Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)



Igen, ez a kép tökéletes a témamegjelölésre. Tudom, hogy nagyon beteg, de pont erről lesz most szó ;)

(hehe, new moon-fíling ki nem maradhat :D)
Igazából talán nem is a téma durva, hanem az, hogy vannak emberek, akik komolyan annyira ráérnek, hogy van idejük ilyeneket kitalálni meg ehhez a gondolatmenethez komplett fanfiction* regényeket írni. Természetesen a kapcsolódó képeket is ők photoshoppolják.
Naaaa - nyüszít- én szeretnék én is egyszer ilyen rohadtul ráérni! -cöhh-


Szóval térjek vissza az eredeti témához.




Újabb kérdéssel szembesültem a minap, amit most meg is osztok veletek:
A Draco Malfoy és Hermione Granger közti feszültség úgymond "szexuális eredetű"?
Merthogy vannak újonnan olyan nézeteket vallók, akik úgy gondolják Draco titkon vonzódott a lányhoz, de mivel az az övé nem lehetett, inkább folyton cikizte.

*ezen az oldalon találhattok egy rakással belőlük;
vannak kis aranyos romantikusak
meg hát vannak hmmm... 18-as karikás-erőszakolósak is xD)

Na szép, mondhatom.
Szóval én ettől először végképp elhatároltam magam. Lehetetlen. Nem és nem. Ááá, dehogy. Aztán ahogy jöttek a további oldalak, az én fülembe is bogarat ültettek... és most már teljesen el lettem bizonytalanítva.
Nos, szerintetek? Lehetséges, hogy Malfoy csak azért bántotta mindig szegény Hermione-t, hogy leplezze a környezetében/családjában abszolút tiltottnak, felvállalhatatlan tartott érzelmeit? Vagy ez csak a baromira ráérős emberek agyszüleménye?

(a teljes méretért katt a képre mert ezek igazából jóval nagyobbak)





Share/Bookmark

7 hozzászólás (írj véleményt!):

.dóri. írta...

huh ezek a képek nem semmik! :D (jó az újholdas változat is).
A témához hozzászólva: én is láttam már neten 1-2 ilyen fanfic.-t, de időm még nem volt elolvasni egyet sem. Hermione és Draco 1ütt? Hááát, az első reakció az volt, hogy neem, Draco túl sznob ehhez, de abban is lehet vmi, hogy épp a heves ellenállása/utálata miatt gondolhatunk vmi többre- Rowlingot kéne megkérdeni ;)

Bloggerina Creepie írta...

jah, kérdezzük meg Rowling-ot :D én szívesen eldumálgatnék vele :D
valaki nem tudná megadni a számát? :$

Samu írta...

Sajnálom, a régi telefonomban van a száma. Mostanában nem szeretek vele beszélgetni, túl fenn hordja már az orrát. Nem tudom, kinek hiszi magát...

Mindenesetre én elzárkózok ettől a gondolatmenettől. Természetesen majd fogok olvasni ilyen fanfic-et, mert érdekel, és majd jót derülök rajta, meg elgondolkozok, de szerintem túlságosan sokat látunk bele. Én maradok az alapsztori szerelmi szálainál :D

Letta írta...

Huh, hát, mindenkinek a véleményét osztom, szerintem, véső soron, lehet benne valami, de, kikérem magamnak, Hermione Ront választotta és pont. :) Attól Draco még álmodozhat róla, de... nem tudom. Most már belegabalyodtam a szálakba.

Bloggerina Creepie írta...

:D hát mondjuk igen, az szerintem is erős kicsit, hogy mindketten érdeklődtek volna egymás iránt. Az nekem egyáltalán nem jött le a könyvben. De az elképzelhető hogy Draco akarta Hermione-t, csak Hermione nem akarta Draco-t. vagy a fene se tudja (illetve de, Rowling néni tudja xD)

Valerin Lanz írta...

Persze, nagyon jó vicc:) Akkor ezért hozzák össze egyesek Harryt és Dracot. Már képet is láttam róluk, beteges:) Nehogy szegény Ronnak is jusson valami ebben a történetben......nem mintha nem csípném Dracót, de akkor is....maradjon mindenki a kaptafánál:)

Bloggerina Creepie írta...

:D:D:D

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)