Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

"Egy érthetetlen, őrült, párhuzamos univerzumban találom magam, ahol a vezérszurkolók gótokkal pletykálnak, az atléták pedig színésztanoncokkal lógnak. Annyira természetellenes, hogy nem is létezhet.
Csakhogy létezik. A Bay View Gimnázium nevű helyen."


Nyugi, nem csapott át ennyire giccsesbe az Evermore második része - az események egy darabig valóban így zajlanak, ám nem maguktól.
(az első részről: itt)

"Ez az újonnan jött ölelkezés, vihorászás meg röhejes pacsizás nem a nagy szeretet miatt van, hanem Román csinálta.
Mint egy bábművész, aki a saját szórakoztatására táncoltatja a bábuit. Fogalmam sincs, hogyan vagy miért műveli, de amíg nem tudom egyértelműen bebizonyítani, hogy ő a felelős, csak a szívem mélyén tudom, hogy így van. Ez épp olyan tény, mint a görcs, ami összeszorítja a gyomromat, vagy a libabőr, ami ellep, ha a közelembe jön."

"Blue Moon
Kék Hold
Ritka tünemény!
E bűvös teliholdas estén megnyílik az idő kapuja és feltárja titkát…
Ever egyre otthonosabban mozog Damen világában, és önmagát, újonnan felfedezett képességeit is egyre jobban megismeri. Szerelmük Damennel beteljesedni látszik, de ekkor valami rettenetes történik és a lány kegyetlen választás elé kerül.
Ketyeg az óra.
Három… kettő… egy… szerelem?
Visszaszámlálás
Három… kettő… egy… Kit szeretsz jobban?
Kék Hold – a végzetes éjszaka
Nyiss kaput és lépj be! Bátorság!"

Nos, ez lett volna a hivatalos ajánló - de ez egy nulla (szerintem). Ennek most nem az lett volna a dolga, hogy felkeltse az érdeklődést és adjon némi támpontot a történettel kapcsolatban? Nem akarok kritikus lenni, sem direkt kötekedni, de ez éppen csak annyira volt jó, hogy kitöltse a borítót hátán azt a pár sort.

Szóval...

Ever ereje egyre inkább kezd kiteljesedni - ám Damen hirtelen gyengülni kezd. Sőt, mintha józan eszét elvesztette volna, teljesen megváltozik. Az eddigi ellenséggel, Stacia-val kavar és Evert egyik napról a másikra elfelejti. Sőt, miután elkezd a "VIP listásokkal" lógni, még cikizni is kezdi.
Mondom WTF? Én tuti ott ütöttem volna le az első beszólásnál!
De szerencsére Everé a helyzet és nem az enyém. Ő pedig nyomozásba kezd, hogy mi is történhetett Damen-nel.
Mitől kezd halandó lenni Damen? Ki hajtotta végre az agymosást rajta - és az egész iskolán? És ami még érdekesebb: miért egyáltalán? Ki is az a titokzatos, jóképű új srác, Roman? Miért csapja a szelet Ever-nek? Riley, a halott kishúg küld-e jelet, ahogy megígérte? Valóban meg lehet-e bízni Ava-ban, a médiumban?
De ami leginkább felkeltette volna az érdeklődésem, ha a sok rizsa helyett ez szerepel a borítón:
Képes lesz-e Ever úgy dönteni, hogy inkább hátrahagyja ezt az egész felfordulást?
Megragadja-e az alkalmat, hogy visszamenjen az időben, a végzetes baleset előttre?

És ha igen, vajon meg fogja-e tudni ezúttal előzni a tragédiát???
A magának hagyott üzenet vajon hasznos lesz-e számára ebben?
Vagy nem fogja érteni, mi is ez?
Mi lesz a vége, ha ujjat húzunk a sorssal?

