Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)


Nos drágáim, megvolt az idei jócselekedetem a társadalommal szemben. Én biza' felkeltem reggel hétkor és önkéntes munkára igyekeztem mint egy rendes állampolgár.

"Az integráció, a tolerancia, egymás elfogadása és a társadalmi szemléletváltás jegyében zajlik majd az idén 20 éves Magyar Speciális Olimpia Szövetség jubileumi gálaműsor-sorozata. November 20-án Debrecenben, a Főnix csarnokban, november 22- én Budapesten a Vasas SC csarnokában, november 28-án pedig Zalaegerszegen a Városi Sportcsarnokban ünnepelhetjük az értelmi fogyatékossággal élőket, az őket segítő gyógypedagógusokat, a lelkes szakembereket és az MSOSZ elnökségét, illetve munkatársait."

Nah, hát ez is megvolt. Mármint a debreceni. És igazából nagyon is jó volt.

És mi volt még jobb? :o
Baby Gabi.
-nem röhögni!- esküszöm.
Az a csaj reggeltől estig ott pörgött. Mármint szervezkedett. Mert hogy ő volt a főszervező. És attól hogy a zenéről fogalma sincsen szegénynek, még nagyon aranyos és segítőkész volt. Az állam leesett, milyen kedves és jó ember :D

Sárközi Anitáról ugyanezt mondanám.



Aztán mivel én feleltem többek közt az öltözőért és a kulcsokért, sok más emberrel is találkoztam. Nagyon érdekes volt egy ekkora szabású rendezvény lebonyolítását a kulisszák mögül látni :D (-jól van na, amúgy is imád szervezkedni- xD)


Lolát hagyjuk. Ahogy beesett és utána elhúzott, az csak egy dolog. De amúgy az már tényleg gáz, hogy nem tud énekelni. Esküszöm jobb szólót nyomok a zuhany alatt - pedig elég rég volt már az hogy énekkarba jártam... :S ááá, még mindig fáj a fülem.





Desperado.
Ezt a csaj is mellőzném a jövőben. Köszönni nem tud. A "köszönöm-szívesen" dologra szintén nem tanította meg az anyukája. Vagy csak azt hiszi, hogy a világ azért van, hogy kiszolgálja őt...
De a két pasi :) Főleg a hosszú hajú :) Mindent szépen megköszöntek, nagyon udvariasak voltak,  abszolút barátkozó szellemű egyének voltak :D


Auth Csilla. Kész. Azt amit művelt utánozni nem lehet. Nem egyszerűen nyávogva beszélt vagy kényeskedett, az már egyenesen ijesztgetésnek minősült, amit művelt... no komment, leírhatatlan. rettenetes egy nőszemély. Horrorfilmbe vele!


Csepregi Éva egy kedves néni. És ha jól láttam egy gyönyörű vadonatúj fehér (bérelt) Honda Accord-dal érkezett (L)



Ja bocs, nem ezt akartam beszúrni xD


Nekem is kell olyan... :$

Na de térjünk is vissza a témához.

Gáspár Laci szintén nem tud zenélni, de mentségére szóljon, hogy lement táncolni a gyerekekhez. És mikor a duettes résznél egy értelmi fogyatékkal élő kislánnyal énekelt, és a kislány nem akart lemenni a színpadról :) - énekelt még egy számot vele. Pedig csak egy volt megbeszélve, de nem érdekelte :)



Király Viktor.
Akkor lássam mikor a hátam közepét...!


