Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Hát íme elérkezett a nagy nap:
ma egy éve hogy regisztráltam Blogspot-on :D
Boldog szülinapot nekünk :D

Emlékszem még tavaly január 8-ra, a napra mikor a Kis Kockás Füzet elázott :S
Mondjuk akkor még csak a következő suliújságos/index-keletes/kelet-magyarországos cikkeim vázlatát írtam bele, vagy magamnak jegyzeteltem lyukasóráimban csak úgy bármiről, de akkor is: ő volt a blog elődje :) Ő egy kisalakú négyzetrácsos füzet volt, ami véletlenül a kezembe akadt. Aztán ahogy elkezdett telni, hozzá kellett csapnom még egyet... de természetesen ugyanazon borító alá: a Kis Kockás füzetnek Kis Csíkos borítója volt xD
Aztán jöttek a különböző lapok, fecnik, betoldások, hozzá tűzések és belecsatolások... de a Kis Csíkos összetartott mindent :)

Aztán azon a végzetes napon a táskámba borult fél liter ásványvizecske :S
Ááá, az egész mállott és csorgott a festéktől :s egész este a radiátoron teregettem, forgattam, szárítgattam a lapokat - végül csak sikerült olvashatóvá tenni őket. Mármint nem lett az igazi és iszonyatosan hullámos is lett a papír, de ki tudtam betűzni és begépelni a kis izéket... Na akkor megfogadtam, hogy azonnal keresek valami olyan helyet, ahol meg lehet őket örökíteni... és aznap este dobta hát ki a google a free blog kifejezésre a blogspot-ot...

A többit már ismeritek.
Köszönöm nektek, hogy olvastok és bízom benne, hogy kihúztok velem még egy évet :)

Akkor következzenek a hivatalos évzáró állapotok:
2010. 01. 08., 22.55
eddigi látogatók száma: 10 178 - álmodni nem mertem volna róla, hogy sikerül 10 000 fölé kerülnöm
ez átlag napi 27,8 látogatót jelent
bejegyzések száma: 73
költözések száma: 1.
az oldal eredetileg innen indult - a költözés oka még mindig fellelhető rajta mint egyetlen oldalelem :)
rendszeres olvasók száma: 25


Köszönöm...


-pezsgőt bont és nagyon zokogni kezd...-




mire...?

miért?
A nosztalgia miatt :) Akkori leeegnagyobb kedvenc :)


Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

Samu írta...

Boldog Szülinapot LEgkedvesebb Blogom!!!!
Örülök, hogy rádbukkantam kedves Blog, és hogy már a rendszeres olvasód vagyok, és hogy sokat kommentelhettem, és lophattam a styleodat.
BSZ!

Bloggerina Creepie írta...

*a blog is örül hogy rátaláltál*

Lacel írta...

bóóóódooog szülinapot ^^

Bloggerina Creepie írta...

köszönöm :)

(wáááá, el sem tudjátok képzelni milyen boldog vagyok most :D)

.dóri. írta...

Én is csatlakozom, nagyon boldog szülinapot! (A könyvet elküldtem!) :) puszi!

Névtelen írta...

Szia Bloggerina és kedves Blog!
Bolodg születésnapot kívánok. Nagyon remélem, hogy még 70 évesen is ide fogok feljárni, ha tudni akarom mit olvassak vagy nézzek meg. Bármilyen hihetetlenül hangzik, hisz személyesen nem is ismerjük egymást, de nagyon számít a véleményed Bloggerina.
hihetetlenül örülök, hogy anno kiborult az az ásványvíz.:D Bár szerintem te nem értékeled annyira. :) Egy szó mint száz, remélem hosszú évekig a blogvilág része leszel.
Boldog születésnapot!!!!
Puszka: Niki / Linsy ( amelyik jobban tetszik :) )

Bloggerina Creepie írta...

Köszönöm én is és a blogocska is :)
Az ilyen kommentek miatt éri meg ezt az egészet csinálni komolyan mondom :)
Az ásványvizet meg akkor nem annyira értékeltem - de most már minden cseppjének hálás vagyok :)
Terveim szerint még jóóóó sokáig itt leszek :D
puszillak és köszönöm :)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)