És hogy fogják ezt a helyzetet megoldani? :S

"-Ti ketten sosem lehettek együtt. Semmi DNS-csere, hogy úgy mondjam. Hadd magyarázzam el, ha esetleg nem lenne világos. Semmilyen testnedvetek nem érintkezhet. Azaz nincs nyalakodás, csókolózás, egymás poharából ivás, ja, és az sem, amit eddig sem csináltatok. Hűha, még csak nem is sírhattok együtt bánatotokban, hogy még nem csináltátok! Röviden, semmit nem csinálhattok. Legalábbis egymással nem. Mert ha mégis, Damen meghal. ...
Ha leegyszerűsítem a dolgot, az ellenszer magában megállította volna a sejtek öregedését, de a véred hozzáadásával biztosítottam, hogy ha a DNS-ed a szervezetébe kerül, a folyamat újra megindul, visszafordítja a gyógyulást, és megöli. Na jó, nem megyünk át Discovery Channel-be, elég, ha tudod, hogy soha nem lehettek együtt. Soha. Megértetted? Mert ha mégis, Damen meghal. És most, hogy mindent tudsz, a többi rajtad múlik."
Nos, ez sajnos csak a harmadik részben fog kiderülni, hogy bírják... :S nem lennék a helyükben :S
A könyvet természetesen most is el lehet kérni tőlem kommentben :)



Share/Bookmark

85 hozzászólás (írj véleményt!):

Névtelen írta...

Szia ha megvan a Bloo Moon küld el nekem köszi
adriennkun@gmail.com

Névtelen írta...

nekem is elküldenéd???
sineb@citromail.hu
köszi

Névtelen írta...

Szia eltudnád nekem küldeni a blue moon-t
nennye2@citromail.hu

előre is köszi

Névtelen írta...

Sya nekem is elküldenéd? Örök hálám!
ipm134@citromail.hu

Névtelen írta...

Köszönöm szépen!Örök hálám!

Bloggerina Creepie írta...

nagyon szívesen :)

Névtelen írta...

sziaa!nekem is elküldenéd? btrixy94@gmail.com -ra?előre is köszíííí:)

Anna írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is A Blue Moont? Előre is köszi! ianna@freemail.hu

Névtelen írta...

Nekem is el tudnád küldeni?
andrea114@citromail.hu
Előre is köszi! :)

Névtelen írta...

Szia,

Ha szépen megkérlek,nekem is elküldenéd a blue moon-t? Nagyon hálás lennék!!!!!
gabesz-666@hotmail.com

Előre is köszi,
Gabriella

Névtelen írta...

Nekem is elküldenéd a Blue Moon-t?
tt.ed@freemail.hu
Előre is köszi :)

Melinda írta...

Szia! nem tudtam már letölteni a blue moon-t, megtennéd, hogy elküldöd erre a mail címre?
sajtospogi@gmail.com
Köszi!

Névtelen írta...

Szia! Megtennéd, hogy elküldöd nekem is a blue moon-t?
loraa@citromail.hu
előre is köszi :)

Névtelen írta...

szia nekem is etudnéd küldeni igazán hálás lennékérte:$
Előre is köszi!
Az emailom: saci_91@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon hálás lennék ha elküldenéd nekem a evermore2 részét az az a Blue Moon-t
elörre is Köszi!!
Örök hála :)
A cimem : 13ancsi@citromail.hu
Puszii (K): Anni'c

Névtelen írta...

Szia Küld el nekem is a Blue Moon-t légyszi.
Előre is köszönööm ^^
kriszta.94@hotmail.com

Névtelen írta...

Szia! El tudnád nekem is küldeni. Az első részt már elolvastam, alig várom ezt is. Erre a címre kérném: abcsigel@citromail.hu. Előre is köszi :).

Névtelen írta...

Szia.
El tudnád nekem is küldeni a Blue Moon-t? Nagyon nagyon hálás lennék érte
kingucy_girl77@yahoo.com
Előre is köszi.

Névtelen írta...

szia
eltudnád nekem küldeni a Blue Moon-t?
Előre is köszi:)
sutovioletta@citromail.hu

még egyszer köszi:D

Névtelen írta...