Na de most, hogy megvoltak a nagy nevek, hogy felkeltsem az érdeklődést, beszéljünk a nap igazi sztárjairól.



in medias res, ahogy ő azt szereti
Az emeleten játszóház volt :$ Szabadidőmben felmentem segíteni a barnapólósoknak szürke létemre.
Festettem a kicsik kezét és tenyérlenyomatoztunk... :$ meg rajzoltunk... :$ ...és olyan kis édesek voltak... :$ és olyan tök igazságtalan, hogy nem minden baba születik egészségesen... :$

-szóval egész nap pörgött és mosolygott, de lelkileg abszolút leharcolt lett attól hogy nem mutatta...-
Kész. Ez engem megvisel.
És most megyek és kialszom.

ui.: A Főnix vezetősége meg rohadjon meg (az összes önkéntes nevében mondtam ezt most)
Nem az a baj, hogy beígérték az ebédet és reggel derült ki, hogy mégsem adnak, csak elfelejtettek szólni.
Még csak nem is az, hogy 60 önkéntesnek 30 szendviccsel szúrták ki a szemét reggel 9-kor és este 10-ig ott rohadtunk.

Viszont hogy elvileg csak azt a kaját lehet enni, amit ők biztosítanak... na ez már gáz.
Ezúton is köszönjük P. I. néninek az "összeesküvés-elméletek éjszakáját az ötös öltözőben".
<3csempészteszkósfelvágott.kukászsákbanxD





Share/Bookmark

8 hozzászólás (írj véleményt!):

Samu írta...

De jó lehetett. Segíteni a beteg gyerekeken. Játszani velük. Ez olyan szép és nemes. annyi szeretetet tudnak adni az embernek.
Éva nénit meg én is szeretem. A többiekről egyezik a véleményünk. Bár Lolát sem vetem meg. De tény, hogy az énekesnő kategóriába nagy nehezen illik csak be. A többiekről nem beszélek.
Miért nem hívtál? Vittem volna neked pörköltet :D
Végre új bejegyzés ^^
pussz :*

Bloggerina Creepie írta...

jó hát nem akartam én itt csúnya dolgokat írni csak tudod mikor késő van és az ember fáradt, fázik, éhes, nyűgös, akkor így sikerül

amúgy meg: pööööööörkööööölt O.o <3

-koliban dekkol mert holnap gólyabál és konzervkaján él-

Bloggerina Creepie írta...

amúgy igen, tényleg nagyon jó érzés volt :$
és örülök hogy tetszett az új bejegyzés :)
igaz hogy késő van de úgy kibukott belőlem hogy ezt el kell mesélnem :)

Samu írta...

Máskor is bukjanak ki belőled a dolgok! Érdekel, hogy mi történik a netes barátaimmal nap mint nap.
Olvasol amúgy épp valamit?

Bloggerina Creepie írta...

Hát akkor majd igyekszem izgalmasan élni, hogy legyen mit olvasnotok! xD

könyv.
>még< nem. de képzeld, már megvan az Evermore 2., a Blue Moon... mostfigyelj: magyarul! :D ha lemegy a bálozás és előkészületei, nekikezdek :D

Névtelen írta...

Végree új bejegyzés!!!
Olyan jó lehetett neked a gyerekekkel. Engem miért hagytál itthon? :)
Hajrá a bálon. :)
Puszka: Niki

Zsopi írta...

Szia Bloggerina!
Szívet melengető volt ez a bejegyzésed. El tudom képzelni, hogy milyen fárasztó és felemelő lehetett az a napod.
Most már - gondolom - teljesen megérted, miért szeretek annyira gyógypedagógusként dolgozni. :)

Bloggerina Creepie írta...

tényleg fárasztó volt, de minden perce megérte!
eszembe is jutottál mikor írtam, szóval nagyon örülök olvastad :)
a már mesterszakos pedagógushallgatók mesélték, hogy ez a tanárnő minden évben beszervez embereket ilyen rendezvényre - szóval tervezek menni jövőre is :)
csak mondjuk annyi kitétellel, hogy a játszóházba legyek "főállásba" beosztva (idén még hagytam tapasztalat híján hogy oda osszanak be ahova ők gondolnak :)

Az volt tényleg a legjobb élményem... - az a sok pici maszatos kéz!

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)