Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Nem fogjátok elhinni...
visszaállítottam pontosan, az utolsó betűig a régi témát - és nem jó a jobb oldali hasáb úgy sem!
Semmi átszerkesztés nem volt pedig benne: a régi html-t, amit lementettem megfogtam, másoltam, beillesztettem... és tádáááááám: nem jó!

De mondok egy még jobbat:
egy eredeti blogger témát állítottam be (tudjátok, azokból az alapsablonokból választottam)
...
és...
az se jó! Az eredeti, gyári sem!


Na most mi legyen? :S valaki nem ért a html-hez? :S
Bár a html-kódok elvileg jók, hozzá se nyúltam egyikhez sem :$
akkor valaki nem ért... a... nemtommihez, segítség!


***

Képzeljétek, ha új blogot hozok létre, minden működik.
...
...
...
Ha nem lesz jobb megoldás:
a, másoljam át a bejegyzéseket?
b, az újakat írjam oda, ezt pedig szépen hagyjam itt fénykorának emlékére?


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Spacce írta...

a, természetesen. és b is . szal másold át, de ezt hagyd meg. :D

Samu írta...

b. :) Szerintem :)
De a. b. is jó :D

.dóri. írta...

szerintem a,
amúgy, ha jól emlékszem van olyan lehetőség itt blogspoton, h a bejegyzéseidet importálod az új blogba ;)

Bloggerina Creepie írta...

dóridóridóri, megtaláltam, tényleg van olyan :D
holnap két bejgli közt meg is próbálom megcsinálni (nem tűnik bonyolultnak xD csak most mennem kell)
de ha ez bejön... hát örök hálám üldözni fog! :D:D:D kösz az ötletet! :*:*:*

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)