Szia!
Kérlek nekem is küld el a Blue Moon-t. Nagyon szépen köszönöm!
henay89@citromail.hu
Köszönöm:D

Névtelen írta...

Szia!
én is megkaphatnám a Blue moont? Köszi szépen.
kathee84@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Szeretném megszerezni ezeket a könyveket, de nem találom a neten.
Alison Noel - Blue Moon
Libba Bray - Lázadó angyalok
Markus Heitz - Vámpírok! Vámpírok!
Sarah Dessen - Tökéletes
Maggie Stiefvater - Borzongás
Scott Westerfeld - Szépek
Monika Feth - Eperszedő

Léci, ha vmelyik megvan, küldd már el a :
kecsuka@citromail.hu -ra. Cserébe sok könyvet tudok adni. Köszi!

Bloggerina Creepie írta...

szia :)
sajnos csak kettő van meg ezek közül, de elküldöm őket :)

Névtelen írta...

Halihó! :D
lehetnék olyan arcátlan h énis elkérjem a könyvet? :D
az első része nagyon teccik, és amiket írtál a Blue Moon ról nagyon de nagyon érdekel!:D
Több helytől is próbáltam letölteni, de nem sikerült :/ te vagy az utolsó reményem. Kérlek segíccs!
pukler.petra14@hotmail.com
köszönöm(LL)

Bloggerina Creepie írta...

örülök hogy segíthettem :) remélem fogsz még erre tévedni :)

Waneeey írta...

Szija. Elküldenéd nekem erre az Email címre?:
xmiauw@citromail.hu
Megköszönném.

Névtelen írta...

Szia:) Elküldenéd nekem erre a címre? Nagyon Szépen Megköszönném:) smiley013@freemail.hu

Névtelen írta...

Létszives küld el nekem is!!!!!!! már nagyon rég óta keresem de nem tudtam letölteni sehol sem!!!!!
Az e-mail címem: andy_parypa@citromail.hu
Nagyon köszi előre is!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Névtelen írta...

szia nagyon megköszönném ha segítenél mert egy csomó betűt nem mutat nekem:( és igy nem tudom olvasni:'( barbee_13@hotmail.com ( ez az msn-em.) vagy e-mail: smiley013@freemail.hu

Dóra írta...

Szia!
El tudnád küldeni nekem a Blue Moon angolul?
Nagyon szépen köszönöm!!!
e-mail címem:
szivosdora@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

andi: elküldtem :)
barbee: letöltöttem egy másik változatot, elküldöm azt :) engem mondjuk nem zavart az a pár fura karakter (örültem egyáltalán hogy meglett a könyv xD) de persze, így jobb lesz :) szóval ez már egy új változat lesz :)
dóra: angolul csak az Evernight 2-t és az Alkonyatokat tudom küldeni, de magyarul azért elküldöm, hátha megtetszik :)

Névtelen írta...

Szia!
El tudnád nekem küldeni a Blue Moon-t és a Shadowland-ot magyarul?
Előre is nagyon-nagyon köszönöm!!!
Örök hálám XD
E-mail címem: kicsakbogi@hotmail.com

Névtelen írta...

Szia el tudnád nekem küldeni a Kék hold (Blue Moon,) és a Shadowland magyarul.
Nagyon hálás lennék, és előre is nagyon-nagyon köszönöm. :D
e-mail címem: kicsakbogi@hotmail.com vagy kicsakbogi@freemail.hu
Köszi!XD

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem :)

Névtelen írta...

Szia:) Az evermore 3-dik részét el tudnád küldeni? előre is köszönöm.

Bloggerina Creepie írta...

tyűha, az e-mail címed elfelejtetted meghagyni :(

Névtelen írta...

Szia

Tudom, hogy már rengetegen kérték ,de ha nem nagy fáradtság nekem is el tudnád küldeni az evermore 2.+3. részét.

