írok és jövök idén is, ígérem - csak meg kéne már tanulni beosztani az időm és le kéne szoknom a délután kettőig való alvásról :D

na hát akkor fogjuk rá hogy ez egy ilyen újévi köszöntőszerűség is volt :)


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

Samu írta...

Ejj ejj ! Ennyi kifogás! Nembaj, én itt kuksolok naponta :) Ha unatkozok, telerondítom az üzenőfalat, vagy visszaolvasok a kezdetekig :) Jah, szal elvagyok, ne félts! De néha adj magadról életjelet te lány! :D :D <3 ♥

Bloggerina Creepie írta...

igyekszem :$
amúgy meg hadd keressek már kifogásokat ha attól megnyugszik a lelkiismeretem! :D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)