Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

1. Mi volt életed legrosszabb könyvélménye?
Kardos Péter-Nyári Gábor: Cigánylabirintus
Se füle, se farka. Egy rakás túlzás és sajnáltatás.

2. Mi volt az a könyv, ami eddig a legnagyobb hatással volt rád?
Alessandro Baricco: Novecento
Paulo Coelho: Veronika meg akar halni

3. Olvastál már olyan könyvet, ami komolyan a frászt hozta rád és félelmet keltett benned?
Igen! Lauren Myracle: A virágcsokor B*sszus, pedig azt hittem valami romantikus maszlag lesz... Bár végül is az is volt... wááá, mindegy :D

4. Mit használsz könyvjelzőnek?
Általában e-bookot olvasok -szégyelli magát-
Amúgy a legközelebb eső papírfecnit hozzám. Legutóbbi emlékeim között szerepel blokk, pézsé, busz és vonatjegyek... xD

5. Mikor szoktál olvasni? Otthon, munkahelyen, reggel, délben, este, alvás előtt...hm?
Elalvás előtt. Vagy hétvégén bármikor.
Szeretek egyhuzamban sokat olvasni, az úgy nem megy nekem, hogy felszállok a buszra, aztán két megálló múlva el kell tenni a könyvet :) Rá kell hangolódni, ami után meg nehéz letenni... :)

6. Mi volt az első könyved, amit olvastál?
Erre tisztán emlékszem! Fazekas Anna: Öreg néne őzikéje :)

7. Puhakötésű vagy keményfedeles? (Úgy általában, nem az előző kérdéshez kapcsolódik.)
Inkább a tartalom a lényeg, de amúgy keményfedeles. Jobban bírja a strapát! :D

8. Mit olvasol most?
Bram Stoker: Drakula gróf válogatott rémtettei

9. És hanyadik oldalon jársz?
14.
Tegnap este pontos a második fejezet legvégénél tettem le :)

10. Rajta hagyod a "kezed nyomát" a könyvön (belefirkálsz, véletlenül leeszed, leöntöd, egyéb barbárság)?
Soha. A kedvenc idézeteim mindig kiírom :)
Amúgy enni szoktam könyvnél, de csak óvatosan - kivéve ha e-book! A billentyűzetem már tele van szerintem két szelet pizzával! :D

11. Befolyásol a könyv borítója és/vagy címe, hogy elolvasod-e az adott könyvet?
Nem. Ez nálam úgy van, hogy olvasok egy könyvről/hallok róla, aztán megkeresem és elolvasom. Mikor már a kezemben van, azért van mert érdekel; akkor meg már mindegy a borító :)

12. És az oldalszám?
Nem.

13. Hátralapozol, hogy tudd, mi lesz a vége?
Volt már hogy megtettem - de nagyon extrém eset. Annak már tényleg durvának kell lennie.
Amúgy igyekszem tartani magam. Önfegyelem!!! :D

14. Volt olyan könyv, amit többször elolvastál?
Novecento. (Bár hegyaja közepén voltunk, már másnap nekikezdtem újra, de az egy külön történet xD)
Veronika meg akar halni. De ez nálam általában nem funkcionál rendes könyvként; ha magam alá zuhanok, előveszem, felütöm és mindig találok egy olyan idézetet, ami mondd nekem valamit akkor, abban a szituációban.

15. Ért könyvekkel kapcsolatos baleset?
Lappal vágtam már el az ujjam... szerencsére Jasper akkor pont nem volt a közelemben, huh -.-"

16. Eladod-ajándékozod a könyveidet, vagy mániákusan ragaszkodsz hozzájuk, akkor is, ha nem tetszik?
Hát igazából olyan könyv, ami nem tetszik csak a kötelezők közül van - azokat meg a tesómra örökítettem xD

17. Még a budiba is magaddal viszed az aktuális olvasmányt, vagy csak otthon olvasol, esetleg más meghatározott helyen?
Otthon/koliban, az ágyban döglődve, úgy a legjobb. Mondtam már én nem tudok rohanás közben olvasni, kell hogy elkapjon a könyv hangulata :)

18. Tényleg, olvasol a mosdóban?
xD Nem, ott inkább sietek, hogy visszaérjek a könyvhöz mihamarabb :)

19. Vezetsz az olvasmányaidban valamilyen rendszert, felírod-e az elolvasott/megvett/megveendő könyveket (esetleg árukkal együtt), netán olvasónaplót (ha ideírod a blogodat, megverlek)?
Nem írhatom ide a blogom, úgyhogy inkább meg se szólalok... xD


Share/Bookmark

4 hozzászólás (írj véleményt!):

Samu írta...

Magyon szomorú vagyok. :(
El sem olvastad, hogy Neked küldtem tovább a kérdőívet :S? másnál kellett fognod :S?
Hüpp :(
:(:(:(:(:(:(:(

Bloggerina Creepie írta...

óóó nemár :( nem akarom hogy szomorú legyen Samu :( -utálja magát-
átfutottam :S nagy volt a térköz előtte :S
-igen, figyelmetlen volt, de nagyon sajnálja és ki fogja engesztelni valahogy- :$

Samu írta...

:D :D :D
Na jól van, már kialudtam :D ♥ ♥

Bloggerina Creepie írta...

-fülig ér a szája, de még töri a fejét valami meglepi poston- :*:)

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)