E-mail címem:
bozsikannamari@freemail.hu

Előre is köszi:
Annamari

Névtelen írta...

Sziaa! Kérlek szépen küldd át nekem is mailben a Blue Moon-t! Elöre is köszönöm szépen
Üdv e-mail: doorina@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia.elküldenéd nekem a Blue moont és ha me van a 3. részét is?

amokuska@freemail.hu

Elöre is köszi

Ági

Névtelen írta...

szia.
nekem is elküldenéd? ha meg van akár a 3. részt is? köszönöm. ^^

heydy@freemail.hu

Heydy

Névtelen írta...

Szia :) Bocsánat hogy ezzel hozakodok elő neked de nagyon fontos lenne ha a Blue Moont eltudnád küldeni nekem erre az email címre :macskuszka95@freemail.hu
előre is nagyon szépen köszönöm és tényleg bocsánat hogy ilyenekkel terhellek ,de te vagy az utolsó reményem

Dóri :)

Bloggerina Creepie írta...

szia! nagyon szívesen elküldöm, de az az igazság hogy csak holnap fog menni. nem otthon vagyok és ugye csak a saját gépemen van fent a könyv - de amint hazaértem délután, küldöm :)

Névtelen írta...

Légyszives küld el nekem a Blue Moon-t hálás lennék .... E-mail cimem: sziszke00@freemail.hu

Névtelen írta...

sziaztok!nagyon hálás lennék ha bárki elküldené nekem a szerelmünk lapjait könyvben,előre is köszönöm
cimem:szonika16@gmail.hu

Névtelen írta...

Szia. El tudnád nekem küldeni a Blue Moon-t, a Pokoli báléjszakákat, a Lázadó anygalokat és a Szerelmünk lapjait? Vagyis ami meg van neked ezek közül XD
címem: rebiih@citromail.hu
Előre is köszii :D

Névtelen írta...

szia nekem is elkuldened a blue moont? elore is koszi amugy szuper a blog
boriQa12@azet.sk

Névtelen írta...

es bocsi h ismet zavarok de a 3. reszt is elkuldened ha van idod? boriQa12@azet.sk

Névtelen írta...

Szia !! Elküdenéd a Vámpírnaplók 1-2-t? Előre is köszönöm.:)^^

Bloggerina Creepie írta...

küldeném de nem hagytál címet :(

Névtelen írta...

SZIA ELKÜLDENÉD NEKEM Alyson noeltól a Blue Moont
klaudia962@citromail.hu előre is köszi

Névtelen írta...

Sziia!
Lenne pár könyvkérésem.
Először is szeretném kérni a Blue Moon -t Alison Noeltől.
Ha a többit nem ide kéne írnom, akkor bocsi csak így gondolom áttekinthetőbb neked is.
Többi kérésem:

J.K.Rowling:
- Bogar Bárd meséi
- A kviddics évszázadai
- Legendás állatok és megfigyelésük

L.J.Smith - Vámpírnaplók 2

Előre is nagyon köszönöm.
e-mail: anonim_1701@yahoo.com

U.i: Ha túl sok lenne a kérésem, akkor csak a Vámpírnaplókat küldd el. :)

Névtelen írta...

szia! elküldenéd nekem is a blu moon-t? nagyon megköszönném! dora8@citromail.hu

Névtelen írta...

Kérlek szépen küld el nekem is a Blue moont!
előre is köszi!
enimani.97@gmail.com

Kitty írta...

Szija. Nekem is el tudnád küldeni?? Előre is köszi
lizzycica@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia, ha megkérhetnélek elküldenéd nekem a Blue Moont?
Előre is köszönöm!:)
kpanna12@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!Elküldenéd nekem is a Blue Moon-t?
sunflower7@citromail.hu

Alustriel írta...

Szió! El tudnád küldeni nekem a Bogar bárd meséi-t? alustriel1991@freemail.hu
Előre is köszönöm!

Mercii írta...

