Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


Nos elérkezett féléves dizájnváltásunk ideje - na jó, úgy körülbelül :)
Azt nem értem, egyik pillanatról a másikra miért kerültek át a jobb oldali hasábon lévő cuccok a blog alá (vagy ti láttok már valamit jobb szélen?), de dolgozom a problémán.
Mondjuk úgy igen nehéz, hogy mikor belépek az 'Elrendezés'-be, úgy tesz, mintha minden a helyén lenne a legnagyobb rendben. Ott vannak a kis cuccok szépen, - a JOBB OLDALON feltüntetve, szépen sorban.

Na mindegy, tökéletesen jó volt eddig, lehet valami hiba a blogspot-on vagy t*köm tudja, fél négy van, álmos vagyok, lehet a blogger.com is az, majd reggel meglátjuk.
A véleményeteket azért várom :)

FRISSÍTÉS:
miután közzé tettem a bejegyzés, újra jól jelent meg.
aztán mikor simán beléptem az oldalra, megint nem jól.
Na ez most mi?

FRISSÍTÉS 2:
Kezdem kapisgálni. Mintha csak akkor nem működne, ha a főoldalon vagyunk. Ha egy bejegyzésnél akkor igen.
Asszem.
Bár ebben a mai világban semmiben sem lehetünk biztosak.
Valaki segítsen már plííííz! Bekattanok!!! HELP!!!


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Lacel írta...

Csini lett a blog! :))


Milyen böngészőt használsz? Mert lehet bekavarhat az Elrendezés megjelenítésébe :) Legalábbis nekem annak idején bekavart :)

Samu írta...

Dizálynváltással engesztelsz ki? :D
Jó lett :)
És igen, ha egy bejegyzésben vagyunk, akkor látszik jobb oldalon a sok cucc.
Nah, tök jó lett. De tudod, nekem a régi is tetszett, meg az alkonyatos könyves borítós is:)

Bloggerina Creepie írta...

hát ez egy 3.5.6-os mozilla firefox :$
nah de most már addig fel nem kelek a géptől míg meg nem oldom! :@ -hűdenagyonpipa-
Amit meg mondasz Samu nem is rossz ötlet ;) ha tetszik, akkor igen, lehet h ezzel :*

Bloggerina Creepie írta...

Na most el lehet kezdeni kacagni, hogy hülye vagyok vagy valami, de esküszöm, hogy más témával sem működik a jobb oldali hasáb; az ott lévő cuccokat mindig a blog alá teszi.
Én ezt képtelen vagyok elhinni, kizárt, hogy van ilyen - de mégis van.
Attól tartok be kell érnünk egyelőre ehelyett a 3 hasábos felosztás helyett a régi bevált kettessel.
Akkor el is kezdem csinálni...

-az agyvize már nem is forr, mert már elpárolgott-

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)