Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Hát csak úgy nagyon gyorsan pár szót azért mégis csak megejtenék erről a Karácsony nevezetű dologról, ami körbevett minket az elmúlt két és fél napban.

Na, hát kezdhetitek az utálásom: megúsztam mindennemű rokonlátogatást, ami miatt mások már rég bejegyzéseken át panaszkodnak xD Ennek trükkjét sajnos nem tudom megtanítani, ugyanis nincs neki olyanja. Apai ágról semmilyen rokonnal nem tartom a kapcsolatot, anyunak meg ugyan van egy nővére, de se gyerek, sem szociális készségek nincsenek náluk, szóval bezárkózva-elbújva töltötték ezt az ünnepet is, mint az összes többit is xD
Király :D Magyarul: tortát zabálva dvd-zve töltöttem az ünnepeket ahelyett, hogy pofihúzogatós nénikkel csevegtem volna a suliról két tányér húsleves közt :D

Jah, már ha a kajánál tartunk, újabb közvélemény-kutató kérdést tennék fel:
karácsonykor tényleg halászlevet eszik a többség? :S
Nekem semmi bajom a hallal, de karácsonykor nálunk még sosem volt xD
Bezzeg az angyal-szelet... lehet hogy ez is csak nálunk létezik, szóval elmesélem, hogy ez egy vékony szelet húsból, baconból sajtból és még egy vékony szelet húsból álló kaja, panírozva és kisütve mint a sima rántott hús :) És akkor ehhez anyu közelező jelleggel megcsinálja a legendás tartármártását... na jó, éhes lettem a puszta gondolatától is, elmentem kajálni... xD
Soksokréteges csokitorta, mézes kalács, forralt bor szintén kipipálva.

Plusz még egy torta... de minek is? Jah hogy mert az öcsémnek 21-én volt a harmadik szülinapja! ...és a névnapja is! xD Aztán karácsonykor tartottuk azt is: ha már buli van, legyen jó nagy :D

Szóval elvoltam mint a befőtt.
De ezúton szeretném jelezni, hogy ha jövőre is lesz képük leadni a Reszkessetek, betörők! - et, én megyek és úgy megostromlom az RTL Klub székházat, mint annak a rendje...


Share/Bookmark

2 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

halászlé? (én utálom), de a mamánál volt szenteste hallé :)
az az angyal-szelet viszont nagyon jól hangik .... :D

Yvanna írta...

Az ostromlásban veled tartok:D
Nálunk a halászlé van, én azonban messzire elkerülöm, és igyekszem a lehető legmesszebb ülni tőle:) Dívik még errefelé a harcsapaprikás,töltött kápi,szilvával-sajttal töltött csirke,kolbászos karaj...soroljam még???:D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)