Sziiia:)
Nekem is eltudnád lécci küldeni a Blue Moon-t^^
mercykeh94@freemail.hu
Előre is köszi:)

Névtelen írta...

szia eltudnád nekem is küldeni a Blue Moont...
nagyon köszönöm neked...
eszetlen.domi@freemail.hu
tél nagyon köszönöm...örök hálám..:P <3

Névtelen írta...

Legyszii kuldd el nekemiis:) koszonom elore is;) bartok_barbara@yahoo.com

Névtelen írta...

sziasztok!
Bloggerina Creepie tudom h sokan kérnek erre,de lécci nekem is elküldenéd a blue moont?
nagyon köszi előre is!!!:)

Névtelen írta...

szia lécci nekem is küld el!
luck99@citromail.hu

Névtelen írta...

szia ,léccives nekem is küld el a 3. részét az evermorenak!
elöre is köszike
luck99@citromail.hu

Bettina írta...

Nagyon szepen kerem ha megvan Scott Westerfeld-Szepek legyszi kuld el!!! Elore is ezer koszi!!
erre a cimre: bettike_93@yahoo.com

Bloggerina Creepie írta...

szia!
sajnos ez nincs meg nekem sem :( keresetem pedig :( bocsi, majd írok ha megvan :)

Névtelen írta...

Szia :)
Eltudnád küldeni ide : anna.almssy@gmail.com .
Előre is köszi :D

Névtelen írta...

szia
nekem is el tudnád küldeni ide: csivoteve97@gmail.com
előre is kösz

Névtelen írta...

Szia.
Megkérhetlek, hogy küld el nekem e-mailbe a Bluemoon-t meg ha esetleg meg van a 3. rész mert sehogy nem sikerül letölteni.
Ha elküldenéd van-a@freemail.hu
Előre is köszönöm.
szia

Névtelen írta...

Am Cinti voltam..

Névtelen írta...

szia a Blue Moon-t elküldenéd nekem?:)seholsem tudom letölteni:(
dialukacs15@gmail.com

Tori írta...

elküldenéd a blue moont?
bviki@szarvasnet.hu

Névtelen írta...

Szia!
Eltudnád küldeni nekem a blue moont és az árnyvidéket?:) l.anita97@freemail.hu előre köszönöm.

Névtelen írta...

Hello eltudnád küldeni nekem a blue moont!
dudas.bettina@freemail.hu.ra?

Biankaaa:)^^ írta...

ha még eltudnád küldeni, elküldenéd nekem is?:) most olvastam az első részét.
email: diliiisss.baba.bognar@gmail.com
köszönöm!

Névtelen írta...

Szia,
eltudnád küldeni még nekem a blue moont?
d.foldi@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia légyszi nekem is elküldöd?
Millió puszi érte!
barbo16@freemail.hu

Névtelen írta...

elküldenéd nekemis?előre is köszi:) diadius@freemail.hu

Névtelen írta...

Sziaa! Eltudnád küldeni nekem is az eddig kijött részeket, vagy már mind kijött? Ezt nem tudom, de eltudod küldeni? kisemiliamaria@hotmail.com köszönöm!:)

Bloggerina Creepie írta...

írok :)

Névtelen írta...

gorgie@vipmail.hu Megköszönném:))

Névtelen írta...

eltudnad kuldeni a blue moont es az arnyvideket
ancsy9898@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Nekem is elküldenéd a 2. részt? :D Előre is nagyon szépen köszönöm :D

Tory Styles írta...

Szia! Ha van időd akkor légyszi küld el az összes részét erre az e-mail címre : sch.viki2001@gmail.com Még egyszer nagyon szépen köszönöm! Örök hála és sok puszii :*

exxxy23 írta...

Szia!
Szeretném elkérni.
exxxy23@gmail.com

Macsu Ádámné Szilágyi írta...

Szia! Én is szeretném elkérni a 2. részt!

Köszönöm szépen! Üdv.: macsu02@gmail.com

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)